AndroidHealthClinic

Wat is de Nederlandse cultuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ontzettend zielige vent ben je, dat je altijd mij naam in je posts moet gebruiken omdat ik je een keer geownd heb zegt genoeg over jou zwakke zielige karakter, stakkertje.

jij bent een zielige stakker..........geert-wannabee!
:roflol:

als jij de NL cultuur moet vertegenwoordigen, ben ik blij dat ik opgerot ben!
:D:p

Gaan we nu dan toch een reltopic krijgen?:D

Nederland is voor mij:

Een land waar ze vinden dat je oud en wijs genoeg moet zijn om je consequenties te zien en waar helaas van het standpunt 'foei jij bent stout' gebruik wordt gemaakt ipv het 'nog één keer zo'n toon aanslaan en je gaat eraan' standpunt.

We hebben een gevarieerde multi-culturele samenleving wat soms een beetje botst. Waar andere culturen gemakkelijk denken zijn nederlanders gierig met hun 1 koekje bij de koffie en het constante gefit op iedereen, wat vrij verbazend is als je het vergelijkt met de Vrijheid die nederlanders hebben om lekker te doen en te laten wat je zelf wilt (met je eigen lichaam van euthanasie tot het gebruik maken van activiteiten als op de Wallen).

Verder heeft Nederland een stelsel dat je toch niet laat vallen, Hoe erg je het maakt. Dit soms tot ergenis van de bevolking, maar als je zelf in het schuitje zit ben je er maar al te blij om.

Een prachtig topland dat een hoop heeft bereikt met het kleine formaat wat het land ook heeft, lastige taal en toch een belangrijke positie speelt tegenover andere landen.

rot eens op geert.....ga een marokkaan pakken ofzo!
:mad:

Dit was het laatste zetje dat ik nodig had om op dit forum niet meer te posten.

Zelden heb ik zoveel bekrompen, ridicule, nationalistische en zelfingenomen reacties gelezen. In een zeer korte tijd niet te vergeten.

De verrechtsing van de maatschappij, dus minder kritisch denken, dat doen rechtsen nou eenmaal minder is gewoonweg niet te harden.

Opdat gasten als Arnoldfan vroegtijdig gelynched mogen worden door een moslim met HIV en opdat alle andere kansloze gasten die geloven in 'trots' en alles wat daar mee samenhangt ooit het licht gaan zien.

'Een denigrerende toon aannemen tegenover je eigen land heeft nog nooit één land groot gemaakt in de wereld.'

*zucht*

Fijn dat je ons dat kenbaar maakt linkse k*t rat, moslimsvriend, communist etc. Prima.

Dag

Ontzettend zielige vent ben je, dat je altijd mij naam in je posts moet gebruiken omdat ik je een keer geownd heb zegt genoeg over jou zwakke zielige karakter, stakkertje.

jij bent een zielige stakker..........geert-wannabee!

als jij de NL cultuur moet vertegenwoordigen, ben ik blij dat ik opgerot ben!
:D:p

Dok je schuld eens af, vieze profiteur.

leugenaar, ik profiteer niet eens.

bovendien weet je niet eens welke schulden het zijn en hoe ze zijn ontstaan......

ik vind je een arrogante kl***zak!

:popcorn:

Nederland is voor mij:

Een land waar ze vinden dat je oud en wijs genoeg moet zijn om je consequenties te zien en waar helaas van het standpunt 'foei jij bent stout' gebruik wordt gemaakt ipv het 'nog één keer zo'n toon aanslaan en je gaat eraan' standpunt.

We hebben een gevarieerde multi-culturele samenleving wat soms een beetje botst. Waar andere culturen gemakkelijk denken zijn nederlanders gierig met hun 1 koekje bij de koffie en het constante gefit op iedereen, wat vrij verbazend is als je het vergelijkt met de Vrijheid om die nederlanders hebben om lekker te doen en te laten wat je zelf wilt (met je eigen lichaam van euthanasie tot het gebruik maken van activiteiten als op de Wallen).

Verder heeft Nederland een stelsel dat je toch niet laat vallen, Hoe erg je het maakt. Dit soms tot ergenis van de bevolking, maar als je zelf in het schuitje zit ben je er maar al te blij om.

Een prachtig topland dat een hoop heeft bereikt met het kleine formaat wat het land ook heeft, lastige taal en toch een belangrijke positie speelt tegenover andere landen.

huidige Nederlander:

"foei je bent stout.........doe dat nog eens, en je wordt niet oud!"

Ik zeg ook eerlijk dat ik trots ben op Nederland, ik kan me zo snel geen ander land indenken waar ik liever inwoner van was geweest :D

Nederland is voor mij:

We hebben een gevarieerde multi-culturele samenleving wat soms een beetje botst. Waar andere culturen gemakkelijk denken zijn nederlanders gierig met hun 1 koekje bij de koffie en het constante gefit op iedereen, wat vrij verbazend is als je het vergelijkt met de Vrijheid die nederlanders hebben om lekker te doen en te laten wat je zelf wilt (met je eigen lichaam van euthanasie tot het gebruik maken van activiteiten als op de Wallen).

