AndroidHealthClinic

Wat het beste te doen tijden vasten in Ramadan

Ramadan & vasten is onzin man, als je het niet doet ga je echt niet naar de hel ofzo.

Waar slaat het nu op om 40 dagen overdag niet te eten :bang:

klopt is onzin.

zie het zo, als je niet zovaak eet verlaagt je metabolisme ook automatisch, dus heb je ook minder eten nodig ;)

verder zou ik zowieso 2 a 3 weken niet gaan trainen, de ideale periode om je lichaam weer wat rust te geven na een lange tijd van beulen. hierdoor verlaagt je metabolisme ook.

en verder zou ik zorgen dat ik 's morgens goed ontbeet (1500kcals ofzo en vooral koolhydraten en eiwitten) en 's avonds nog goed at (1000 kcals?) (maar dan vooral trage eiwitten en vetten, geen koolhydraten) denk dat het massaverlies dan wel mee zal vallen.

frank zane eet tegenwoordig ook maar 2x per dag.. die weegt ook nog steeds 85kg, maar weet niet precies hoe hij het doet, misschien dat iemand dat weet?

zie het zo, als je niet zovaak eet verlaagt je metabolisme ook automatisch, dus heb je ook minder eten nodig ;)

verder zou ik zowieso 2 a 3 weken niet gaan trainen, de ideale periode om je lichaam weer wat rust te geven na een lange tijd van beulen. hierdoor verlaagt je metabolisme ook.

en verder zou ik zorgen dat ik 's morgens goed ontbeet (1500kcals ofzo en vooral koolhydraten en eiwitten) en 's avonds nog goed at (1000 kcals?) (maar dan vooral trage eiwitten en vetten, geen koolhydraten) denk dat het massaverlies dan wel mee zal vallen.

frank zane eet tegenwoordig ook maar 2x per dag.. die weegt ook nog steeds 85kg, maar weet niet precies hoe hij het doet, misschien dat iemand dat weet?

Kijk en zo hoort het ook, ik voer het ook precies uit hoe jij het nu beschrijft. Gewoon even een maandje pauzeren, een beetje goede voeding nuttigen en het het maandje is voorbij voordat je het weet en dan weer ff goed door beulen.

Je metabolsime gaat niet sneller lopen van vaker eten (wel iets van meer eten). Sterker nog, je metabolsime stijgt zelfs iets als je een poosje niet eet (als in vasten dus).

2 keer 1700 Cal waarschijnlijk *burp*.

Zoals al eerder door iemand gezegd, kun je deze maand beter rustig aan doen, kan je lichaam ook herstellen. Als je dan toch traint zou ik niet al te zwaar trainen en probeer tussen zonsondergang en dageraad zoveel mogelijk kleine maaltijden te eten.

Mijn inziens kun je je deze maand beter op iets anders richten (vasten en andere religieuze zaken), zo komt je lichaam goed tot rust en kun je er de rest van het jaar goed tegenaan.

En armani jeans, hoe is het je bevallen de combinatie ramadan - trainen? ben benieuwd hoeveel kg je kwijt bent :)

en eeuh 3eedkoum mabrouk!!!

Terug
Naar boven