snowke90
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.731
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 30%
jij slaat een dronken clown in een cafe hardstikke dood omdat ie een keer naar je zwaait met een zwak gebalde vuist?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clowns moeten sowieso dood, altijd en overaljij slaat een dronken clown in een cafe hardstikke dood omdat ie een keer naar je zwaait met een zwak gebalde vuist?
jij slaat een dronken clown in een cafe hardstikke dood omdat ie een keer naar je zwaait met een zwak gebalde vuist?

elf was ik zoveel sterker dan die lui dat ik ze allemaal weg kon duwen
Jup, ook de reden dat ik bankdruk

Zelf was ik zoveel sterker dan die lui dat ik ze allemaal weg kon duwen
...
Met een hele groep gewapende boswachters hebben we toen de achtergebleven collega's weten te ontzetten, wat niet makkelijk was

En dat terwijl hij ook nog eens een astronaut was!Zo zo, hoe combineerde je het werk als ontwikkelingswerker met je baan als manager van een commercieel wildpark?
Zo zo, hoe combineerde je het werk als ontwikkelingswerker met je baan als manager van een commercieel wildpark?
Ja f**k dit @Galen, daar gaat je nominatie voor best verkochte boekMisschien moet ik een boek schrijven over die periode, veel bijzondere dingen meegemaakt hoewel niet allemaal even leuk, was toen manager van een wildpark in het centrum van the middle of nowhere:
![]()
WARGA88 - Ikuti Perlombaan Turnover Slot Online Hadiah Utama Mobil
Ikuti kompetisi perlombaan turnover slot dengan hadiah yang spektakuler yaitu mobil hanya di situs resmi warga88 terpercaya di Indonesia.kasankanationalpark.com

In Zambia ben ik eens letterlijk door een heel dorp aangevallen toen ik met collega's, van het ministerie van bosbouw, een inventarisatie van het bos deed waar hun dorp aan grensde en dat ze in hoog tempo aan het verwoesten waren. Mijn Zambiaanse collega's kregen een enorm pak slaag en wisten zich gelukkig in een huis te verschansen. Zelf was ik zoveel sterker dan die lui dat ik ze allemaal weg kon duwen (sloeg ze niet omdat ik ontwikkelingswerker was). Een andere collega die in de landrover gevlucht was overtuigde mij om hulp te gaan halen. Met een hele groep gewapende boswachters hebben we toen de achtergebleven collega's weten te ontzetten, wat niet makkelijk was omdat de dorpelingen wisten dat we in principe niet op mensen schoten.
Bankdrukken komt soms te pas.
In Zambia ben ik eens letterlijk door een heel dorp aangevallen toen ik met collega's, van het ministerie van bosbouw, een inventarisatie van het bos deed waar hun dorp aan grensde en dat ze in hoog tempo aan het verwoesten waren. Mijn Zambiaanse collega's kregen een enorm pak slaag en wisten zich gelukkig in een huis te verschansen. Zelf was ik zoveel sterker dan die lui dat ik ze allemaal weg kon duwen (sloeg ze niet omdat ik ontwikkelingswerker was). Een andere collega die in de landrover gevlucht was overtuigde mij om hulp te gaan halen. Met een hele groep gewapende boswachters hebben we toen de achtergebleven collega's weten te ontzetten, wat niet makkelijk was omdat de dorpelingen wisten dat we in principe niet op mensen schoten.
Bankdrukken komt soms te pas.
En dan hoop je natuurlijk dat ze zo op je af komenDenk dat je tegenwoordig met al die gappies met "shanks" het meeste aan krav maga hebt

Als je zelf ongewapend bent gewoon gaan rennen natuurlijk... Overigens ook een van de eerste dingen die ze je daar leren.Denk dat je tegenwoordig met al die gappies met "shanks" het meeste aan krav maga hebt