XXL Nutrition

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Is onderhandelen niet de beste kunst op straat?

verdedigen

Er was hier ooit iets over op national geographic.
Je hoeft niet een meester te zijn in een bepaalde vechtsport om je te kunnen verdedigen.Op tv zeiden ze dat je iemand kan uitschakelen door gewoon met je handen op zijn oren te slaan dan wordt hij duizelig.Of je kan iemand in ze keel meppen. Ik zelf heb wel eens last gehad van asso's op straat als ze me slaan enzo en ik zie zijn hoofd sla ik op zijn hoofd zie ik zijn buik sla ik op zijn buik. gewoon eerste klap goed uitdelen werkt het beste.

Er was hier ooit iets over op national geographic.
Je hoeft niet een meester te zijn in een bepaalde vechtsport om je te kunnen verdedigen.Op tv zeiden ze dat je iemand kan uitschakelen door gewoon met je handen op zijn oren te slaan dan wordt hij duizelig.Of je kan iemand in ze keel meppen. Ik zelf heb wel eens last gehad van asso's op straat als ze me slaan enzo en ik zie zijn hoofd sla ik op zijn hoofd zie ik zijn buik sla ik op zijn buik. gewoon eerste klap goed uitdelen werkt het beste.

In ogen prikken met je vingers ,'t is vuil.(maar helpt wel).:D

Grab em by the nose and kick em in the balls!!

Mma duidelijk, zelfs goeie mt's verslaat mma niet

moet degene nog vinden die mijn oren raakt voor die er 2 te pakken heeft :)

Pipa pakke en knalluh!

Vechten? Waarom? Zonde van je tijd al dat gevechten. SCHIETEN IS PAS SPORT! Altijd bloed!

Vechten? Waarom? Zonde van je tijd al dat gevechten. SCHIETEN IS PAS SPORT! Altijd bloed!

Vechten is voor bitches en ho's!
Schieten is pas sport! Altijd bloed bij de eerste aanraking!

Maarre vechten kan ook een passie/hobby zijn..in de dojo....
net zoals schieten... op een schietvereniging... nooit bloed, das pas sport, naja sport, ik zie het zelf meer als spel.

Laatst bewerkt:
Krav maga is ontstaan uit kapap, dus dat is de gehele basis.

*gevecht op gezichtsafstand* oorspronkelijk hebreeuws zelfs, echt heel oud :D maar zeer effectief beide.

Maar van Krav zijn de moves iets te traag om op een tournooi ofzo te gebruiken, in mma komen sommige moves eruit voort maar kan het nog niet op tegen de goeie ouwe roundhousekick lowkick en een paar hoeken :P

Imi Sde-Or heeft krav maga ontwikkeld.
''
In 1944 Imi began training fighters in his areas of expertise: physical fitness, swimming, wrestling, use of the knife, and defenses against knife attacks. During this period, Imi trained several elite units of the Hagana and Palmach (striking force of the Hagana and forerunner of the special units of the IDF), including the Pal-Yam, as well as groups of police officers. In 1948, when the State of Israel was founded and the IDF was formed, Imi became Chief Instructor for Physical Fitness and Krav-Maga at the IDF School of Combat Fitness. He served in the IDF for about 20 years, during which time he developed and refined his unique method for self-defense and hand-to-hand combat. Imi personally trained the top......

After he finished his active duty, Imi began adapting and modifying Krav-Maga to civilian needs. ''

[Link niet meer beschikbaar]

neh, hij maakte de Kapap wat meer geavanceerd ;) en verzon zijn eigen naam (krav), net als kung fu, bruce lee, verzon een paar nieuwe moves en verzon de naam jeet kune do, en een nieuwe Art is geboren :P

imo klopt het niet helemaal ghehe

Terug
Naar boven