MuscleMeat

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

daarom dat ik ninjutsu het beste vind:-)..daar zit alles in en geperfectioneerd door japan ;-)

Daar staan de japanners bekend om ja zoals ik zei - maar jah om nou altijd al je wapens mee te nemen ;)

:-) is niet nodig he je hebt je hele lichaam ter beschikking

Het probleem is dat ze dat dus NIET doen... Om goed te sparren moet je namelijk handschoenen dragen en gebitsbeschermers. Bij sommige krav maga scholen train je gewoon in je spijkerbroek.

En dat realtime messen afweren werkt alleen als je precies weet van welke kant het mes komt.

Dat is toch juist slim, of loop jij over straat met een muay thai broekje?
En daarbij, ik ken maar een krav maga school maar daar moet je bokshandschoenen, mma handschoenen, scheenbeschermers, toque en bitje hebben en moet je goed verzekerd zijn..

Ik denk dat het dan aan je school ligt dat je zo'n indruk heb van Krav Maga.

Geloven er nog steeds mensen in chi?

Heb het al eens aangehaald in het begin van dit topic...
Om zo'n discussie's in de praktijk te brengen hebben ze het "free fight" of het "cage fighten" uitgevonden, daar zijn namelijk ALLE sTen toegelaten dus kan je stellen dat alle grootmeesters (elk in hun discipline) het in de kooi tegen mekaar opnemen...

Dus als je weet welke sTen worden beoefend door de mensen die aan de top staan van het kooi vechten is volgens mij de vraag van dit topic voorgoed opgelost!

Om zo'n discussie's in de praktijk te brengen hebben ze het "free fight" of het "cage fighten" uitgevonden, daar zijn namelijk ALLE sTen toegelaten dus kan je stellen dat alle grootmeesters (elk in hun discipline) het in de kooi tegen mekaar opnemen...

Dus als je weet welke sTen worden beoefend door de mensen die aan de top staan van het kooi vechten is volgens mij de vraag van dit topic voorgoed opgelost!

Neeeee:P
Als je de eerste UFC kijkt zie je dat BJJ pwn's
Dat doet t ook zeer zeker in 1vs1 , maar op straat is het link om dat te doen, ivm met trappen van omstanders, maar dat spreekt voor zich:D
Ik zeg maar altijd:

-Beter vecht je gewoon helemaal niet, een vermeden gevecht is een gewonnen gevecht..
Of was het
- I dont believe in an eye for an eye i believe in two eyes (and a ear) for an eye
:D:P

mm het spijtige is dat ninjutsu beoefenaars er niet aan mee kunnen doen,is ten eertse verboden omwille van dat er dodelijke technieken en breektechnieken worden aangeleerd..daarom dat er geen compititie bij is.

En daarbij op national geografic hebben ze deze discussie eigenlijk al onderzocht op fight science een 2tal jaar geleden..ook het beste wapen wat katana is.

bij snelheid was taekwondo t beste..en dodelijkste slag ninjutsu(Dim Mak,met chi dus),ook evenwicht was het beste.

mma moet toch wel het sterkste zijn simpelweg omdat je ook dichtbij en op de grond leert vechten

mm het spijtige is dat ninjutsu beoefenaars er niet aan mee kunnen doen,is ten eertse verboden omwille van dat er dodelijke technieken en breektechnieken worden aangeleerd..daarom dat er geen compititie bij is.

bull! BJJ heeft ook breektechnieken en dodelijke technieken (armklemmen, beenklemmen, verwurgingen, neckcracks) die doen ook gewoon mee. Een ninjutsu beoefenaar word in de kooi helemaal dood gemept. Ik zeg niet dat het geen leuke sport is om te beoefenen, ik heb nog altijd respect voor alle sTen. In de kooi moet je echter wel realistisch blijven, en kun je niet die fancy stoot doen wat ze op fight science lieten zien, want daar had ie eerst een kwartier voor nodig om zn chi op te laden.

Op straat moet je zowiezo je vechtsport/kunst, of hoe je t wilt noemen, niet gebruiken. Train het omdat je het leuk vind! Op straat moet je niet vechten en als het moet steek m in zn ogen en trap m in zn ballen bijt m en trek aan zn haren.

hola hola, een echte ninja kan wel zo plots in rook opgaan en onzichtbaar worden enzo he...daar kan BJJ niks tegen

bull! BJJ heeft ook breektechnieken en dodelijke technieken (armklemmen, beenklemmen, verwurgingen, neckcracks) die doen ook gewoon mee. Een ninjutsu beoefenaar word in de kooi helemaal dood gemept. Ik zeg niet dat het geen leuke sport is om te beoefenen, ik heb nog altijd respect voor alle sTen. In de kooi moet je echter wel realistisch blijven, en kun je niet die fancy stoot doen wat ze op fight science lieten zien, want daar had ie eerst een kwartier voor nodig om zn chi op te laden.

Op straat moet je zowiezo je vechtsport/kunst, of hoe je t wilt noemen, niet gebruiken. Train het omdat je het leuk vind! Op straat moet je niet vechten en als het moet steek m in zn ogen en trap m in zn ballen bijt m en trek aan zn haren.

Helemaal juist!
Dus als ik het goed versta is ninjutsu te dodelijk voor de kooi
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Helemaal juist!
Dus als ik het goed versta is ninjutsu te dodelijk voor de kooi
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ja kzal een paar voorbeelden geven..er word geleerd polsen te breken,adamsappels uit te scheuren,ellebogen te breken,knieen,oren af te scheuren,teelballen af te scheuren,ogen uit te rukken,nekken te breken,drukpunten die knock out veroorzaken(een 100tal),drukpunten die dood veroorzaken,ontsnappingstechnieken uit klemmen(is speciale manier die je in geen enkele andere sport ziet),en er zijn ook een 7tal manieren van slagen(dus niet alleen met gesloten vuist)

zijn toch wel wat dingen bij die ik niet in mma zie en andere sporten..ninjutsu is ontwikkeld om dodelijk te zijn..dat is het doel,mensen te doden of niet meer mobiel te maken.

Dat is veel scheuren ;)

Terug
Naar boven