Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Straatvechten/MMA lijkt mij het beste, zelf doe ik ook aan straatvechten, ik leer staand vechten, grondvechten, traptechnieken, slatechnieken, valbreken en natuurlijk grepen tegen verwurging, vuistslagen, trappen, enz.
Doe dat nu al een dik jaar.

Mag ik je handtekening?

Bumpie Bump,

ben zelf naar zoiets op zoek, heb toen met het oog op "effectief" een jaar jiujitsu gedaan, maar vond het niets eigenljik, te "judo-achtig" , en echt hard was het ook niet, weet zeker dat die K1 figuren de blackbelts op mn verening binnen 1x neer hadden.

Misschien dat het aan mn school lag (was meer een soort vecht-koprol-fitness concept) dan echt hardcore vechttechnieken leren.

Bumpie Bump,

ben zelf naar zoiets op zoek, heb toen met het oog op "effectief" een jaar jiujitsu gedaan, maar vond het niets eigenljik, te "judo-achtig" , en echt hard was het ook niet, weet zeker dat die K1 figuren de blackbelts op mn verening binnen 1x neer hadden.

Misschien dat het aan mn school lag (was meer een soort vecht-koprol-fitness concept) dan echt hardcore vechttechnieken leren.

Staand --> kickboksen

Grond --> BJJ

Van alles wat --> MMA

Slotje :p

Free running

Straatvechten/MMA lijkt mij het beste, zelf doe ik ook aan straatvechten, ik leer staand vechten, grondvechten, traptechnieken, slatechnieken, valbreken en natuurlijk grepen tegen verwurging, vuistslagen, trappen, enz.
Doe dat nu al een dik jaar.

hahha zal de leeftijd wel zijn.

Pistoolschieten ????

ik zou zeggen idd mma

zowieso is diegene met de grootste vechtlust, lef en incassatievermogen de winnaar...

heb gasten gezien die flessen op hun hoofd gebroken kregen en gewoon verdervochten alsof er niks gebeurde omdat ze razend genoeg zijn

zelf toen ik 16 was een lokale karateheld naar de vaantjes geholpen toen ie een vriendin bepotelde, hij had zwarte dan, ik nada qua training... om daarna in m'n rug 6 messteken te krijgen van zijn vrienden, daar kan helaas niks tegenop

krav maga is handig voor noodsituaties, maar voor een klein geschil ofzo ga je iemand niet gehandicapt maken
penchak silat ziet er ook goed uit, maar nog nooit in het echt gezien...
gasten die mesvechten beheersen zijn nog veel gevaarlijker, moet je niet beginnen met silat of krav, behalve als je een expert bent of hem dood kan staren als chuck norris

Taekwondo pwnd!

Honkbal is nog beter. Ik denk dat een honkballer van een mma vechter zal winnen!:D

Dit is een eindeloze discussie. Iedereen die bekend is met de vechtsport moet wel beter weten dan zijn kwaliteiten te misbruiken op straat. Straatvechten is niet alleen zielig, maar ook gevaarlijk. Je weet nooit wie er een wapen heeft, je kan niet op het uiterlijk afgaan. Zelfs een kind van net 12 jaar kan met een wapen lopen.
Gedraag je tegenover iedereen respectvol en straal dat ook uit. Ga bij problemen meteen weg en negeer provocaties. Als je zo kan handelen, beschik je over de beste zelfverdiging waar geen enkele vechtsport tegen opkan...

Straat vechten is zielig???

dat soort uitspraken zijn zielig, als ik aangevallen wordt ofzo en mezelf verdedig ben ik dus zielig???

je praat sowieso poep, de assumptie van dit topic is dat je al bij het punt bent dat je moet vechten.

Straat vechten is zielig???

dat soort uitspraken zijn zielig, als ik aangevallen wordt ofzo en mezelf verdedig ben ik dus zielig???

je praat sowieso poep, de assumptie van dit topic is dat je al bij het punt bent dat je moet vechten.

En jij wordt dus weleens zomaar op straat aangevallen?
In welke ghetto woon je?

Terug
Naar boven