Fitness Seller

Wat is de beste vetverbrander (fatburner)?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.271
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Wat vinden jullie de beste vetverbrander + waarom?

Ik wil namelijk 16 kg vermageren om terug op mijn streefgewicht van 80kg te komen.. Dus 2 kg per week afvallen zou eigenlijk ideaal zijn..

2kg per week afvallen is onmogelijk en 16 kilo afvallen jezus,sta je zo vet dan?!

sterf eerst denk ik.. dan lukt het mischien met de 2 kilo per dag.. ;)

nee.. dat lukt je niet vriend.. en als het je lukt, ben je binnen.. schrijf een boek, en screw sonja bakker :P

gaat je gewoon idd niet lukken:P;)

Lipo 6, daarom.

• Topic Starter Topic Starter
2kg per week afvallen is onmogelijk en 16 kilo afvallen jezus,sta je zo vet dan?!

Redelijk ja, heb me effen laten gaan:o, 16 kg is toch niet zoveel..

Hoezo gaat niet lukken? Ik vind 2kg per week eerlijk gezegd niet veel, per dag kan je toch gemakkelijk een halve kg afvallen. ???

eehm.. nee... en denk dat je dan weinig van je spieren over houd..

op de foto zie het trouwens niet.. dat ben je wel?

op de foto zie het trouwens niet.. dat ben je wel?

Idd, maar is al 3 jaar geleden. :o Wil nu graag terug dit gewicht hebben op de foto, dit was zo'n 77kg denk ik, met neem maar 3-5 kg spiermassa bij is 80 a 82 kg. De reden dat ik zoveel ben bijgekomen is omdat ik ganse dagen thuis zit en niets doe, doe nu ook terug cardio en zo.. Hoop snel terug die 80 kg te halen, op 3 maand tijd is dit wel haalbaar denk ik .

hoor ook heel goede verhalen over Alri Hyperdrive 3.0 .. Er schijnen wel 2 versies te zijn waarvan 1 global approved en nog een.. global approved versie schijnt MINDER goed te werken..

hoor ook heel goede verhalen over Alri Hyperdrive 3.0 .. Er schijnen wel 2 versies te zijn waarvan 1 global approved en nog een.. global approved versie schijnt MINDER goed te werken..

Idd, heb hem 3 weken geleden besteld maar nog altijd niets ontvangen. :rolleyes:

Redelijk ja, heb me effen laten gaan:o, 16 kg is toch niet zoveel..

Hoezo gaat niet lukken? Ik vind 2kg per week eerlijk gezegd niet veel, per dag kan je toch gemakkelijk een halve kg afvallen. ???

met een cal tekort van 3500 wel.... psmf met veel low intensity cardio.

(of dnp)

Hoe groot ben je eigenlijk?

Succes!!
Nooit zo ver laten komen, hoef je nu allemaal die moeite ni te doen...
Tjah!:rolleyes:

Wat vinden jullie de beste vetverbrander + waarom?

Ik wil namelijk 16 kg vermageren om terug op mijn streefgewicht van 80kg te komen.. Dus 2 kg per week afvallen zou eigenlijk ideaal zijn..

Véél cardio!!! Waarom? ben je tenminste zeker dat het werkt!!!

Terug
Naar boven