ricardovr6
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor de reacties!
ik heb voor mezelf besloten dat ik maar eens iets aan zelfverdediging moet gaan doen. Want ik heb het idee dat als ik ooit eens in een vervelende situatie kom.. dat ik helmaal de t**fus in word geslagen...

Mixed martial arts
De sport die ik beoefen, de gasten in het pro circuit worden beschouwd als een de gevaarlijkste(vecht) personen op aarde.
Overigens niet al een te schone wereldje bij die pro's
Furious Angels - Google Video
Probleem met veel vecht sporten is dat er "regels" zijn.
deze ga je niet vinden op straat , dus vallen alle vechtsporten met regels ofwel limitaties voor mij al af voor gebruik op straat , jou tegenstander op straat gaat zich daar ook niet aan houden !!
dus blijven idd MMA en Krav maga over en dan heeft MMA voor mij toch eigenlijk wel de voorkeur daar je daar ook word getrained op grond technieken
en dus het meest effectief voor een straat gevec
zelf thai-box ik maar mma lijkt me wel beste...
mja heb zow zitte denke wat als je nou ruzie krijgt en je haalt meteen je lul uit je broek en je gaat in de rondte pisse dan laten ze je tog ook wel met rust ofnie ik word iniedergeval niet graag ondergepist...

als je niet van de aanvallende kan wil zijn, vind ik aikido altijd erg boeiend! en bruikbaar bovendien.
Ben je ooit al in een vervelende situatie terecht gekomen dan? Ik denk dat als dat de reden is om een vechtsport te gaan beoefenen, je er niet lang op zal zitten. Omdat op een gegeven moment je geen motivatie meer hebt.
Je kunt er ook voor kiezen om vervelende situaties uit de weg te gaan. Aan de andere kant kan je iemand met één stoot op zijn kin KO laten gaan. Zelf heb ik het vaak aan de stok met aso's. Ik vraag ze dan wat ze willen en of er een probleem is. Ze druipen dan altijd af.
Een pasfoto van jouw moeder, heeft tot nu toe elke keer wonderen verricht.
...(ook in bed)

hier trouwens een filmje van een krav maga expert vs mma.
YouTube - Ryan Delorenzo vs. Sam Sade