AndroidHealthClinic

wat is de grappigste film die jij ooit hebt gezien?

Fear & Loathing In Las Vegas en The Big Lebowski schieten me direct te binnen..

Moeilijk te zeggen, je zou echt je aantal keer lachen moeten testen. Maar films met Leslie Nielsen sowieso (Airplane bijv.), gevolgd door Monty Python.

hmmmm lastig. ah monty python goed dat je het zegt. vind the meaning of life echt hilarisch. verder vond ik braindead toen ik nog jong was erg grappig. en natuurlijk alle naked gun movies!! soms zitten er echt hele flauwe grappen in maar altijd lachen. hmmm ook laatst nog gezien lock, stock and two smoking barrels.

• Topic Starter Topic Starter
nog een paar goeie: not another teen movie, scarie movie reeks, american pie, cruel intensions 1 & 2, the hot chick, deuce bigalow male gigolo, deuce bigalow european gigolo, the girl next door...

History of the world: Part I
20:30 - 22:20

RTL 7 vandaag Genre(s): Comedy / Film

USA 1981. Van en met Mel Brooks. Verder met oa Dom DeLuise, Gregory Hines en Madeline Kahn. History of the world: Part I maakt samen met Young Frankenstein en Blazing saddles deel uit van wat wel de 'Unholy Trinity' van Mel Brooks wordt genoemd. De toon wordt meteen gezet met een parodie op Kubrick's 2001: A space Odyssey. De serene beginsequentie van die film wordt door Brooks opgeleukt met een voiceover van Orson Welles en met masturberende apen. Brooks laat een waslijst aan beroemde personen opdraven in zijn quasi-historische epos en eindigt met een preview van part II (dat natuurlijk nooit kwam), waarin Star Wars gepersifleerd wordt met 'Jews in space'. Is deze Geschiedenis grappig? Daarover lopen de meningen wijd uiteen.

deze film die toevallig vanavond komt is ook een waar ik vroeger erg hard om moest lachen.

Hot Shots!

Naked Gun en Dumb en Dumber:D

Laatst bewerkt:
Eurotrip, White Chicks, Tomcats, American Pie (vooral deel 1), National Lampoon's Going the Distance. Die laatste is erg onbekend, maar als je van films houdt zoals Eurotrip enzo is hij zeker de moeite waard.

• Topic Starter Topic Starter
niet te vergeten: van wilder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@the rock national lampoon movies rulen !!!!! :p Van Wilder is trouwens ook national lampoon dachtek :D

Harold and Kumar go to White Castle

****ing geweldig :D

The 40 year old virgin , clercks II , the new guy , dead man on campus ,...

Hot Fuzz was ook erg grappig.

Ik vind da aflevering van samson en gert wel grappig, wanneer marlèneke een activiteit doet met de balletschool <= flauw grapje van me vriendin die op pc bezig was.

Dumb 'n Dumber 1994

YouTube - Dumb and Dumber clips

Hot shots!! :haha:

verder Wrongfully Accused, Naked Gun (Leslie Nielsen), Monty Python

Date Movie. En Industry of love van Hans Teeuwen.

Terug
Naar boven