XXL Nutrition

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

2 weken geleden bedreigt in de stad door een ecto turk :roflol:

Toen ik als 8 jarige op sinterklaas dag aan een nietsvermoedende n*ger vroeg om pepernoten en hij zei boos dat hij me in de zak zou stoppen. :(

ik lachte alleen maar. Hij wou dat ik naar buiten kwam ofzo. Hij was boos omdat ik zijn chick had gebangd ofzo terwijl het al tijdje uit was daarmee.

Ik kom niet naar de stad om te vechten en ik heb ook geen zin in een strafblad .

met slechte raporten thuis komen/ de mededeling dat je blijft zitten

ik lachte alleen maar. Hij wou dat ik naar buiten kwam ofzo. Hij was boos omdat ik zijn chick had gebangd ofzo terwijl het al tijdje uit was daarmee.

Ik kom niet naar de stad om te vechten en ik heb ook geen zin in een strafblad .

Prima toch, ik lach ze ook altijd uit als ze op ruzie uit zijn. Vervolgens gewoon rustig weg lopen :)

Jij bent natuurlijk zo alpha dat je hem in elkaar had geslagen :o E-hero

Eerste keer LSD flashback. Wist niet wat me overkwam, zat gewoon rustig in de auto. Nog nooit zo panisch gevoeld denk ik..

op 16 jarige leeftijd onder bier-lijke invloed films als jackass gekeken. overmoedigd geraakt na het kijken ervan en naar buiten gegaan met twee vrienden. het was een uurtje of 1 s'nachts...

het had geneeuwd en we waren auto's aan het inpakken met sneeuwballen.:rolleyes:
jonge jongenskattekwaad met als doel.

'ik kan s'morgens niet weg met de auto'.....

toen kregen we het sublieme idee de auto van de over-over buurvrouw rondom te voorzien van een sneeuwballenlinie.
ook hadden we er eentje, als spreekwoordelijke kers op de taart, bovenop de auto gelegd.

afijn bij het plaatsen van de laatste sneeuwbal kwam de heer des huises (ook een bodybuilder en ook aardig on-a-edge, qua geduld, niet dus:() naar buiten samen met een paar vrienden en ik kijk de kl***zak recht in de ogen aan.....

het was donker, maar ik zag dat ie rood aanliep.
er was schijnbaar een deuk in de auto gekomen.....(aan de bovenkant door het gewicht van de sneeuwbal)

wij hebben het lachend op het rennen gezet en renden richting einde woonwijk. vervolgens vond een maatje van mij het wel weer veilig en begon sneeuwballen tegen ruiten aan te gooien..... 2uur s'nachts he:o vinden mensen meestal niet zo heel leuk.
één kerel kwam naar buiten en rende achter dat maatje aan. wij hadden ons inmiddels verschanst in de bosjes.
hoor ik opeens roepen :
'IK DACHT HET NIET!!!'

Colin, dat maatje, zat bovenop die gozer, die zichzelf duidelijk sterker achtte dan hem. colin is een boertje en niet vies van werken en kon dat kantoorpikkie aardig aan...

wij liepen naar Colin toe om hem te sussen en van die gozer af te halen toen ineens....

hoorden we piepende banden en geschreeuw!
de overbuurman was rondjes gaan rijden met zijn maatje om ons te zoeken. en jawel hoor... ze hadden ons gevonden!
ik wordt van achter gegrepen en hij draaide me om.
ik kreeg me daar toch een klap voor me smoel, die me nog lang heugde. :cool:
ik stond nog te wankelen en colin werd van die gozer gegrepen en in de achterbak geflikkerd.
ik en dat derde maatje werden op de achterbank geslagen en meegenomen.

tijdens de rit bleef ie maar roepen: 'we gaan naar het bos we gaan naar het bos, geen getuigen, geen getuigen',
hij had nogal wat biertjes op.....
toen begon ik toch wel redelijk in mijn broek te schijten...

gelukkig zei dat maatje van de overbuurman,
'nee we gaan naar het politiebureau....we geven ze aan'
hij wist gelukkig de overbuurman te overtuigen.

eenmaal daar aangekomen kon de beste man het niet laten ons nog te voorzien van een paar rake klappen...

nu komen de leukere kanten van het verhaal.

kantje 1:D
de politie sprak de overbuurman aan en vertelde dat dit nietde normaalste zaak van de wereld was om mensen zo te stellen onder "burgerarrest"
de overbuurman begon nu ook ruzie te maken met de politieagent en mocht even afkoelen in de politieauto.... vervolgens kon ik alleen de aanname maken dat hij boos werd, wat bleek, ze roken alcohol:o

kantje 2:D
afijn, na die nacht, nadat mijn ma ons bebloed weer binnen zag druppelen en helemaal leip werd, zijn we toch maar gezamenlijk naar de overbuurvoruw gestapt om onze excuses aan te bieden en het geheel op de verzekering te gooien.
de buurvrouw keek ons aan, en zag de bloedingen en korsten en haar ogen werder groter en groter. haar man had, na die dronken jailbezoek, nooit aan haar verteld dat hij ons te grazen had genomen.
ze accepteerde onze excuses en na het dichtdoen van de deur, hoorde wij de mooie geluiden van een paar echtelijke petsen die meneer ontving van vrouwlief.

