- Waardering
- 2.744
Inderdaad ik had er van de week nog een, mijn god wat een drama is dat

Had al 3/4 dagen amper geslapen en wist dat ie er aan zt te komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad ik had er van de week nog een, mijn god wat een drama is dat

)
).Niet het engste, maar dat ik droomde dat ik bijv. van een brug af viel en dat je dan dat "valgevoel" krijgt en dan opeens wakker schrikt. Erg apart gevoel.![]()
Gelukkig nooit gehad, lijkt me idd ook fockin freaky.
Zag je een 'gedaante' o.i.d. in je kamer?
Sowieso altijd gedaantes ja. Laatste keer was het een oude man die me aan stond te staren naast me bed. Toen ik eruit kwam zag ik hem zeker nog een halve minuut staan en daarna vervaagde hij.

Lees het net op Wikipedia, maar is best wel zieke shit om mee te maken lijkt mij, hoe krijg je het nou dan?
Las weinig slapen? En hoe voel je het aankomen?
Lijkt me wel vet maar ook eng om een keer mee te maken..
hier heb ik dus ook last van en d8 dat ik de enichste was.Het k*tte is dat ik in mijn dromen ook pijn voel, word ik bv neergeschoten doet het ****ing pijn, ben ook vaak neergestoken met een keukenmes wat ook ****ing veel pijn doet
En soms hoor ik rare dingen, en kijkt 1 van me katten altijd naar een bepaald stukje van me kamer. minuten lang, niet bewegend, en de ogen echt zo groot als het maar kan. Freaky vind ik het maar![]()

Als dat gebeurt moet je richting dat hoekje masturberen en fluisteren "dit is voor jou"![]()

Geweldig.