AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Op zolder hoef je je echt geen zorgen te maken man, zet een ventilator aan die alle kanten opwaait en het raam open, na 8 uurtjes slapen is alles weg.

Want rook trekt altijd naar boven toe.

Ik ga het van het weekend proberen! :D

OT: Ik heb volgens mij ook eens zoiets gehad, ik sliep bij een vriend, op zolder waar ze 1 kamer hadden (waar hij sliep) en daarnaast een ruimte met wat was en een wasmachine en een logeerbed, ik denk dat het rond 2 á 3 uur in de nacht was ongeveer en ik had het idee dat er 3 personen om me heen stonden, het probleem was dat ik niet kon bewegen wat er daarna is gebeurd weet ik niet volgens mij ben ik wakker geworden. Was echt heel raar. :o

werd een x in me droom aangevallen door een gigantische kreeft, nu denken julie misschien, het is maar een kreeft...
maar beeld je even zoiets in, maar dan net zo groot als een neushoorn:

maine_Lobster.158180939_std.jpg

Dat een meisje zei dat ze haar pil vergeten was.

Ik heb het alleen in periodes waarin ik onder veel stress sta en daar heb ik nu gelukkig geen last van

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 20:49 ----------

De laatste keer dat ik het had trouwens zal ik even omschrijven. Ik werd dus wakker en kon me niet bewegen. Ik zag eerst niks maar in eens was het alsof het dak/plafond in elkaar gedrukt werd (het begon allemaal heel erg te kraken ook) en ik hoorde toen ook opeens een kat gillen. Dat van dat dak/plafond kan je vergelijken met the ring het was echt alsof het op me af kwam en samengeperst werd en alsof alles trilde ofzo. Die gil van die kat erbij freakte me nog het meeste :roflol:

Ik had dit ook, alleen bij mij dacht ik dat ik mn moeder tegen me hoorde praten en wou ik antwoorden en bewegen maar ik kon niks. Had dit nog nooit eerder gehad, dus ik probeerde ook te schreeuwen, kwam niks uit, fuuuuuuuuuucking creepy.

Het is bij mij ooit eens begonnen toen ik heel kreupel op een bank lag. Het was toen ochtend en zag mensen rondlopen me ouders en zus maar kon niet eruit komen. Toen het na veel vechtem eruit kwam stonden ze er ook echt. Dus kan daar wel uit concluderen dat je absoluut bewust bent van je omgeving. Al die freaky stuff die dan gebeurde als ik alleen was weet ik niet waar ik dat moet plaatsen dan..

Pseudo realiteit, hallucinaties of toch real? Het voelt in ieder geval allemaal heel echt en gevaarlijk :)

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 22:51 ----------

Ik had dit ook, alleen bij mij dacht ik dat ik mn moeder tegen me hoorde praten en wou ik antwoorden en bewegen maar ik kon niks. Had dit nog nooit eerder gehad, dus ik probeerde ook te schreeuwen, kwam niks uit, fuuuuuuuuuucking creepy.

Dat schreeuwen herken ik ook wel. Me ex lag toen naast me en dat wist ik. Had echt alles geprobeerd om dr wakker te krijgen om me te helpen, schreeuwen, aan haar rukken, van alles. Ik was ook overtuigd dat ik dat gedaan had en vroeg haar waarom ze me niet geholpen had. Maar ze had helemaal niks gemerkt zei ze...

Creepy eh ;p. grappige is dat ik de nacht ervoor had geprobeerd een lucid-dream op te wekken... karma the morning after :(

Hahaha fail :p

Op een keer met een vriend samen bij 2 chicks beland , vriend was al eerder begonnen met de 2 chicks , ik ging nog mijn auto wat veiliger parkeren in de straat. Ik kom binnen en zie ze alle 3 naakt in een te donkere kamer, trek mijn kleren uit en begin met een te zoenen zij zegt neem ze maar ze wil je , ik zeg **** yes zie iemand in doggy possition zitten ik ga met mijn knieeen op de grond en wil hem erin duwen tot ik ( dank u god ) merkt dat mijn vriend daar ligt met zijn ass in de lucht , waarom weet alleen hij en hij zegt dat hij dat zich niets meer kan herinneren , dus bijna had ik me van tram vergist lol . Vriend heeft daar wel meer dan 2 uur ko met zijn ass in the air gelegen . Dus ik heb me dan voor een paar uurtjes met de 2 dames beziggehouden maar erg speciaal was het niet we waren daarvoor allemaal volledig naar de klote.

