Fitness Seller

Wat is de Nederlandse cultuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Nederlandse cultuur bestaat niet meer.
Kapotgemaakt door de elite.
De schuld wordt bij de buitenlanders gelegd, terwijl wij het zelf zijn die het hebben toegelaten.
Een beetje braaf wuiven naar Bea en haar fascistische achterban.
Zolang de meerderheid maar netjes meesukkelt en de media naschreeuwt, dan zit het voor hun allemaal wel snor.

K*tmarokkaantjes komt hun heel goed uit. Dat worden de zondebokken straks! De reden om ons alle privacy af te pakken.
Let op mijn woorden. Het gebeurd nu al, zonder dat de meerderheid er erger in heeft.

Bush en zijn slaafje Balkenellende zijn de baas in Nederland, eigenlijk ook niet helemaal waar. Het zijn de grote multinationals die hier de werkelijke touwtjes in handen hebben. Zij geven geen kloten om jou en mij en onze welzijn, ze willen de baas zijn en geld verdienen over onze ruggen. Weg met de Nederlandse, Vlaamse, Duitse en Franse cultuur! (etc..etc..etc..)

Zo, nuff said? :eek:

De Nederlandse cultuur bestaat niet meer.
Kapotgemaakt door de elite.
De schuld wordt bij de buitenlanders gelegd, terwijl wij het zelf zijn die het hebben toegelaten.
Een beetje braaf wuiven naar Bea en haar fascistische achterban.
Zolang de meerderheid maar netjes meesukkelt en de media naschreeuwt, dan zit het voor hun allemaal wel snor.

K*tmarokkaantjes komt hun heel goed uit. Dat worden de zondebokken straks! De reden om ons alle privacy af te pakken.
Let op mijn woorden. Het gebeurd nu al, zonder dat de meerderheid er erger in heeft.

Bush en zijn slaafje Balkenellende zijn de baas in Nederland, eigenlijk ook niet helemaal waar. Het zijn de grote multinationals die hier de werkelijke touwtjes in handen hebben. Zij geven geen kloten om jou en mij en onze welzijn, ze willen de baas zijn en geld verdienen over onze ruggen. Weg met de Nederlandse, Vlaamse, Duitse en Franse cultuur! (etc..etc..etc..)

Zo, nuff said? :eek:

Ok, ik ben het met je eens. Marokkaanse jongeren dragen hier totaal niet in bij. Ja, ik ga toch dat appartementje maar eens huren in die leuke buurt hier waar het krioelt van de helpende, aardige en leuke Marokkaanse jongeren e.d.:rolleyes:

Je voelt je wel vereerd zeker. Lekker als Zeeuws snolletje tussen de geile Filipijnen huppelen:p Zo erg is het dus. Het is al een wonder dat er Nederlandse gasten zijn op een feest in Nederland:o

Je vergeet tulpen, kaas, Heineken, lekkere chikkies (of niet?), Michael Smink, DAF...

Hallo!! Die familie spreekt nederlands, doet nederlands maar heeft speciale tradities met hun eigen cultuur. Net of jij in een ander land niet meer bitterballen of blokjes kaas wil serveren op een verjaardag omdat je niet meer in nederland woont. Bullshit. Iedereen houdt vast aan zijn/haar tradities. Verder is het zo dat ik me zeker vereerd voel ja! Als we zo gaan doen!:mad:
Waarom? Omdat ze dus zo Nederland in hun cultuur opnemen.
En nu hoef je niet te gaan doen of Nederlanders niet welkom zijn op hun feest, maar omdat het hier een feest betreft waar 2 nationaliteiten en culturen aanwezig zijn is het leuk om in hun traditie de nederlandse cultuur ook te eren. Een prachtig idee, een idee waaruit blijkt dat er wel degelijk op de nederlandse cultuur wordt aangepast.

Je bent gewoon aan het zoeken naar een reden om te zeiken zeg! :orly::nowai::yarly::hamer:

Ik woon in Gelderland ;)

Als Nederland een rijke geschiedenis kende, dan hebben we een arm heden imo.
Er zijn enkele zaken uit de Nederlandse geschiedenis die mooi zijn. Ik denk bijv. aan een man als Spinoza, een van Leeuwenhoek etc etc.

Maar ook een aantal die je doen kotsen waar je bij staat. Indonesië, de behandeling van dames na de oorlog die met de vijand van WOII hadden geslapen en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Wat maakt een geschiedenis rijk? De VOC? Tegenwoordig zouden ze voor het tribunaal komen voor ernstige mensenrechtenschending. Nou ja, als we de Shell even niet meerekenen dan...