Wat voor een bril draag jij?:D

OT:

Nederland is voor mij:
Een thuisland waar ik heel trots op ben. Helaas is het eensgezinde, krachtige en voortvarende land veranderd. Overal waar dergelijke discussies plaatsvinden worden termen als 'multiculturele' samenleving, tolerantie e.d. geroepen. Onzin. Ik vind dat Nederland Nederland zou moeten zijn en moeten blijven. Dat als je met het Openbaar Vervoer reist wél het merendeel van de mensen die je tegenkomt Nederlands praat. Dat er géén programma's meer zijn op de publieke omroepen die Arabische ondertiteling vertonen. Dat oude mensen zich wél veilig voelen op straat. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik hoop dat wij veerkracht tonen en dat er een goede, eensgezinde samenleving herrijst.

leugenaar, ik profiteer niet eens.

bovendien weet je niet eens welke schulden het zijn en hoe ze zijn ontstaan......

ik vind je een arrogante kl***zak!

Ze zullen jou vast moeten zetten zou jij nog 1 voet op nederlandse bodem zetten.

Dit was het laatste zetje dat ik nodig had om op dit forum niet meer te posten.

Zelden heb ik zoveel bekrompen, ridicule, nationalistische en zelfingenomen reacties gelezen. In een zeer korte tijd niet te vergeten.

De verrechtsing van de maatschappij, dus minder kritisch denken, dat doen rechtsen nou eenmaal minder is gewoonweg niet te harden.

Opdat gasten als Arnoldfan vroegtijdig gelynched mogen worden door een moslim met HIV en opdat alle andere kansloze gasten die geloven in 'trots' en alles wat daar mee samenhangt ooit het licht gaan zien.

'Een denigrerende toon aannemen tegenover je eigen land heeft nog nooit één land groot gemaakt in de wereld.'

*zucht*

Fijn dat je ons dat kenbaar maakt linkse k*t rat, moslimsvriend, communist etc. Prima.

Dag
Zou God dan toch bestaan? Eindelijk geen posts meer van deze r*tard. Danku God.

Wat voor een bril draag jij?:D

OT:

Nederland is voor mij:
Een thuisland waar ik heel trots op ben. Helaas is het eensgezinde, krachtige en voortvarende land veranderd. Overal waar dergelijke discussies plaatsvinden worden termen als 'multiculturele' samenleving, tolerantie e.d. geroepen. Onzin. Ik vind dat Nederland Nederland zou moeten zijn en moeten blijven. Dat als je met het Openbaar Vervoer reist wél het merendeel van de mensen die je tegenkomt Nederlands praat. Dat er géén programma's meer zijn op de publieke omroepen die Arabische ondertiteling vertonen. Dat oude mensen zich wél veilig voelen op straat. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik hoop dat wij veerkracht tonen en dat er een goede, eensgezinde samenleving herrijst.
Nu zeg je hoe jij vindt dat Nederland zou moeten zijn.
Maar in mijn beleving is Nederland zoals ik dat hierboven omschreven heb.

Ghehe moet trouwens denken aan dat ik volgende week een filipijns feest heb waar ik als zeeuws meisje mag lopen. Ze treden daar op in filipijnse klederdracht met hun volkslied en omdat ze in Nederland zitten met ook Nederlandse gasten, hadden ze nog iemand nodig voor dat kostuum ghehe het vaderlandse gevoel komt al helemaal boven.:D

Ze zullen jou vast moeten zetten zou jij nog 1 voet op nederlandse bodem zetten.

waarom dan?

- omdat ik nederlander ben?
- omdat ik geen schulden bij Belastingdienst en/of justitie heb lopen?
- omdat ik ga werken voor mijn geld, ALS ik ooit weer in NL zou terugkomen?

wees en vent en leg eens uit......
:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je niet gezien hoeveel commotie er is als iemand weigert vrouwen een hand te geven? Slechts een van de vele voorbeelden.

Verder gaat volledig aanpassen niet vlug. We zijn mensen geen kameleons.

Hieruit blijkt dat 30 jaar lang 'n uitkering van de sociale dienst en 'n eigen moskee niet de beste manier was om ze te laten integreren!

Boerenkool met worst
Haring
Wiet
h**ren
Klompen
Molens

Ghehe moet trouwens denken aan dat ik volgende week een filipijns feest heb waar ik als zeeuws meisje mag lopen. Ze treden daar op in filipijnse klederdracht met hun volkslied en omdat ze in Nederland zitten met ook Nederlandse gasten, hadden ze nog iemand nodig voor dat kostuum ghehe het vaderlandse gevoel komt al helemaal boven.:D

Je voelt je wel vereerd zeker. Lekker als Zeeuws snolletje tussen de geile Filipijnen huppelen:p Zo erg is het dus. Het is al een wonder dat er Nederlandse gasten zijn op een feest in Nederland:o

Boerenkool met worst
Haring
Wiet
h**ren
Klompen
Molens

Je vergeet tulpen, kaas, Heineken, lekkere chikkies (of niet?), Michael Smink, DAF...

Waar in Zeeland woon je? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven