- Waardering
- 2.952
En over wat voor tegels heb je het dan? Keukentegels of stoeptegels?
keuken per 2 en vloer 1(heb er eens 2 geprobeert maar viel tegen,paar dagen dikke hand gehad)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En over wat voor tegels heb je het dan? Keukentegels of stoeptegels?
Effectiefste is je niks aantrekken van wat die lui voor verwijten en beledigingen naar je hoofd slingeren en gewoon weglopen of wegrennen. Maakt niet uit welke vechtsport je doet, je krijgt altijd klappen, helemaal als je gezopen hebt. Op straat zijn er geen regels, en elke vechtsport is gebonden aan regels, dus je kunt je er nooit helemaal op voorbereiden. Is natuurlijk niet werkbaar als je mensen dood slaat op de training. Bij MMA mag ook genoeg dingetjes niet die op straat wel gebeuren: in ogen prikken, ballen schoppen, achterkant van het hoofd slaan etc etc.
Mij is altijd verteld dat 90% van de gevechten op de grond eindigt, dus het is misschien handig om je daar ook wat bekwaam in te maken. Judo valt dan wel af omdat die gasten niks kunnen voordat het gevecht op de grond komt.
Welke club train je cools, ik kom ms eens een bezoekje brengen
www.swno-ninja.be (scorpion warrior ninjutsu organisation)zijn 2 scholen van 1 in westerlo en 1 in herselt..we beoefenen 40sTen en hebben een 800technieken

De dim mak-punch scoort nog geen 1 vc, Bas rutten zijn kicks scoren 2,1vc, en hij kan ze constant en accuraat geven tegen een bewegende tegenstander. Nochtans is er nog geen enkele mma-vechter doodgevallen na een van bas zijn kicks(wel al een gescheurde lever).
ja is wel normaal he,ne mens zijn been is wel wat sterker.
mm het spijtige is dat ninjutsu beoefenaars er niet aan mee kunnen doen,is ten eertse verboden omwille van dat er dodelijke technieken en breektechnieken worden aangeleerd..daarom dat er geen compititie bij is.
Heb het aan mijn klote, vorige week iemand zijn schouder ontwricht met een staande kimura, kerel dacht dat het een goed id was om oppeens snel te gaan lopen ook al lag zijn arm in een knoop.
Maakt allemaal niet uit, daarnet belletje gehad van de flikken, moet 99% zeker voorkomen en dokken.
Denk daar eens aan jongens met jullie "effectiefste gevechtsport"
kerel was aan het vechten, weggetrokken en direct keylock ingezet, die zat al vast maar de persoon was stevig verdooft van de drank/drugs/adrenaline en had het geniale id om even snel zijn arm uit de klem te yoinken. Hoorde een knap, kerel begon te huilen van de pijn en liet ik liet hem los. Gort zicht.
Kerel naar het ziekenhuis en al, flikken moesten weten wat er is gebeurd want de kerel heeft klacht ingedient, flink wat van de getuigen waren kenissen van hem en hebben tegen mij getuigd.

Ah das wel kloot,
dan had je beter zn mond kapot geslaan,
dan kon hij geen klacht indienen
nee, wel laf van die kerel als jij zelfverdediging deed.
maarja kzou liever in u plaats zijn dan in zijn plaats![]()

kerel was aan het vechten, weggetrokken en direct keylock ingezet, die zat al vast maar de persoon was stevig verdooft van de drank/drugs/adrenaline en had het geniale id om even snel zijn arm uit de klem te yoinken. Hoorde een knap, kerel begon te huilen van de pijn en liet ik liet hem los. Gort zicht.
Kerel naar het ziekenhuis en al, flikken moesten weten wat er is gebeurd want de kerel heeft klacht ingedient, flink wat van de getuigen waren kenissen van hem en hebben tegen mij getuigd.
Kon je geen choke doen ofzo? Is altijd handiger bij dit soort figuren.

), glipt die fl**ker eruit en heb ik enkel nog zijn jas vast... Stevige afgang, was echt mijn avondje niet...wil je straatvechtertje worden danWat is de effectiefste vechtsport voor op straat?
wat denken jullie?