MuscleMeat

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Ik viel in slaap achter het stuur op de snelweg, gelukkig nog wel op tijd wakker gemaakt.

Tijdens buikspier training zo'n hoge druk opgebouwd dat een stuk darm langs mijn buikspier naar buiten werd gedrukt.

Schrok me de pl**ris, voorzichtig gaan liggen en erop gedrukt zodat het weer op zijn plek gehad, daarna omgekleed en even naar het ziekenhuis gegaan.
Gelukkig geen navelbreuk, maar moest wel wat rustiger aan doen, als het weer gebeurde moest ik het maar gewoon weer naar binnen drukken. Als het bleef dan moest ik maar terugkomen en dan kon het operatief verstevigd worden.
Was niet nodig, want heb er nooit meer last van gehad.

Ook een niersteen krijgen is een hele ervaring, wat doet dat een pijn... ik wist niet dat het mogelijk was om zoveel pijn te hebben, ik lag echt te creperen op de grond en was niet meer in staat om te lopen.
Heb heel wat spuiten met zware opiaten mijn lichaam in zien gaan, zonder dat het ook maar enig effect had (en nee, heb geen opiaat tolerantie ;))
Later aangesloten op een pomp met spul wat ze ook geven aan patienten waarvan de ledenmaten zijn afgescheurd bij bijv. een ongeluk, dat werkte beter, maar alsnog was de pijn amper te verdragen.
Pas toen de doktert na 1,5 uur? ongeveer aan kwam met wat spuitjes spierverslappers werd de pijn redelijk snel te verdragen en kon er een echo gemaakt worden.

Na afloop kreeg ik een recept mee, voor als het weer gebeurde... dan moest ik maar zo snel mogelijk naar het ziekenhuis komen en alvast pijnstillers nemen (kreeg paracetamol 1000 mg en diclofenac 50 mg zetpillen mee... dus dat zal vast goed helpen :rolleyes:).

Gelukkig nooit gehad, lijkt me idd ook fockin freaky.

Zag je een 'gedaante' o.i.d. in je kamer?

Sowieso altijd gedaantes ja. Laatste keer was het een oude man die me aan stond te staren naast me bed. Toen ik eruit kwam zag ik hem zeker nog een halve minuut staan en daarna vervaagde hij.

Het k*tte is dat ik in mijn dromen ook pijn voel, word ik bv neergeschoten doet het ****ing pijn, ben ook vaak neergestoken met een keukenmes wat ook ****ing veel pijn doet

Room 101. Dacht in een fantasie dat er een boor in mijn oog zat.

Laatst bewerkt:
Sleep paralysis. Haat die shit

Sowieso altijd gedaantes ja. Laatste keer was het een oude man die me aan stond te staren naast me bed. Toen ik eruit kwam zag ik hem zeker nog een halve minuut staan en daarna vervaagde hij.

Echt verrot is dit, ik weet het. Alsof het "kwaad" even bezit van je neemt, enorm vaag allemaal. Dit is me te vaak overkomen maar ik zie niet altijd gedaantes, maar wel een enkele keren gehad dat ik een schim naast m'n bed zag, dat is wel even schrikken! Maar vaak voel ik Sleep Paralysis aankomen en kan ik het tegenhouden. Is dat jou ook gelukt? Gelukkig heb ik er al een hele lange tijd geen last meer van gehad. Ik hoop dat dit zo blijft want het verpest je nachtrust.

Lees het net op Wikipedia, maar is best wel zieke shit om mee te maken lijkt mij, hoe krijg je het nou dan?
Las weinig slapen? En hoe voel je het aankomen?
Lijkt me wel vet maar ook eng om een keer mee te maken..

Schijnt dat we het geërfd hebben van onze verre voorouders waardoor je tijdens het slapen niet uit de boom valt of in een ravijn.

Lijkt me inderdaad aan de ene kant vet, maar aan de andere kant f@cked up eng. :p
on: keer een schaar in me hoofd gehad, kan je zeggen das geen pretje. Raar genoeg voelde ik het maar heel even :s. En soms hoor ik rare dingen, en kijkt 1 van me katten altijd naar een bepaald stukje van me kamer. minuten lang, niet bewegend, en de ogen echt zo groot als het maar kan. Freaky vind ik het maar :p

Lees het net op Wikipedia, maar is best wel zieke shit om mee te maken lijkt mij, hoe krijg je het nou dan?
Las weinig slapen? En hoe voel je het aankomen?
Lijkt me wel vet maar ook eng om een keer mee te maken..

Ik denk dat het komt door een combinatie van slaaptekort en stress. Je voelt een soort druk op je hoofd aankomen een seconde of 2 voordat je lichaam verlamt raakt. Als ik snel genoeg ben lukt het me om het tegen te houden (vaak ben ik net te laat omdat ik zo moe ben). Ik ben toch zeker geen slappe gozer, maar hoe hard ik me er ook probeer tegen te verzetten, ik kan niet bewegen! Dat is frustrerend. Maar echt bang wordt ik er niet meer van omdat het me al te vaak is overkomen.

Laatst bewerkt:
Het k*tte is dat ik in mijn dromen ook pijn voel, word ik bv neergeschoten doet het ****ing pijn, ben ook vaak neergestoken met een keukenmes wat ook ****ing veel pijn doet
hier heb ik dus ook last van en d8 dat ik de enichste was.
ook heb ik last van mensen (geesten) die langs mn bed staan en me aanraken in mijn slaap of in een hoekje me aan staan te kijken.

Zo, heb net alle verhalen van dit topic gelezen.
Als ik dat zo hoor dan mag ik wel blij zijn dat ik nooit zo iets dergelijks heb mee gemaakt.
Hooguit kleine dingetjes, maar geen erge gevallen ofzo :o

En soms hoor ik rare dingen, en kijkt 1 van me katten altijd naar een bepaald stukje van me kamer. minuten lang, niet bewegend, en de ogen echt zo groot als het maar kan. Freaky vind ik het maar :p

Als dat gebeurt moet je richting dat hoekje masturberen en fluisteren "dit is voor jou" :)

hahahahaha, maar stel je voor dat het misschien een man was :eek:

veel mensen met lucid dreaming, zien een bleke vrouw in een witte jurk en zwart haar naast hun bed, met diepe donkere ogen hun aanstaren... Dan vraag ik me af of jullie dan ook opgewonden zouden raken, of in je broek schijten:rolleyes:

toen ik vroeger alleen thuis was werd ik een keer opgebeld, dus ik neem op en alleen zon vrouwenstem die iets fluisterde, en toen klapte ineens de deur achter mij dicht.

Terug
Naar boven