Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus als je het in bed niet redt, kijk je even naar de foto van zijn moeder voor een test-boost of zo?

Nee,totaal niet. Word soms alleen een beetje moet van sommige kinderachtige opmerkingen die worden geplaatst. Maar goed,dat zal de leeftijd wel zijn.....![]()
Naaa, nee niet helemaal. Ik heb (Zo nu en dan) zo'n ontzettende test boost dat ik ff naar de foto van zn ma moet kijken om van die eeuwig durende erectie af te komen.![]()

Nee dit is geen eerlijk wedstrijd voor die krav maga
Die gast beheerst totaal geen grondtechnieken, terwijl die mma-er dat wel kan
aha, je krijgt dan dus een instant orgasme?
priapisme is niet fijn...
zo van: je hoeft er alleen een beetje water op te schenken en je bent klaar spul??
)er is vak dde discussie wat betreft krav maga vs. mma.
is niet te vergelijken. krav maga is ook wapens afnemen, en eigenlijk meer overlevingsgericht dan mma, wat meer iets is om iemand een goede rammeling te geven. Wat iemand met mma kan doen tegen drie gewapende mannen weet ik niet maar met krav maga ben je er op getraind.

in een blote handen gevecht zou het volgens mij meer afhangen van de competentie dan van de vechtsport.
krav maga is ook wapens afnemen, en eigenlijk meer overlevingsgericht dan mma, wat meer iets is om iemand een goede rammeling te geven.
Idd, als ik tegenover 3 gewapende mannen sta geef ik me zowieso over
Tenzij ik zeker weet dat ze me zowieso dood willen hebben
good luck pal: Unarmed KNIFE DEFENSE is martial arts myth. This shows why... - Google Video
wat voor mij het belangrijkst is in een vechtsport is het aliveness principe, ofwel brazilian jiu jitsu sparren, muay thai sparren, mma sparren en misschien wel krav maga sparren..
MATT THORNTON, ALIVENESS - martial arts most important thing! Straight blast - Google Video
aha, je krijgt dan dus een instant orgasme?
priapisme is niet fijn...
Je vergat een deel.weglopen = meest effectiefst om in je rug gestoken te worden