Fitness Seller

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Ijlen is het engste wat ik ooit meegemaakt heb..

Symptomen
Bij ijlen is het bewustzijn duidelijk gestoord. Er treedt bij de patiënt verwardheid op en de patiënt heeft vaak geen idee waar hij zich bevindt. Verder kunnen er lichte waandenkbeelden ontstaan. IJlen moet niet verward worden met delirium, dat vaak optreedt bij het gebruik van drugs, alcohol of vergiftiging.

Kinderen zijn vaan wat gevoeliger voor ijlen, en praten dan onsamenhangend. Ze kunnen kleuren of vormen zien die er niet zijn. Ook praat het kind vaak in verwarde taal, maakt zinnen die niet kloppen en roept om zijn of haar ouders terwijl die er al zijn. Het kind is zich niet bewust van de omgeving. Het kan met de armen om zich heen graaien en angstig zijn.

De volwassen patiënt zal vaak niet in de gaten hebben waar hij of zij zich bevindt en kan verward overkomen. De pupillen zijn verwijd en er kan angst ontstaan bij de patiënt.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ziekten/72782-ijlen-of-koortsdelier.html

Ik was wakker, maar hallucineerde ontzettend. Mijn slaapkamer werd steeds groter en groter alleen ik bleef klein. Ook hoorde ik constant mensen schreeuwen, en niet zomaar schreeuwen, maar echt alsof ze op een brutale manier vermoord werden. Vaak waren het ook bekende stemmen (ouders). Ik riep om mijn ouders, en die kwamen, maar ik bleef roepen zelfs toen ze voor me stonden, ik zag ze staan maar voelde dat ze niks konden doen... Ook hoorde ik bijvoorbeeld mensen heel hard stampen op de trap, of heel hard slaan met deuren, of gooien met pannen. Allemaal vreselijke geluiden. En dat samen met het geschreeuw, de steeds groter wordende kamer en totaal niet weten wat er gebeurd, waar ik was, en het niks kunnen doen, was echt angstaanjagend.

Heb dit twee of drie keer meegemaakt, gelukkig al heel lang geleden. Echt freaky shit. Maar de oplossing bleek om ''uit die hallucinatie te stappen.'' Gewoon weg uit die slaapkamer, weg bij alles wat je je inbeeld. Over de trap lopen waar je mensen hoorde stampen, naar de keuken of whatever. En als je dan weer bij bewustzijn komt weet je niet wat je mee maakt, heel onrealistisch.

Laatst bewerkt:
3 jaar geleden op vakantie naar maroc.

Laatste dag toen ik daar was ging ik met oom naar de bioscoop( cinema).
Zit vol met junks,bierfanaten en hardcore drugs gozers.

Ik zat gespannen in bioscoop naast mn oom, en elke paar minuten werd er gevochten op de bovenste verdieping. Er werd met bierflessen, rum naar elkaar gegooit.

Even later kwamen er 3 nuchtere gozers naar binnen lopen bij onze verdieping. Ze hadden een dikke fles rum bij zich. Ze gingen helemaal vooraan zitten , ruim ver van mij en mn oom.

30min later waren ze FLINK aangeschoten en op een of andere manier was hun hoofd vervormd naar een agressieve blik. Opeens stonden ze op en begonnen ze de stoelen uit elkaar te rukken en te gooien met ijzeren staven ( stoel verbinding). Ik keek niet naar ze en bleef gwn naar de film kijken ,tegelijker tijd was mijn hartslag ****ing hoog:P.

Opeens stonden ze alle 3 op (dronken) en kwamen ze richting onze kant lopen , ik hield mn adem in want als ze mij raakten dan was ik echt de lul.

anyway ze gingen onze kant op en zochten de bewaking om te vechten zeg maar.

Opeens ging het licht aan van de bioscoop en kwam er een KNETTER droge man met een stok (bewaker). Hij keek de dronken gozers aan en ze waren bang en gingen terug naar hun plekje en gedroegen zich weer normaal.

Nadat de hindoestaanse schiet film klaar was ging ik zo snel mogelijk weg.

2. andere verhaal,

Was op vakantie in voorjaarsvakantie gegaan en ging naar de cinema. Erg druk was het ook. Eenmaal film klaar onstonden er gevecht buiten tussen paar groepen.

Een gozer had kapmes (machette) of iets dergelijks bij zich en raakte een gozer volop bij zn buik.

