AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Spooky dingen zoals die dromen nog nooit meegemaakt, wel ben ik een paar keer 's nachts wakker geworden, er van overtuigd dat ik op werk in slaap was gevallen en iedereen naar huis was. Wel vreemd als je dan in je kamer tegen je bureaustoel loopt en echt vijf minuten nodig hebt om helemaal wakker te worden.

Het engste bij mij was een val met m'n mountainbike: tegen +/- 40 km/u in een afdaling frontaal tegen een boom gesmakt en dan zo'n spasme in m'n diafragma gehad waardoor ik niet meer deftig kon inademen, enkel kreunend uitademen, wat men in het Engels noemt: getting the wind knocked out. Ik had het nog nooit gehad en dacht echt dat mijn longen waren ingeklapt of geperforeerd, gigantisch in paniek ook omdat er bij het uitademen wat bloed in mijn keel borrelde. Controle in ziekenhuis wees enkel gebroken sleutelbeen uit maar toen heb ik echt schrik gehad. Achteraf gezien wel stom :p !

Spooky dingen zoals die dromen nog nooit meegemaakt, wel ben ik een paar keer 's nachts wakker geworden, er van overtuigd dat ik op werk in slaap was gevallen en iedereen naar huis was. Wel vreemd als je dan in je kamer tegen je bureaustoel loopt en echt vijf minuten nodig hebt om helemaal wakker te worden.

Het engste bij mij was een val met m'n mountainbike: tegen +/- 40 km/u in een afdaling frontaal tegen een boom gesmakt en dan zo'n spasme in m'n diafragma gehad waardoor ik niet meer deftig kon inademen, enkel kreunend uitademen, wat men in het Engels noemt: getting the wind knocked out. Ik had het nog nooit gehad en dacht echt dat mijn longen waren ingeklapt of geperforeerd, gigantisch in paniek ook omdat er bij het uitademen wat bloed in mijn keel borrelde. Controle in ziekenhuis wees enkel gebroken sleutelbeen uit maar toen heb ik echt schrik gehad. Achteraf gezien wel stom :p !
Heb ik ook een keer gehad. Is f*cking eng man! Enkele seconden/minuten zo goed als niet kunnen ademen. Ik dacht srs dat ik eraan ging.

Ik was met lichamelijke opvoeding van een rekstok gevallen, ik hing ondersteboven. Gekneusd ribbenrooster aan overgehouden

Karboenkel.

topic/

engste wat ik ooit heb meegemaakt is toch wel een aardbeving in Turkije, 17.08.1999. een dag die ik niet snel zal vergeten.. het begon snachts om 3 uur ofzo, iedereen schoot wakker en t moment daarna is niet te omschrijven.
kreeg opeens een enorme respect voor moeder aarde vanaf die dag :)

ooit eens wakker geworden toen er een spin in men keel zat, ik voelde iets spartelen, ik heb nog geprobeerd ze uit te braken en spuwen maar da lukte niet, toen heb ik ze uiteindelijk doorgeslikt

toen ik nog wat jonger was, was ik eens alleen thuis. de tv stond op en ik chatte wat met vrienden. maar ouders gingen bijna thuiskomen en ik dus alles mooi opgeruimd, laptop uitgezet, nog iets afgewassen van het avondeten,...
maar de tv stond nog op, en er was juist iets op tv met dieven en politie enzo. dus ik stond in de keuken en ik hoorde raar geluiden. direct overal het licht aangestoken, door elk raam gaan kijken of ik niets zag, was zo bang als maar zijn kon. toen kwam ik terug in de keuken en bleken die geluiden van tv te komen waar het juist een scene was over inbraak :p

Vorig jaar in Turkije, ik lekker de zee in, en ineens komt daar toch een stroming die me zo meesleurt terwijl ik tot net onder mijn heupen in het water zat, daar zat ik dan in 1x in het diepe water met een stroming die je echt keihard meesleurt.
Ik wist dat er wel een stroming was in dat stuk waar ik ging zwemmen. Die stroming kwam er zo'n 10 minuten en dan ging werd het weer rustig genoeg om met wat kracht naar het strand te zwemmen.
wel echt 10 minuten met dikke angst als een debiel naar het strand geprobeerd te zwemmen, adrenaline waar je bang van word door mijn lijf natuurlijk, ik denk dat zo'n 30 man alleen toekeek vanaf het strand hoe ik echt aan het vechten was om het strand te halen.

achteraf gehoord dat ik naar de zeikant moest zwemmen om dan uit de stroming te komen, maar op zo'n moment denk je daar echt niet aan!

Toen ik DBB opende en er stond dat ik een perm ban had

moest huilen srs

Een keer zwaar bezopen een tostie gegeten maar dat ging niet goed hij was te droog en bleef in me keel hangen, ik dacht dat ik dood ging maar hij ging er gelukig uit.

Op me werk sloeg constant mijn hart over kreeg een beklemd gevoel was heel kortademig en heel licht in me hoofd begon mijn hart heel snel te bonzen als je je hand op mijn borst legde voelde je het keihard kloppen en ik wist niet wat het was dus ook iedereen in paniek dat ik een hartinfarct kreeg maar was dus gewoon chronische hyperventilatie ik dacht echt dat ik deaud ging
Dit had ik een keer na een joint, was alleen thuis en stak een dikke joint op in bed.
De joint was op en lag rustig tv te kijken, ineens begon mijn hart ook echt 4x zo snel te kloppen ik voelde hem bijna uit me borstkast slaan begon te zweten , dacht ook dat ik een hartaanval kreeg, bleek ook hyperventilatie te zijn ( maakt iedereen wel minimaal 1x in zijn leven mee ) wel zeer eng om mee te maken want je weet niet meer wat je moet doen.

vanmorgen een spin in mijn bad :(

Dit had ik een keer na een joint, was alleen thuis en stak een dikke joint op in bed.
De joint was op en lag rustig tv te kijken, ineens begon mijn hart ook echt 4x zo snel te kloppen ik voelde hem bijna uit me borstkast slaan begon te zweten , dacht ook dat ik een hartaanval kreeg, bleek ook hyperventilatie te zijn ( maakt iedereen wel minimaal 1x in zijn leven mee ) wel zeer eng om mee te maken want je weet niet meer wat je moet doen.

als je een joint in bed rookt, een dikke. Ruik je het de volgende morgen dan nog :D?

als je een joint in bed rookt, een dikke. Ruik je het de volgende morgen dan nog :D?
Ik heb me raam wagenwijd open terwijl me ouders gewoon in de slaapkamer ernaast liggen xD

Me ouders weten dat ik wiet rook ( af en toe ).
Maar toch merken ze het nooit.
Als je het echt niet wil ruiken zorg dan dat je aan de onderkant van je deur een handdoek hebt liggen.

Na 8 uur raam wagenwijd open is de geur allang weg:)

toen ik vroeger alleen thuis was werd ik een keer opgebeld, dus ik neem op en alleen zon vrouwenstem die iets fluisterde, en toen klapte ineens de deur achter mij dicht.

Bij mij was het een wat oudere man die met een schorre doorgerookte stem zei hey jochie vanavond gaan we in je broek zitten en toen klapte de deur achter mij dicht en er viel ook een vaas .

Vorig jaar in Turkije, ik lekker de zee in, en ineens komt daar toch een stroming die me zo meesleurt terwijl ik tot net onder mijn heupen in het water zat, daar zat ik dan in 1x in het diepe water met een stroming die je echt keihard meesleurt.
Ik wist dat er wel een stroming was in dat stuk waar ik ging zwemmen. Die stroming kwam er zo'n 10 minuten en dan ging werd het weer rustig genoeg om met wat kracht naar het strand te zwemmen.
wel echt 10 minuten met dikke angst als een debiel naar het strand geprobeerd te zwemmen, adrenaline waar je bang van word door mijn lijf natuurlijk, ik denk dat zo'n 30 man alleen toekeek vanaf het strand hoe ik echt aan het vechten was om het strand te halen.

achteraf gehoord dat ik naar de zeikant moest zwemmen om dan uit de stroming te komen, maar op zo'n moment denk je daar echt niet aan!

hahahha, herkenbaar gevoel.. heel k*t is dat :D

Toen er opeens een rooie pukkel op m'n lul zat..

Terug
Naar boven