Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

MDC

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 dec 2019
Waardering
440
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
jij slaat een dronken clown in een cafe hardstikke dood omdat ie een keer naar je zwaait met een zwak gebalde vuist?
Clowns moeten sowieso dood, altijd en overal

Kieft

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Waardering
3.001
jij slaat een dronken clown in een cafe hardstikke dood omdat ie een keer naar je zwaait met een zwak gebalde vuist?
Waarom worden straat gevechten altijd in een scenario gezet alsof je voor leven of dood moet vechten en opeens je vechttechnieken niks meer waard zullen zijn. Kill or be killed :roflol:

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Waardering
2.584
Lengte
1m97
Massa
134kg
Vetpercentage
25%
Dat is de idioterie aan krav maga, yep. Dat elke interactie qua vechten levensbedreigend is.

Het is dan ook origineel bedoelt voor het Israelische leger ipv burgers, en de burgerversie zuigt.

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.996
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%
In Zambia ben ik eens letterlijk door een heel dorp aangevallen toen ik met collega's, van het ministerie van bosbouw, een inventarisatie van het bos deed waar hun dorp aan grensde en dat ze in hoog tempo aan het verwoesten waren. Mijn Zambiaanse collega's kregen een enorm pak slaag en wisten zich gelukkig in een huis te verschansen. Zelf was ik zoveel sterker dan die lui dat ik ze allemaal weg kon duwen (sloeg ze niet omdat ik ontwikkelingswerker was). Een andere collega die in de landrover gevlucht was overtuigde mij om hulp te gaan halen. Met een hele groep gewapende boswachters hebben we toen de achtergebleven collega's weten te ontzetten, wat niet makkelijk was omdat de dorpelingen wisten dat we in principe niet op mensen schoten.

Bankdrukken komt soms te pas.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
13.657
Lengte
1m82
Massa
92kg
Zelf was ik zoveel sterker dan die lui dat ik ze allemaal weg kon duwen
...
Met een hele groep gewapende boswachters hebben we toen de achtergebleven collega's weten te ontzetten, wat niet makkelijk was
???

• Like
Waarderingen: Pren

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
13.657
Lengte
1m82
Massa
92kg
Zo zo, hoe combineerde je het werk als ontwikkelingswerker met je baan als manager van een commercieel wildpark?

MrDroeftoeter

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2018
Waardering
5.357
Lengte
1m50
Massa
104kg
Vetpercentage
17%
Zo zo, hoe combineerde je het werk als ontwikkelingswerker met je baan als manager van een commercieel wildpark?
En dat terwijl hij ook nog eens een astronaut was!
Hij kan echt alles.

• Haha
Waarderingen: Pren

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.996
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%
Kasanka is het enige park (in Zambia) zonder winstoogmerk. Alle opbrengst uit toerisme wordt geïnvesteerd in verdere ontwikkeling van het park en de omgeving (o.a. opleidingen, aanleg van wegen, scholen en medische faciliteiten). Allochtonen werken er als vrijwilliger en er wordt naar gestreefd om t.z.t. het hele beheer aan Zambianen over te laten. Ik heb indertijd een plan ingediend bij de toenmalige Deutsche Entwicklungsdienst, om het toerisme verder te ontwikkelen met o.a. kano, fiets en motorfietssafari's (heb daartoe zelf een aantal kano's en mountainbikes meegebracht). Als enigen schoten we ook niet op stropers of andere overtreders, wat handhaving soms ingewikkeld maakte. De slimste stropers boden we een opleiding aan tot boswachter.

Laatst bewerkt:

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
11.736
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Misschien moet ik een boek schrijven over die periode, veel bijzondere dingen meegemaakt hoewel niet allemaal even leuk, was toen manager van een wildpark in het centrum van the middle of nowhere:

Ja fuck dit @Galen, daar gaat je nominatie voor best verkochte boek :p

Pren

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jun 2014
Waardering
2.690
In Zambia ben ik eens letterlijk door een heel dorp aangevallen toen ik met collega's, van het ministerie van bosbouw, een inventarisatie van het bos deed waar hun dorp aan grensde en dat ze in hoog tempo aan het verwoesten waren. Mijn Zambiaanse collega's kregen een enorm pak slaag en wisten zich gelukkig in een huis te verschansen. Zelf was ik zoveel sterker dan die lui dat ik ze allemaal weg kon duwen (sloeg ze niet omdat ik ontwikkelingswerker was). Een andere collega die in de landrover gevlucht was overtuigde mij om hulp te gaan halen. Met een hele groep gewapende boswachters hebben we toen de achtergebleven collega's weten te ontzetten, wat niet makkelijk was omdat de dorpelingen wisten dat we in principe niet op mensen schoten.

Fantast.

Schwarzeneggertje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Waardering
1.996
Lengte
1m87
Massa
114kg
Vetpercentage
20%
Misschien moet ik dat boek dan toch schrijven, dit is niet eens het sterkste verhaal dat ik kan vertellen uit mijn tijd in Zambia. Mijn favoriet is 'De hartendieven'. 'Maar er zitten 6 gewapende agenten in onze auto', 'Rijbewijs halen' en 'Target practice' zijn ook waar maar raar..

Laatst bewerkt:

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.738
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%

yes i'll take things that didn't happen for €5.

Vypaw

Cool Novice
Lid geworden
24 aug 2020
Waardering
114
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Denk dat je tegenwoordig met al die gappies met "shanks" het meeste aan krav maga hebt

Bovenaan