Zn darmen ging eruit, hij raapt ze op en loop/rent naar het ziekenhuis....

Symptomen
Bij ijlen is het bewustzijn duidelijk gestoord. Er treedt bij de patiënt verwardheid op en de patiënt heeft vaak geen idee waar hij zich bevindt. Verder kunnen er lichte waandenkbeelden ontstaan. IJlen moet niet verward worden met delirium, dat vaak optreedt bij het gebruik van drugs, alcohol of vergiftiging.

Kinderen zijn vaan wat gevoeliger voor ijlen, en praten dan onsamenhangend. Ze kunnen kleuren of vormen zien die er niet zijn. Ook praat het kind vaak in verwarde taal, maakt zinnen die niet kloppen en roept om zijn of haar ouders terwijl die er al zijn. Het kind is zich niet bewust van de omgeving. Het kan met de armen om zich heen graaien en angstig zijn.

De volwassen patiënt zal vaak niet in de gaten hebben waar hij of zij zich bevindt en kan verward overkomen. De pupillen zijn verwijd en er kan angst ontstaan bij de patiënt.

Ik was wakker, maar hallucineerde ontzettend. Mijn slaapkamer werd steeds groter en groter alleen ik bleef klein. Ook hoorde ik constant mensen schreeuwen, en niet zomaar schreeuwen, maar echt alsof ze op een brutale manier vermoord werden. Vaak waren het ook bekende stemmen (ouders). Ik riep om mijn ouders, en die kwamen, maar ik bleef roepen zelfs toen ze voor me stonden, ik zag ze staan maar voelde dat ze niks konden doen... Ook hoorde ik bijvoorbeeld mensen heel hard stampen op de trap, of heel hard slaan met deuren, of gooien met pannen. Allemaal vreselijke geluiden. En dat samen met het geschreeuw, de steeds groter wordende kamer en totaal niet weten wat er gebeurd, waar ik was, en het niks kunnen doen, was echt angstaanjagend.

Heb dit twee of drie keer meegemaakt, gelukkig al heel lang geleden. Echt freaky shit. Maar de oplossing bleek om ''uit die hallucinatie te stappen.'' Gewoon weg uit die slaapkamer, weg bij alles wat je je inbeeld. Over de trap lopen waar je mensen hoorde stampen, naar de keuken of whatever. En als je dan weer bij bewustzijn komt weet je niet wat je mee maakt, heel onrealistisch.

Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt alleen ik zag overal spinnen.. ouders roepen etc. en bleef maar spinnen zien.. naar een tijdje ging het weg. Was zwaar fcked up.

Mijn engste moment is denk ik de vakantie in Italie. Ik was een jaar of 13 en mijn vader moeder zus en ik zaten in de auto. Was druk op de weg dus er werd nogal wat getoetert :o. Zat er zo'n Italiaan constant te claxoneren achter ons dus mijn vader steekte zijn middelvinger op toen we stil stonden. Die italiaan stapt uit (vader had raam open staan) en sloeg mijn vader en liep weg. Mijn pa wilde uitstappen maar werd tegengehouden door mijn moeder, mijn moeder zei dat hij rustig moest blijven en de raam dicht moest doen. Toen keken ik en mijn zus door de achterruit en zagen die Italiaan een pistool trekken in de auto :S. Mijn pa snel een weg rechtsaf weggereden. Was echt fcking freaky.. ik ging in zo'n foetushouding op de achterbank liggen toen we wegreden hehe.

Laatst bewerkt:
Zoiets heb ik ook ooit meegemaakt alleen ik zag overal spinnen.. ouders roepen etc. en bleef maar spinnen zien.. naar een tijdje ging het weg. Was zwaar fcked up.

Mijn engste moment is denk ik de vakantie in Italie. Ik was een jaar of 14 en mijn vader moeder zus en ik zaten in de auto. Was druk op de weg dus er werd nogal wat getoetert :o. Zat er zo'n Italiaan constant te claxoneren achter ons dus mijn vader steekte zijn middelvinger op toen we stil stonden. Die italiaan stapt uit (vader had raam open staan) en sloeg mijn vader en liep weg. Mijn pa wilde uitstappen maar werd tegengehouden door mijn moeder, mijn moeder zei dat hij rustig moest blijven en de raam dicht moest doen. Toen keken ik en mijn zus door de achterruit en zagen die Italiaan een pistool trekken in de auto :S. Mijn pa snel een weg rechtsaf weggereden. Was echt fcking freaky.. ik ging in zo'n foetushouding op de achterbank liggen toen we wegreden hehe.

:p hier moest ik even om lachen xd.
Maar goed dat je er save van bent afgekomen.

****ed op man van al die pistolenverhalen

enige keer dat ik echt bang ben geweest is ook ijlen
echt ****ed up is dat
je denkt echt dat je doodgaat

:p hier moest ik even om lachen xd.
Maar goed dat je er save van bent afgekomen.

Haha wat wil je :p ik was 13 of 12 jaar dacht ik.. en ik dacht dat die vent echt ging schieten haha.

Edit: ik was 13 jaar :o Ook aangepast in mijn vorige post.

Symptomen

Heb het zelfde een paar keer mee gemaakt toen ik klein was en koorts had, echt vage shizzle.

Ook nog een keer een grote kauwgumbal ingeslikt die bleef haken in mijn keel. Raakte meteen in paniek en dacht dat ik ging stikken. Maar kwam er toen achter dat ie gelukkig in mijn slokdarm vastzat... :D

En nog een keer met mijn hand vastgezeten achter een kleine vrachtwagen die stil stond, maar elke moment weg kon rijden, gelukkig werd ik net op tijd bevrijd XD

Nog eentje die ik me nu herinner.

Ik was samen met een vriend en zijn ouders etc. op vakantie in spanje toen ik een jaar of 15 was. Een dag was het niet zo'n lekker weer en het waaide hard, hierdoor waren er dus hoge golven. Wij het water in en voordat we het in de gaten hadden waren we al een heel stuk het water in. Wij probeerden dus terug te gaan maar we werden constant weer teruggezogen in het water.. de adrenaline pompt op zo'n moment echt door heel je lichaam. Wij constant zwemmen maar we kwamen voor ons gevoel niet dichter bij.. toen werd het dus meer ieder voor zich lol. Uiteindelijk toch helemaal vermoeid op het strand aangekomen en daar hebben we dus ook gewoon 10 minuten gelegen.. bijkomen. Op het strand was niemand dus ook geen strandwacht o.i.d.

Achteraf bekeken was het super stom om zover het water in te gaan want het had echt geen 5 minuten langer moeten duren.
Dat waren denk ik wel mijn engste momenten hehe.

10 minuten geleden door die aardschok hier in Nederland. Kopje koffie viel van de tafel.

zal wel verschietachtig zijn, maar het is wel beter om hem uit versnelling te halen

inderdaad, niet echt handig om hem volgas te laten blijven geven.

hoewel je natuurlijk handelt uit impuls en dan vaak niet rationeel nadenkt.

Scarymovie 2 was toch wel mijn hoogte punt.

Voor het eerst coïtus.

voor het eerst tegen een meisje praten

hoe was eerste keer, eng? ik ben maagd (srs)

hoe was eerste keer, eng? ik ben maagd (srs)

ik vond van wel, ik begreep nie echt wat ik aan het doen was. condoom vloog eraf, zoekgeraakt omdat we niet alle lichten aan hadden. posities waren awkward, alles was awkward. maar toen me pik haar k*tje in ging, waren alle zorgen weg. :)

ik vond van wel, ik begreep nie echt wat ik aan het doen was. condoom vloog eraf, zoekgeraakt omdat we niet alle lichten aan hadden. posities waren awkward, alles was awkward. maar toen me pik haar k*tje in ging, waren alle zorgen weg. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Symptomen

Vage shit man, ik heb dat eigenlijk ook heel regelmatig 's nachts wanneer ik slaap, maar niet zo heftig als jij hierboven beschrijft. Ik word dan wel eens half wakker/half slapend, en doordat ik dan droom hallucineer ik dan wel eens. Bijvoorbeeld totaal geen idee hebben waar ik ben, of echt dingen zien die er niet zijn. Wat ik me bijvoorbeeld goed herinner is dat ik eens een aapje in het duister van mijn kamer rond zag springen, en ik dacht echt van ''wtf :o''. Toen ik het licht aan deed bleek er helemaal niets te zijn, terwijl het een seconde daarvoor zo levensecht leek :D Echt vaag.

Toen ik moest stoppen met biljart! Had geen keus!

Terug
Naar boven