Ongelooflijk wat een slap gelul. Nederland heeft een rijke geschiedenis qua kunst, literatuur, filosofie en wetenschap. Zelfs culinair moet Nederland ontwikkeld zijn geweest. Dit is helaas compleet ingestort. (frikandellen op de bbq etc)
En natuurlijk heeft de Nederlandse geschiedenis zwarte bladzijdes maar het gaat erom dat dit niet ontkend wordt.
En sinds wanneer deporteert Shell mensen?

Het is trouwens typisch Nederlands om een angst te hebben een beetje chauvinistisch te zijn. Dit is in Nederland slechts weggelegd voor een stel marginale onwetende blaters.
Dat is wel jammer.

Als je in nederland leeft hoor je te weten wat het nederlandse cultuur is, heel nederland is een mooi cultuur, alleen op sommige plekken lijkt dit te veranderen, en die plekken moeten op een geweldadige manier van de kaart geveegd worden.

Sukkels komen hier op voor de allochtonen terwijl ze hun eigen cultuur niet kennen, toppunt van achterlijkheid :roflol:

In de zin van?

Hallo!! Die familie spreekt nederlands, doet nederlands maar heeft speciale tradities met hun eigen cultuur. Net of jij in een ander land niet meer bitterballen of blokjes kaas wil serveren op een verjaardag omdat je niet meer in nederland woont. Bullshit. Iedereen houdt vast aan zijn/haar tradities. Verder is het zo dat ik me zeker vereerd voel ja! Als we zo gaan doen!:mad:
Waarom? Omdat ze dus zo Nederland in hun cultuur opnemen.
En nu hoef je niet te gaan doen of Nederlanders niet welkom zijn op hun feest, maar omdat het hier een feest betreft waar 2 nationaliteiten en culturen aanwezig zijn is het leuk om in hun traditie de nederlandse cultuur ook te eren.Een prachtig idee, een idee waaruit blijkt dat er wel degelijk op de nederlandse cultuur wordt aangepast.

Je bent gewoon aan het zoeken naar een reden om te zeiken zeg! :orly::nowai::yarly::hamer:

Heb je lange tenen?:D
Mijn post was niet aanvallend bedoeld hoor, mijn tweede punt is inderdaad slecht verwoord, was een grapje. Mijn eigen buren zijn Turks en ik heb gewoon volop meegegeten met het Suikerfeest. Multiculturele samenleving kan zeer verrijkend zijn, maar niet op de manier zoals het nu in Nederland gaat over het algemeen.

Doe ze de groetjes van me en geef iedereen maar een rondje op mijn kosten;)

Heb je lange tenen?:D
Mijn post was niet aanvallend bedoeld hoor, mijn tweede punt is inderdaad slecht verwoord, was een grapje. Mijn eigen buren zijn Turks en ik heb gewoon volop meegegeten met het Suikerfeest. Multiculturele samenleving kan zeer verrijkend zijn, maar niet op de manier zoals het nu in Nederland gaat over het algemeen.

Doe ze de groetjes van me en geef iedereen maar een rondje op mijn kosten;)
:oOhw sorry haha!!:o Waar het om vrienden en familie gaat heb ik zeker lange tenen ja :D

Geen zin om 7 pagina's te lezen, dus vergeef me als het al genoemd werd, maar waren verdraagzaamheid en tolerantie niet van die dingen waar Nederland altijd zo trots op was?

De Nederlandse culuur is een Moskee in elke stad
gebeds ruimtes voor moslims in ziekenhuizen
geiten die staan te grazen voor oude windmolens

Arnoldfan staat vooraan om de relschoppers aan te wijzen...........landverrader!
:D

Nee, niet echt hoor.

Als jij over enkele jaren met je bootje terug komt sta ik wel vooraan om er een kanon in te knallen op een kilometer afstand, ik hoop dat je kan zwemmen.

Nee, niet echt hoor.

Als jij over enkele jaren met je bootje terug komt sta ik wel vooraan om er een kanon in te knallen op een kilometer afstand, ik hoop dat je kan zwemmen.

ik kom gewoon met een vliegtuig.

als je me je adres geeft, weet ik tenminste in welke voortuin ik moet landen!
:D:p

Klusmier + Arnoldfan = :popcorn:

Nee, niet echt hoor.

zozo een kanon nog wel, persoonlijk zou ik voor de kanonskogel gaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven