XXL Nutrition

wat is de grappigste film die jij ooit hebt gezien?

Dumb and dumber blijft toch een klassieker.

Jezus Christus, hoe kunnen mensen het in hun hoofd halen om hier White Chicks neer te zetten. ****ing hell man wat is dat een GRUWELENDIGE k*t FILM!!! Sjezus, in die hele film zit gewoon geen enkele grap die je ook maar de neiging geeft te glimlachen.

De Wayabs Bros zijn sowieso de 2 grootste mong*len in comedy land.

"bigger, longer & uncut"

je weet wel, die South Park-movie :)

Don't be a menace....

Meer dan 50 keer gezien en blijft leuk.

Crank:D actie film over man die is vergiftigd met een Chinees gif, dat adrenaline afbreekt, en dus moet hij adrenaline aanmaken...hij doet zijn vriendin op straat, trapt n*gers in elkaar, zegt 3 keer '****' per zin en nog veeeeel meer:D!

Heb met me vrienden de eerste keer niet veel van de film gezien, we lachen constant dubbel!

echt een aanrader dus;)!

Ik kan eigenlijk maar moeilijk 'de grappigste film' noemen. Het hangt ook een beetje van je stemming af enzo denk ik.
Destijds kon ik flink lachen om Dumb en Dumber, Freddy Got Fingered, Borat enz. tamelijk flauwe humor en grappen dus.

Jezus Christus, hoe kunnen mensen het in hun hoofd halen om hier White Chicks neer te zetten. ****ing hell man wat is dat een GRUWELENDIGE k*t FILM!!! Sjezus, in die hele film zit gewoon geen enkele grap die je ook maar de neiging geeft te glimlachen.

De Wayabs Bros zijn sowieso de 2 grootste mong*len in comedy land.

Ook niet de scene met die bloedgeile n*ger in de disco ?

schindlers list
titanic
...

Ja maar roxxe is een sadist, die vinden dat soort dingen wel grappig ;)

7025.jpg - 112471

Oja Meet the parents + fockers is ook wel leuk.

Is eigenlijk geen comedy, maar vind de film "Mimi's first time" echt super leuk.

de scary movies, en zie al uit naar Van Wilder 2, trailer is weer heel goed

Me, myself and Irine.

Toen ik die film voor het eerst zag moest ik sinds lange tijd weer keihard schaterlachen van een film.

Terug
Naar boven