maar goed dat we gaan naar het bijna-bosverhaal is verreweg het engste wat ik ooit heb meegemaakt.

sorry voor de lengte van het lulverhaal, maar het mag af en toe best smeuiig toch... :o

Laatst bewerkt:
Ik heb me raam wagenwijd open terwijl me ouders gewoon in de slaapkamer ernaast liggen xD

Me ouders weten dat ik wiet rook ( af en toe ).
Maar toch merken ze het nooit.
Als je het echt niet wil ruiken zorg dan dat je aan de onderkant van je deur een handdoek hebt liggen.

Na 8 uur raam wagenwijd open is de geur allang weg:)

ik slaap op zolder, en heb 2 van de klapramen. Mijn ouders weten ook dat ik af en toe blow maar vinden het niet fijn en willen zeker niet dat ik het binnen doe :mad: dus hang ik maar half uit me raam, opzich niet onchill maar ik lig toch liever in me bed :D. Van het weekend maar ff proberen!

ik slaap op zolder, en heb 2 van de klapramen. Mijn ouders weten ook dat ik af en toe blow maar vinden het niet fijn en willen zeker niet dat ik het binnen doe :mad: dus hang ik maar half uit me raam, opzich niet onchill maar ik lig toch liever in me bed :D. Van het weekend maar ff proberen!
Op zolder hoef je je echt geen zorgen te maken man, zet een ventilator aan die alle kanten opwaait en het raam open, na 8 uurtjes slapen is alles weg.

Want rook trekt altijd naar boven toe.

Echt verrot is dit, ik weet het. Alsof het "kwaad" even bezit van je neemt, enorm vaag allemaal. Dit is me te vaak overkomen maar ik zie niet altijd gedaantes, maar wel een enkele keren gehad dat ik een schim naast m'n bed zag, dat is wel even schrikken! Maar vaak voel ik Sleep Paralysis aankomen en kan ik het tegenhouden. Is dat jou ook gelukt? Gelukkig heb ik er al een hele lange tijd geen last meer van gehad. Ik hoop dat dit zo blijft want het verpest je nachtrust.

Ik heb het alleen in periodes waarin ik onder veel stress sta en daar heb ik nu gelukkig geen last van

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 20:49 ----------

De laatste keer dat ik het had trouwens zal ik even omschrijven. Ik werd dus wakker en kon me niet bewegen. Ik zag eerst niks maar in eens was het alsof het dak/plafond in elkaar gedrukt werd (het begon allemaal heel erg te kraken ook) en ik hoorde toen ook opeens een kat gillen. Dat van dat dak/plafond kan je vergelijken met the ring het was echt alsof het op me af kwam en samengeperst werd en alsof alles trilde ofzo. Die gil van die kat erbij freakte me nog het meeste :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik heb het alleen in periodes waarin ik onder veel stress sta en daar heb ik nu gelukkig geen last van

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 20:49 ----------

De laatste keer dat ik het had trouwens zal ik even omschrijven. Ik werd dus wakker en kon me niet bewegen. Ik zag eerst niks maar in eens was het alsof het dak/plafond in elkaar gedrukt werd (het begon allemaal heel erg te kraken ook) en ik hoorde toen ook opeens een kat gillen. Dat van dat dak/plafond kan je vergelijken met the ring het was echt alsof het op me af kwam en samengeperst werd en alsof alles trilde ofzo. Die gil van die kat erbij freakte me nog het meeste :roflol:
Lol epic shit, hoop dat ik het niet ga krijgen.

Ik heb wel is een keer zon soort gelijke droom gehad maar dat voelde best grappig, het leek alsof ik zweef en door het dak naar beneden weer in me bed donderde hahaha dat was ook echt een epic droom, vooral omdat het echt voelde als ik in me bed viel/zweefde.

Lol epic shit, hoop dat ik het niet ga krijgen.

Ik heb wel is een keer zon soort gelijke droom gehad maar dat voelde best grappig, het leek alsof ik zweef en door het dak naar beneden weer in me bed donderde hahaha dat was ook echt een epic droom, vooral omdat het echt voelde als ik in me bed viel/zweefde.

Ja maar het punt is dat je hierbij niet echt slaapt maar soort van half wakker bent je kunt wel door je kamer kijken enz en je ogen een klein stukje openen (misschien vergelijkbaar met comateuze staat?). Je kunt je alleen niet bewegen...

Damn, die lucid dreaming lijkt me echt creapy!! Ik hoop dat ik het nooit krijg!!!
Kan iedereen het krijgen?

Damn, die lucid dreaming lijkt me echt creapy!! Ik hoop dat ik het nooit krijg!!!
Kan iedereen het krijgen?

Als je lucid-dreamt kun je je eigen dromen totaal beheersen, dus het zou juist het tegenovergestelde van creapy zijn... moet je wel op oefenen volgens mij:)

Terug
Naar boven