MuscleMeat

wat is een goed voedingschema

mightyone

Novice
Waardering
0
he jongens en meiden

Ik had wat vragen en jullie hulp nodig ik ben twee maanden geleden met heel intensief trainen toen was ik 98 kg en nu weeg ik 90 kg met 18,9% bf
mijn doel is rond 85 wegen en mijn body fat meer zakken tot 15 of misschien wel tot 10 als dat lukt voor de zomer.

Maar moet ik dan iets aanpassen aan mijn voeding of moet ik zelf meer cardio doen en meer droog trainen.

Dit is mijn voedings schema nu

10:00 - 2 sneetjes brood en 100g kip
trainen
13:00 - yogurtje en een fruitje
15:00 - 2 sneetjes brood en 100g kip
18:00 - aardappels en veel groenten met vis rund of kip
20:00 - fruit en kwark

en veder drink k veel groene thee die ik hier van de chinees haal werk op zich wel goed verbeter mijn stoelgang wel heel goed moet van vaak van schijten

Dingen die je niet verteld:

Wat is volgens jou intensief trainen ?
Hoelang per keer doe je cardio ? (is dat lopen ?)
Combineer je ook krachttrainingen ?
Is dat een schema voor elke dag ?

Je schema zou ik toch eens gaan uitkienen:

Ik kan je alvast zeggen dat aardappelen beter geen hoofddeel meer dienen uit te maken van je schema. Als je ze neemt, beter max. 1/4 (of 1/5) van je bord. 1/2 eiwitten (vis) of mager rund (kip) en de rest groenten.

Zelf ben ik ooit veel kwijtgeraakt door regelmatig rijst te koken bij avondeten, of gewoon de koolhydraten te schrappen en te vervangen door grote knots witloof of kool. Groene thee is altijd een goed idee!

Verder, gebruik een goede multi-vitamine, altijd bruin brood (tenzij direct na je training) en overweeg in de ochtend af en toe eens havermout met magere yoghurt. Whey-proteïne shakes zijn een goed idee om aan je voedingsschema toe te voegen.

Zever maat, aardappelen passen in elk schema en zeker in de cut bij honger gevoel, aardappelen vullen beter dan rijst of pasta, zie kcal waarde per 100gr

• Topic Starter Topic Starter
ja elke dag train ik ik rust meestal zondags
maar dit doe ik door de weeks

ma- Borst biceps buik
Di- schouders triceps buik
wo- rug benen buik
do- schouders triceps buik
vrij- Borsy biceps Buik
zat- Cardio steppen 45 min spinnen 45 min 30 lopen

dit doe ik elke spiergroep 4 tot 5 oefeningen met 4 sets en 15 herhalingen elk
nou zat ik te denken om elke dag na kracht training om ook 45 min spinnen bij te voegen of is dit te veel thnks u guys

Terug
Naar boven