jerul
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meningen genoeg heKrav Maga is totaal niet effectief.. De grepen en dergelijke worden in slowmotion geoefend, maar op t moment dat iemand met snelheid een mes op je zit te zwaaien stelt het niks meer voor...is anti terorrist opleiding in israel wat ik eruit versta is dat direct uitschakelen met slagen op vitale punten bvb
Effectiefst is gewoon MMA oftewel een combinatie van Thaiboksen en Braziliaans Jui Jitsu is ook een goede optie
En als iemand een mes heeft is wegrennen het effectiefst...de beste optie![]()
Ja het is discussieerbaar, maar iemand met mijn standpunten zou zo'n discussie altijd winnen... Ik heb zelf Krav Maga getraind en het stelt echt niks voor... Die vitale punten en dergelijke komen bij elke vechtsport aan bod.
ik heb ook al vanalles gedaan waaronder aikido, thai boks, jiu jitsu en wing tsun en een combinatie is meestal het beste alhoewel wing tsun is een kunst die voortgaat op gevoel en begeleiding je zet iemand vast op de korte ruimte later komen daar ook nog grepen en grondtechnieken bij dus ook compleet moet is op youtube superb wing tsun zoekenJa het is discussieerbaar, maar iemand met mijn standpunten zou zo'n discussie altijd winnen... Ik heb zelf Krav Maga getraind en het stelt echt niks voor... Die vitale punten en dergelijke komen bij elke vechtsport aan bod.
Heel veel technieken voor verdediging tegen wapens, maar tegen een mes kun je je gewoon niet verdedigen. En of je nog in staat bent een pistool af te weren als dat tegen je hoofd gedrukt wordt, zou dat mss nog wel kunnen, maar je speelt wel met je leven op zo'n moment.
BJJ heeft zich al lang bewezen bij de UFC evenals thaiboksen. Belangrijkste aspect van die sporten is dat tijdens de training heel veel (heel veel) gespard wordt en dat is de enige manier om een vechtsport te oefenen.
In slowmotion een beweging oefenen werkt gewoon echt niet. En als je helemaal stijf staat te trillen van de adrenaline ga dan maar eens een polsklem bij iemand doen...

Beste is om een bokszak te kopen en daar elke dag als een idioot tegen aan te slaan en schoppen, je ontwikkelt kracht, snelheid, conditie . techniek is overschat als je op straat wordt aangevallen.
Jing Wu Yong Chun Quan
Het lijkt een mondvol, maar het Yong Chun Quan is een zeer effectief systeem dat voornamelijk bezig is om een ieder gevecht in haar voordeel te laten eindigen, zij het op straat of op de mat. Het systeem vindt zijn wortels voornamelijk in drie vechtkunsten het Pure Wing Chun; het Escrima Concepts en het Braziliaans Jiu Jitsu. Daarnaast zijn er ook veel elementen van andere effectieve zelfverdedigingssystemen (Aikido, Systema, Muay Thai, Kyokushin Karate e.a.) terug te vinden in deze vechtsT ontwikkelt door Sifu Benno L. Westra.
Historical
The Jing Wu Yong Chun Quan system is the product of continuous research and development for over 10 years by Sifu Benno L. Westra and his close door team of Instructors. Initially developed from different Wing Chun systems it widened it's influence to also other Martial Arts. This sets the Jing Wu Yong Chun Quan system apart from other Wing Chun systems. In doing so it was also made more suitable for Mixed Fight competitions. Sifu Benno and his team will continue to develope this system to become an important player in the future in the world of MMA.
Krav Maga is totaal niet effectief.. De grepen en dergelijke worden in slowmotion geoefend, maar op t moment dat iemand met snelheid een mes op je zit te zwaaien stelt het niks meer voor...
Effectiefst is gewoon MMA oftewel een combinatie van Thaiboksen en Braziliaans Jui Jitsu
En als iemand een mes heeft is wegrennen het effectiefst...
Krav Maga is totaal niet effectief.. De grepen en dergelijke worden in slowmotion geoefend, maar op t moment dat iemand met snelheid een mes op je zit te zwaaien stelt het niks meer voor...
Effectiefst is gewoon MMA oftewel een combinatie van Thaiboksen en Braziliaans Jui Jitsu
En als iemand een mes heeft is wegrennen het effectiefst...
Aangezien een mes trekken nog niet gebruiken is, kan je dan effectief tegenbluffen.Ja het is discussieerbaar, maar iemand met mijn standpunten zou zo'n discussie altijd winnen... Ik heb zelf Krav Maga getraind en het stelt echt niks voor... Die vitale punten en dergelijke komen bij elke vechtsport aan bod.
Heel veel technieken voor verdediging tegen wapens, maar tegen een mes kun je je gewoon niet verdedigen. En of je nog in staat bent een pistool af te weren als dat tegen je hoofd gedrukt wordt, zou dat mss nog wel kunnen, maar je speelt wel met je leven op zo'n moment.
BJJ heeft zich al lang bewezen bij de UFC evenals thaiboksen. Belangrijkste aspect van die sporten is dat tijdens de training heel veel (heel veel) gespard wordt en dat is de enige manier om een vechtsport te oefenen.
In slowmotion een beweging oefenen werkt gewoon echt niet. En als je helemaal stijf staat te trillen van de adrenaline ga dan maar eens een polsklem bij iemand doen...