nagel op de kopga op de schietvereniging.... wat een onzin topic is dit zeg...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nagel op de kopga op de schietvereniging.... wat een onzin topic is dit zeg...

Klopt , chicago metro is the place to be.De donkere straten in Chicago zijn dè bakermat om ècht te leren rossen.
Groter dan je denkt hoorhahaha, grappig hoe sommigen hier spreken over guns en messen. Ik vraag me af, hoe groot de kans is dat je in een straatgevecht (in Ned en BE dus) een blaffer tegen je hoofd krijgt.
Zelf spreekt boksen mij wel aan. Calyptus vanwaar ben je ? Ik wil wel les bij je volgen![]()
hahaha, grappig hoe sommigen hier spreken over guns en messen. Ik vraag me af, hoe groot de kans is dat je in een straatgevecht (in Ned en BE dus) een blaffer tegen je hoofd krijgt.
Zelf spreekt boksen mij wel aan. Calyptus vanwaar ben je ? Ik wil wel les bij je volgen![]()
idd en dr worden sneller en sneller messen getrokken ook, vooral door degene die dr nie mee overweg kunnen...
Hangt ook af van de stad/dorp. Het valt me op dat hoe meer immigranten hoe gevaarlijker het wordt, sommigen van deze hebben gewoon niks te verliezen. Een grote stad als Amsterdam scoort slechter op dit vlak als mijn eigen bescheiden stadje van 70000 inwoners.
kom ook uit zo'n stad(je) en wat daar allemaal te beleven valt... 't is een sport op zich geworden om zonder kleerscheuren thuis te komen.Dan heb je geluk waar je woontkom ook uit zo'n stad(je) en wat daar allemaal te beleven valt... 't is een sport op zich geworden om zonder kleerscheuren thuis te komen.
gekomen dat het 'wie kent wie' (n nog belangrijker 'wie is wie') volledig verloren is gegaan... mss ook eigen aan een stadje met een enorm snel groeiende bevolking.Zeer juist.in ons stadje is het kwestie van de juiste mensen te vriend houden...
Valt me ook op. Hoe meer niet-westerse allochtonen, hoe gevaarlijker. Er word alleen niks aan gedaan door die blinde regering.Hangt ook af van de stad/dorp. Het valt me op dat hoe meer immigranten hoe gevaarlijker het wordt, sommigen van deze hebben gewoon niks te verliezen. Een grote stad als Amsterdam scoort slechter op dit vlak als mijn eigen bescheiden stadje van 70000 inwoners.
Die regering is idd blindValt me ook op. Hoe meer niet-westerse allochtonen, hoe gevaarlijker. Er word alleen niks aan gedaan door die blinde regering.
Persoonlijk vind ik Oost-Europeanen toch gevaarlijker. Veel koelbloediger.
bullshit die oostblokkers zijn alcoholistische smeerlappen die niks te verliezen hebbenBen ik niet mee eens. Ken verschillende polen en russen. Zelfs 3 jaar met een poolse verkeerd. Ik ken hun doen en laten zo een beetje. Wat wel zo is dat ze veel sterker racist zijn dan wij. Een pool of rus zal je zelfs veel eerder helpen als je in een conflict zit met moslims/n*gers dan een belg/nederlander. Deze laatste kijken gewoon toe. Ben zelfs 2 x mee naar polen geweest. Ik was daar dus vreemdeling en was de taal helemaal niet machtig. Ik zat daar op café en er komen 5 turken binnen die daar woonden en de taal wel spraken. Wel ik kreeg er een discussie mee en van het een kwam het ander. Op dat moment kwamen meteen een stel polen het voor me opnemen. Ik kreeg als antwoord dat de blanke het wat meer voor elkaar zouden moeten opnemen zoals zij dat doen. Zolang je blank bent ga je er dus niet snel problemen mee krijgen. Moslims vormen een veel grotere bedreiging voor onze maatschappij alleen door hun geloof al.
en de massamoorden in joegoslavie op de moslims vergeten door de christenen?