AndroidHealthClinic

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Op straat de binnenzak van je jas en een snelle handcoordinatie.

dus als je het in bed niet redt, kijk je even naar de foto van zijn moeder voor een test-boost of zo?

Naaa, nee niet helemaal. Ik heb (Zo nu en dan) zo'n ontzettende test boost dat ik ff naar de foto van zn ma moet kijken om van die eeuwig durende erectie af te komen.;)

Naaa, nee niet helemaal. Ik heb (Zo nu en dan) zo'n ontzettende test boost dat ik ff naar de foto van zn ma moet kijken om van die eeuwig durende erectie af te komen.;)

aha, je krijgt dan dus een instant orgasme? :D

priapisme is niet fijn...

Nee dit is geen eerlijk wedstrijd voor die krav maga
Die gast beheerst totaal geen grondtechnieken, terwijl die mma-er dat wel kan

geen eerlijke wedstrijd m'n aars.. die gast verliest omdat z'n staande werk te slecht voor woorden is, hij houdt z'n kin omhoog alsof ie aan 't koekhappen is.. dan is het niet vreemd dat je op je kin wordt geramd en dus nokkie gaat..

en op straat moet je wel degelijk rekening houden met grondwerk/worstelen, als je het kunt ontwijken ala crocop is het ook goed..

Jazeker, aangezien 90% van de straatgevechten uiteindelijk eindigen op de grond

• Topic Starter Topic Starter
@ nitric.. nu is het wel weer genoeg lol geweest.. wanker!

er is vak dde discussie wat betreft krav maga vs. mma.

is niet te vergelijken. krav maga is ook wapens afnemen, en eigenlijk meer overlevingsgericht dan mma, wat meer iets is om iemand een goede rammeling te geven. Wat iemand met mma kan doen tegen drie gewapende mannen weet ik niet maar met krav maga ben je er op getraind. in een blote handen gevecht zou het volgens mij meer afhangen van de competentie dan van de vechtsport.

er is vak dde discussie wat betreft krav maga vs. mma.

is niet te vergelijken. krav maga is ook wapens afnemen, en eigenlijk meer overlevingsgericht dan mma, wat meer iets is om iemand een goede rammeling te geven. Wat iemand met mma kan doen tegen drie gewapende mannen weet ik niet maar met krav maga ben je er op getraind.

Tegen drie gewapende mannen heeft helemaal niemand een kans. We leven niet in hollywood ;)

in een blote handen gevecht zou het volgens mij meer afhangen van de competentie dan van de vechtsport.

Eensch alhoewel een grondvechter meer kans maakt dan een staande vechter.

Idd, als ik tegenover 3 gewapende mannen sta geef ik me zowieso over
Tenzij ik zeker weet dat ze me zowieso dood willen hebben

krav maga is ook wapens afnemen, en eigenlijk meer overlevingsgericht dan mma, wat meer iets is om iemand een goede rammeling te geven.

good luck pal: Unarmed KNIFE DEFENSE is martial arts myth. This shows why... - Google Video

wat voor mij het belangrijkst is in een vechtsport is het aliveness principe, ofwel brazilian jiu jitsu sparren, muay thai sparren, mma sparren en misschien wel krav maga sparren..

MATT THORNTON, ALIVENESS - martial arts most important thing! Straight blast - Google Video

Idd, als ik tegenover 3 gewapende mannen sta geef ik me zowieso over
Tenzij ik zeker weet dat ze me zowieso dood willen hebben

idd, en daar is krav maga nu net voor; Als je dood in de ogen kijkt tegen een overmacht staat, toch nog iets kunnen doen.

btw, ik had er vier rond me staan (wl op enige afstand en heb gelukkig de eerste twee, 1 per 1 kunnen aanpakken en de twee andere zijn gaan lopen) omdat krav maga nogal indrukwekkend is als je het heel brutal uitvoert!

Hmm ga binnenkort misschien ook wat krav maga erbij doen.
Kennis krijgt het al een paar jaar en wil het mij misschien wel leren.
In zijn ogen meest effectieve wat er is om iemand uit te schakelen.

aha, je krijgt dan dus een instant orgasme? :D

priapisme is niet fijn...

Gebruik nu niet van die moeilijke woorden B! :D

OT:
Denk, dat elke vecht-/ verdedigingssport effectief genoeg is om een aanval af te weren. De mate van agressie van aanvaller en verdediger zullen bepalen of het aangeleerde effectief is.
In principe behoef je niet eens heel veel kennis (praktijkervaring) te hebben om een aanval af te wenden. De meeste mensen, die een aanval uitvoeren zijn namelijk ook niet echt kundig. Een bepaalde zelfverzekerdheid in je actie om hem/haar af te weren, doet de meeste al stoppen.
Voor degenen, die wat "professioneler" te werk gaan wordt het moeilijk, want ik ga er dan vanuit, dat ze zich ook daadwerkelijk voorbereiden op een aanval. Dan kun je nog zoveel trucjes kennen, maar zul je 9 van de 10 keer het onderspit delven.
In principe is het beoefenen van een vecht-/verdedigingssport er ook op gericht om je zelfverzekerdheid toe te laten namen in situaties, die je normaal gesproken niet meester zou zijn

weglopen = meest effectiefst

met een goeiekopstoot kom je al een heel eind, knappe jongen die na een rake kopstoot van 100kg nog rechtovereind staat.

Terug
Naar boven