AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Toen ik een shake wou nemen maar me protein poeder op bleek te zijn :eek::angstig:

Een keertje was echt eng. Ik ging zweten tijdens het fitnesse. Meteen gestopt.

kalkoenen slachten, eerst het hoofdje door een pion en tjoppa hakken maar, eerste paar waren best eng.

Ik kwam chopperbob een keer tegen 's avonds...:bang:

Toen m'n veter om mn trapper zat vastgewikkeld (beide kanten), en ik niet meer kon remmen of doortrappen

Mijn engste moment deed zich een paar jaar geleden voor...

Ik was op vakantie op de Antillen en ik ging savonds uit... S avonds in de disco was er een lekker feestje, we zatten allemaal aan de bacardi 151... relax dus...

Op een bepaald moment komt er een chick mee bacardi drinken en ik play haar wat... Uiteindelijk vraag ik of ze ff mee gaat naar het strand, aan haar reactie te zien was het duidelijk dat die chick daarop aan het wachten was...

Aangekomen op het strand beginnen we wat te zoenen en ik zit wat in haar broekje, tot die chick ineens neervalt en begint te trillen. Ze krijgt een epileptisch aanval ofzo... Ik freak totaal, maar uiteindelijk stopt ze met trillen. Ik was even opgelucht, maar toen checkte ik haar polsslag... Die was er dus niet meer...

Ik flipte hem volledig en dacht dat ze me de dood van deze chick in mn schoenen gingen schuiven. gelukkig kwam ik op het idee om een goeie vriend te bellen die een boot had. We sleepten dat wijf die boot op en dumpten haar daarna in de volle zee...

Later heeft justitie me nog wel een paar keer ondervraagt maar daar is nx van gekomen...

everything_went_better_than_expected_RE_Few_Memes_To_Make_You_Smile-s509x385-155629-580.jpg

Niet het engste, maar dat ik droomde dat ik bijv. van een brug af viel en dat je dan dat "valgevoel" krijgt en dan opeens wakker schrikt. Erg apart gevoel. :p

Ik was op vakantie op de Antillen en ik ging savonds uit... S avonds in de disco was er een lekker feestje, we zatten allemaal aan de bacardi 151... relax dus...

Op een bepaald moment komt er een chick mee bacardi drinken en ik play haar wat... Uiteindelijk vraag ik of ze ff mee gaat naar het strand, aan haar reactie te zien was het duidelijk dat die chick daarop aan het wachten was...

Aangekomen op het strand beginnen we wat te zoenen en ik zit wat in haar broekje, tot die chick ineens neervalt en begint te trillen. Ze krijgt een epileptisch aanval ofzo... Ik freak totaal, maar uiteindelijk stopt ze met trillen. Ik was even opgelucht, maar toen checkte ik haar polsslag... Die was er dus niet meer...

Ik flipte hem volledig en dacht dat ze me de dood van deze chick in mn schoenen gingen schuiven. gelukkig kwam ik op het idee om een goeie vriend te bellen die een boot had. We sleepten dat wijf die boot op en dumpten haar daarna in de volle zee...

Later heeft justitie me nog wel een paar keer ondervraagt maar daar is nx van gekomen...

everything_went_better_than_expected_RE_Few_Memes_To_Make_You_Smile-s509x385-155629-580.jpg

Nice, komt me ergens heel bekend van voor ...

DMT trip die niet helemaal goed ging... was best scary maar gelukkig na een paar minuten weer voorbij.

Engste, k*tste, verdrietigste moment was aan het bed van mijn moeder, die nog maar 1 nacht te leven zou hebben. Gelukkigste moment was dat ze er bovenop is gekomen!

Hahaha nice

Op me werk sloeg constant mijn hart over kreeg een beklemd gevoel was heel kortademig en heel licht in me hoofd begon mijn hart heel snel te bonzen als je je hand op mijn borst legde voelde je het keihard kloppen en ik wist niet wat het was dus ook iedereen in paniek dat ik een hartinfarct kreeg maar was dus gewoon chronische hyperventilatie ik dacht echt dat ik deaud ging

hey yo, ben daury ze nummer kwijt, kan je hem ff whatsappen of die mij belt voor een BOOTJE

thanks

Onlangs werd ik midden in de nacht even wakker. Muisstil, alles donker. Toen plots hoorde ik iemand heel luid ademen in mijn oor (ik woon alleen). Ik schrok me dood! Achteraf gezien denk ik dat ik door een luchtbelletje in mijn oor ofzo mijn eigen ademhaling gewoon heel erg versterkt hoorde ofzo, maar ik schrok er toch van :p

Onlangs werd ik midden in de nacht even wakker. Muisstil, alles donker. Toen plots hoorde ik iemand heel luid ademen in mijn oor (ik woon alleen). Ik schrok me dood! Achteraf gezien denk ik dat ik door een luchtbelletje in mijn oor ofzo mijn eigen ademhaling gewoon heel erg versterkt hoorde ofzo, maar ik schrok er toch van :p

Paranormal Activity!

Paar jaar geleden op safari in Tanzania bleven we slapen in een hotel midden in de wildernis dat bestond uit 1 grote hut, waar de eetzaal zich bevond, en allerlei kleinere hutjes om in te slapen. Deze hutjes hadden geen deur, maar wel een soort tentzeil dat je met een rits moest opendoen. ze waren dus eigenlijk half hut, half tent. als je 's avonds van de eetzaal naar je hut/tent wou gaan om te slapen moest je wachten op een maasai (zo'n n*ger van daar) die je met een toorts naar je hut/tent zou begeleiden, omdat de kans dat een wild beest je zou aanvallen reëel was en het anders te gevaarlijk zou zijn. De mensen van het hotel hadden ons al gewaarschuwd dat je geen eten in je valies mocht hebben, omdat dat dus de dieren (leeuwen, hyena's...) aantrok. Het was het eerste jaar dat ik bodybuilde en mijn valies zat natuurlijk stampvol eten. Die nacht heb ik geen oog dichtgedaan uit schrik dat er plots een leeuw of ander beest voor mijn tent zou staan. ik hoorde de vreemdste dierengeluiden die van vlakbij leken te komen en bij elk geluid kromp ik ineen en ging mijn hart sneller slaan. Gelukkig die nacht overleefd zonder dat er iets gebeurd is maar de volgende dag vertelde die maasai dat er een kudde olifanten gepasseerd was, aangezien er vlak naast de hut verse olifanten drollen lagen. dat was wel een spannende nacht

chick die overtuigd was zwanger van mij te zijn..

gelukkig bleek het na 2 weken niet waar te zijn..

"ze wilde me niet kwijt "

• Like
Waarderingen: koef
Sleep paralysis. Haat die shit

Terug
Naar boven