Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

zijn toch wel wat dingen bij die ik niet in mma zie en andere sporten..ninjutsu is ontwikkeld om dodelijk te zijn..dat is het doel,mensen te doden of niet meer mobiel te maken.

Als je geen controle hebt over je eigen kracht ben je geen meester maar een beginneling.

Effectievere technieken die je niet in MMA ziet zitten in krav maga, het strottenhoofd bewerken, oogjes uitduwen, ballen schoppen, nekmanupilatie. Beetje crosstrainen tussen de 2 en voila. Ik hou het wel bij worstelen, bjj, een beetje aikido en eventueel boksen als het echt naar de kloten is. En veel krachttraining. Geen bewijs=geen straf.

En daarbij op national geografic hebben ze deze discussie eigenlijk al onderzocht op fight science een 2tal jaar geleden..ook het beste wapen wat katana is.

Ka wat?
Rusting_tank_at_the_Highway_of_Death_in_Iraq.jpg

Als je geen controle hebt over je eigen kracht ben je geen meester maar een beginneling.

Effectievere technieken die je niet in MMA ziet zitten in krav maga, het strottenhoofd bewerken, oogjes uitduwen, ballen schoppen, nekmanupilatie. Beetje crosstrainen tussen de 2 en voila. Ik hou het wel bij worstelen, bjj, een beetje aikido en eventueel boksen als het echt naar de kloten is. En veel krachttraining. Geen bewijs=geen straf.

kracht is bij ninjutsu niet belangrijk

was vroeger ook altijd heel kracht gericht,tot ik aan ninjutsu begonnen ben...heb op men beste moment op 97kg en 10% vetgehalte gestaan en op men zwaarste 105kg..nu sta ik op 85kg(5%) en ben krachtiger dan ervoor(niet sterker).

denk toch dat Fedor, geblinddoekt, met één hand vastgebonden aan zijn enkel en na een volle fles Jhonny Walker, 10 ninjas tegelijk in elkaar knoopt....
Zal je heel wat geheime technieken voor nodig hebben om uit die knoop te raken me dunkt..

Tegenwoordig draagt er alleen helaas niemand meer een katana bij zich. Je kunt het hele vechten met een katana meester zijn, maar wanneer gebruik je dat ding nou? Tegenwoordig zijn het de messen waar je voor op moet passen en in het ergste geval een pistool.

Je kunt dan wel dingen trainen met een rubber mes, maar dat zal toch nooit hetzelfde zijn als wanneer je aangevallen word met een echt mes door iemand die je neer wilt steken. Ik hoop dan ook dat ik zelf nooit in zo'n situatie terecht kom!!

Deze discussie kan imo aan de gang blijven gaan. Er is niet echt een vechtsport die je op straat red imo. Zorg er gewoon voor dat je ten alle tijden het gevecht vermijd en wanneer het niet anders kan moet je smerig vechten. De mooie gesprongen hoge trappen en meest fancy disarm moves ga je dan toch niet gebruiken. Ogen uitdrukken, in de ballen trappen/knieen, haren trekken, strottenhoofd aanvallen dat zijn de dingen die je dan moet gebruiken. Dit zijn wel dingen die je in sommige vechtsporten leert, maar op dat moment gebeurt het grotendeels onder invloed van adrenaline en dus gewoon uit instinct.

Thai/Kickboksen voor de staande gevechten, Judo/Worstelen voor als het gevecht op de grond beëindigd.
Krav Maga om alles wat in de directe omgeving voorhanden is aan spullen te gebruiken als verdediging.

Kortom combinatie MMA en Krav Maga.

klinkt heel stom wat ik nu zeg ik doe zelf ook kick box maar als ik echt op straat ben dan ga ik geen trappen geven als ik op de grond lig en iemand gaat mij verwurgen en ik kan er niet uitkomen dan is er altijd nog een plek zijn ballen namelijk en als ik tegen een groep ga pak ik er een vast en neem ik een hap uit zn gezicht zodat hij bloedend op de grond ligt klinkt ziek maar zou ik het doen anders zou ik gewoon vechten maar als het niet anders kan niet

klinkt heel stom wat ik nu zeg ik doe zelf ook kick box maar als ik echt op straat ben dan ga ik geen trappen geven als ik op de grond lig en iemand gaat mij verwurgen en ik kan er niet uitkomen dan is er altijd nog een plek zijn ballen namelijk en als ik tegen een groep ga pak ik er een vast en neem ik een hap uit zn gezicht zodat hij bloedend op de grond ligt klinkt ziek maar zou ik het doen anders zou ik gewoon vechten maar als het niet anders kan niet

Hebben ze jou op school nooit wat over interpunctie geleerd?

Tegenwoordig draagt er alleen helaas niemand meer een katana bij zich. Je kunt het hele vechten met een katana meester zijn, maar wanneer gebruik je dat ding nou? Tegenwoordig zijn het de messen waar je voor op moet passen en in het ergste geval een pistool.

Je kunt dan wel dingen trainen met een rubber mes, maar dat zal toch nooit hetzelfde zijn als wanneer je aangevallen word met een echt mes door iemand die je neer wilt steken. Ik hoop dan ook dat ik zelf nooit in zo'n situatie terecht kom!!

Deze discussie kan imo aan de gang blijven gaan. Er is niet echt een vechtsport die je op straat red imo. Zorg er gewoon voor dat je ten alle tijden het gevecht vermijd en wanneer het niet anders kan moet je smerig vechten. De mooie gesprongen hoge trappen en meest fancy disarm moves ga je dan toch niet gebruiken. Ogen uitdrukken, in de ballen trappen/knieen, haren trekken, strottenhoofd aanvallen dat zijn de dingen die je dan moet gebruiken. Dit zijn wel dingen die je in sommige vechtsporten leert, maar op dat moment gebeurt het grotendeels onder invloed van adrenaline en dus gewoon uit instinct.

messentraining krijg je bij ninjutsu ook..en het beste wapen tegen een mes,is een jas!:-)..en er is wel een vechtsport die je op straat kan redden.1 die ontwikkelt is voor op straat(ninjutsu dus),en krav maga,aikido ook wel en mma kan ook wel gebruikt worden..kickboxen is wat eentoning maar dan leer je toch al slagen,stampen ga je niet echt gebruiken..ik ben gewoon meer voor ninjutsu omdat alles erin zit..technieken van krav maga,kickbox,judo,jujitsu,karata,natuurlijk van mma(is zelf al een samenstelling),aikido,...

plus bij ninjutsu heb je het voordeel dat je geleerd word chi te gebruiken en met chi te slagen(dus door dakpannen en bakstenen slagen)van korte afstand.als je een gewone slag met een slag met chi vergelijkt is een chi slag 15keer krachtiger

plus bij ninjutsu heb je het voordeel dat je geleerd word chi te gebruiken en met chi te slagen(dus door dakpannen en bakstenen slagen)van korte afstand.als je een gewone slag met een slag met chi vergelijkt is een chi slag 15keer krachtiger

:roflol: wat een onzin...

Welke club train je cools, ik kom ms eens een bezoekje brengen

ik ga mee:D

ps. en vergeet niet... binnenkort: NINJA COOLS vs randy couture in UFC, live on pay per vieuw! (of zou randy niet durven)

Als cools een vingerknip doet veroorzaakt dat een wervelwind dus niet meer dan logisch dat Couture daar geen trek in heeft.

boksen met lowkicks, greco roman worstelen, spugen, notentrappen, kopstoten en ellebogen ???

Pic's or it didn't happen.

Terug
Naar boven