En ze leefden nog lang en gelukkig?

No homo

Bijna doodervaring met brommer, reed 120 km/h op fietspad en kwam bij kruising aan. Zie ik ineens een auto ( die voorrang heeft ), dus ik volop op de rem, paar stoppies gemaakt, knalde uiteindelijk met brommer en al tegen de auto aan met een harde snelheid. Rechterpols op 2 plaatsen hard gebroken ( is geopereerd ), rechterbeen gebroken en rechterschouderblad lag helemaal open ( je kon je vuist erin steken ), nu wel lelijk litteken daar vanwege spoedhechting, maar ben blij dat ik nog leef en niet verlamd ben, ofzo..

120 km/h... Op een fietspad...

Young, wild & free, hmmm,

maar had schakelbrommer ( Aprilia RS50 met Yasuni R2 uitlaatje ), dan snap je het misschien wel. Schakels horen hard te gaan, maar sinds dat ongeluk wel veel geleerd :p

Heb dat altijd al onzin gevonden..

Young, wild & free, hmmm,

maar had schakelbrommer ( Aprilia RS50 met Yasuni R2 uitlaatje ), dan snap je het misschien wel. Schakels horen hard te gaan, maar sinds dat ongeluk wel veel geleerd :p
met 50cc std haal je geen 120..

Ik heb er 2

Ik had een afscheidsfeest van een maat van mij die een half jaar naar Afghanistan zou gaan, flink zuipen je weet hoe dat gaat. Het was lekker weer dus we waren als groep met de fiets gegaan. Veel maten moesten volgende dag werken dus waren eerder weg gegaan waardoor ik dus alleen moest fietsen. Ik was zo dronken als een tor en ik slingerde over de weg (een verlaten landweggetje zonder lantaarns etc.) maar had niet door dat er 2 mannen me tegemoed kwamen lopen. Ineens voel ik iemand m'n fiets tegenhouden en zie 2 mannen voor me neus en zaten met een vaag accent om geld te schreeuwen (waarschijnlijk Polen). Ik dacht eerst dat het een grap was tot 1 me van mn fiets afduwde en zag dat de ander een mes pakte. Ik heb jarenlang gebokst en een tijdje krav maga gedaan, maar in mijn dronken bui en vol spanning wist ik niet goed wat ik moest doen. Ze bleven om geld schreeuwen en 1 probeerde me te steken richting m'n maag, ik weerde het af en werd in m'n arm gestoken. Hij wilde nog een keer steken maar ik kon hem van me af duwen waardoor hij viel, die andere stond meer op te uitkijk en lette niet heel goed op, dus ik suckerpunchte hem van de zijkant waardoor die KO ging. Ik heb hem daarna nog nooit zo hard op een lopen gezet. Ben toen als een bang klein meisje 20 meter verder in een bosje gaan zitten omdat m'n fiets er nog stond en die wilde ik graag terug. Na 5 minuten waren ze ver genoeg waardoor ik m'n fiets durfde op te halen.

Ik heb ook wel eens wat vage dingen meegemaakt in m'n slaap. Mijn opa en oma woonden vroeger naast ons voordat ze overleden. Ik lag te slapen en werd op een gegeven moment wakker gemaakt door een koude bries, ik keek m'n kamer rond waar ik een soort wit licht zag met een soort lichtgevende arm/hand eraan die met een vinger wees naar het huis van m'n opa en oma. Volgende ochtend worden we overstuur gebeld door m'n oma dat m'n opa is overleden. Paar weken laten werd ik weer wakker gemaakt door een koude bries. Ik zie hetzelfde witte licht maar nu met het gezicht van m'n opa erin die zegt: het is goed, ga maar weer slapen. Best freaky.

Terug
Naar boven