suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 weken geleden bedreigt in de stad door een ecto turk![]()
ik lachte alleen maar. Hij wou dat ik naar buiten kwam ofzo. Hij was boos omdat ik zijn chick had gebangd ofzo terwijl het al tijdje uit was daarmee.
ik lachte alleen maar. Hij wou dat ik naar buiten kwam ofzo. Hij was boos omdat ik zijn chick had gebangd ofzo terwijl het al tijdje uit was daarmee.
Ik kom niet naar de stad om te vechten en ik heb ook geen zin in een strafblad .
Ik kom niet naar de stad om te vechten en ik heb ook geen zin in een strafblad .

E-hero
) naar buiten samen met een paar vrienden en ik kijk de kl***zak recht in de ogen aan.....
vinden mensen meestal niet zo heel leuk.

Ik heb me raam wagenwijd open terwijl me ouders gewoon in de slaapkamer ernaast liggen xD
Me ouders weten dat ik wiet rook ( af en toe ).
Maar toch merken ze het nooit.
Als je het echt niet wil ruiken zorg dan dat je aan de onderkant van je deur een handdoek hebt liggen.
Na 8 uur raam wagenwijd open is de geur allang weg![]()
dus hang ik maar half uit me raam, opzich niet onchill maar ik lig toch liever in me bed
. Van het weekend maar ff proberen!Op zolder hoef je je echt geen zorgen te maken man, zet een ventilator aan die alle kanten opwaait en het raam open, na 8 uurtjes slapen is alles weg.ik slaap op zolder, en heb 2 van de klapramen. Mijn ouders weten ook dat ik af en toe blow maar vinden het niet fijn en willen zeker niet dat ik het binnen doedus hang ik maar half uit me raam, opzich niet onchill maar ik lig toch liever in me bed
. Van het weekend maar ff proberen!
Echt verrot is dit, ik weet het. Alsof het "kwaad" even bezit van je neemt, enorm vaag allemaal. Dit is me te vaak overkomen maar ik zie niet altijd gedaantes, maar wel een enkele keren gehad dat ik een schim naast m'n bed zag, dat is wel even schrikken! Maar vaak voel ik Sleep Paralysis aankomen en kan ik het tegenhouden. Is dat jou ook gelukt? Gelukkig heb ik er al een hele lange tijd geen last meer van gehad. Ik hoop dat dit zo blijft want het verpest je nachtrust.

Lol epic shit, hoop dat ik het niet ga krijgen.Ik heb het alleen in periodes waarin ik onder veel stress sta en daar heb ik nu gelukkig geen last van
---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 20:49 ----------
De laatste keer dat ik het had trouwens zal ik even omschrijven. Ik werd dus wakker en kon me niet bewegen. Ik zag eerst niks maar in eens was het alsof het dak/plafond in elkaar gedrukt werd (het begon allemaal heel erg te kraken ook) en ik hoorde toen ook opeens een kat gillen. Dat van dat dak/plafond kan je vergelijken met the ring het was echt alsof het op me af kwam en samengeperst werd en alsof alles trilde ofzo. Die gil van die kat erbij freakte me nog het meeste![]()

Lol epic shit, hoop dat ik het niet ga krijgen.
Ik heb wel is een keer zon soort gelijke droom gehad maar dat voelde best grappig, het leek alsof ik zweef en door het dak naar beneden weer in me bed donderde hahaha dat was ook echt een epic droom, vooral omdat het echt voelde als ik in me bed viel/zweefde.
Ja iedereen kan het krijgen.Damn, die lucid dreaming lijkt me echt creapy!! Ik hoop dat ik het nooit krijg!!!
Kan iedereen het krijgen?

Damn, die lucid dreaming lijkt me echt creapy!! Ik hoop dat ik het nooit krijg!!!
Kan iedereen het krijgen?