A Sahin
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk persoonlijk dat Jeet Kune Do een hele goede vechtsport is voor op straat.
Tuurlijk geloof ik je wel, maar mijn post was verre van serieus.![]()
Je hapte wel lekker.

bodybuilding en dan je tegenstander eruit bluffen met een most musculair!!!![]()

JKD is ook overrated, het heeft een goede theorie achter zich, maar is de persoonlijke vechtsT van bruce lee, getuned op zijn eigen goede en slechte punten. Bruce Lee zelf heeft gezegd dat hij twijfelde of het wel zo effectief was voor iemand anders als hijzelf.
Je hebt duidelijk nog geen "Old school JKD" gedaan. We hebben jaarlijks Sifu Tim Tackett in onze club, kom eens meedoen. En zeg dan je mening over JKD.
Voor het geval je Sifu Tim Tackett niet kent, hij is een oudleerling van den Bruce.
Om een sport te vinden die het meest effectief is op straat moet je een sport zoeken waar de regels nauw aansluiten aan deze van de straat! (bijna geen dus) Dus kom aub niet af met dingen zoals die chinese krijgskunsten enzo he mensen! Ik breek die sporten niet af maar zijn totaal nutteloos op straat (zoals gezegd afhankelijk tegen wie je staat)
Ja, toevallig overlaatst nog gesparred tegen een karatéka in de ring met k1 regels, 2de dan shotokan dacht ik, hij wou beginnen boksen en wou zich eens meten met de rest... hij heeft geen 1 ronde meegegaan en hij had geen weerwoord tegen continue in een hoek te worden gedrukt en het onder druk staan van slagen...
Je mag zeker niet vergeten dat de "gemiddelde kerel die je aanvalt op straat" 90% van de tijd groter en sterker is als jou, en als je technisch niet beter bent, je waarschijnlijk gaat verliezen. Vrijwel niemand gaat een grote beer uitdagen als hij 20 cm kleiner is, ze pikken altijd een gevecht uit met minder brede en minder grote mensen.
Sorry maar wat staan hier toch grappige dingen zeg![]()
Om een sport te vinden die het meest effectief is op straat moet je een sport zoeken waar de regels nauw aansluiten aan deze van de straat! (bijna geen dus) Dus kom aub niet af met dingen zoals die chinese krijgskunsten enzo he mensen! Ik breek die sporten niet af maar zijn totaal nutteloos op straat (zoals gezegd afhankelijk tegen wie je staat)
![]()
Gooi eender wie van een andere sport (buiten muay thai en kickboxen misschien) in de ring tegen gasten zoals in mijn filmpje en .... jah... oordeel zelf maar...
ps. kom na het bekijken hiervan niet meer af met iets die effectiever zou zijn op straat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YouTube - Wanderlei Silva
zijn tegenstander staat daar bij en doet niks. die staat gewoon stil . En de slagen die hij uitdeelt zullen een echte tegenstander maar weinig deren.
Sorry maar wat staan hier toch grappige dingen zeg![]()
![]()
Gooi eender wie van een andere sport (buiten muay thai en kickboxen misschien) in de ring tegen gasten zoals in mijn filmpje en .... jah... oordeel zelf maar...
ps. kom na het bekijken hiervan niet meer af met iets die effectiever zou zijn op straat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YouTube - Wanderlei Silva