Ik heb er 2
Ik had een afscheidsfeest van een maat van mij die een half jaar naar Afghanistan zou gaan, flink zuipen je weet hoe dat gaat. Het was lekker weer dus we waren als groep met de fiets gegaan. Veel maten moesten volgende dag werken dus waren eerder weg gegaan waardoor ik dus alleen moest fietsen. Ik was zo dronken als een tor en ik slingerde over de weg (een verlaten landweggetje zonder lantaarns etc.) maar had niet door dat er 2 mannen me tegemoed kwamen lopen. Ineens voel ik iemand m'n fiets tegenhouden en zie 2 mannen voor me neus en zaten met een vaag accent om geld te schreeuwen (waarschijnlijk Polen). Ik dacht eerst dat het een grap was tot 1 me van mn fiets afduwde en zag dat de ander een mes pakte. Ik heb jarenlang gebokst en een tijdje krav maga gedaan, maar in mijn dronken bui en vol spanning wist ik niet goed wat ik moest doen. Ze bleven om geld schreeuwen en 1 probeerde me te steken richting m'n maag, ik weerde het af en werd in m'n arm gestoken. Hij wilde nog een keer steken maar ik kon hem van me af duwen waardoor hij viel, die andere stond meer op te uitkijk en lette niet heel goed op, dus ik suckerpunchte hem van de zijkant waardoor die KO ging. Ik heb hem daarna nog nooit zo hard op een lopen gezet. Ben toen als een bang klein meisje 20 meter verder in een bosje gaan zitten omdat m'n fiets er nog stond en die wilde ik graag terug. Na 5 minuten waren ze ver genoeg waardoor ik m'n fiets durfde op te halen.
Ik heb ook wel eens wat vage dingen meegemaakt in m'n slaap. Mijn opa en oma woonden vroeger naast ons voordat ze overleden. Ik lag te slapen en werd op een gegeven moment wakker gemaakt door een koude bries, ik keek m'n kamer rond waar ik een soort wit licht zag met een soort lichtgevende arm/hand eraan die met een vinger wees naar het huis van m'n opa en oma. Volgende ochtend worden we overstuur gebeld door m'n oma dat m'n opa is overleden. Paar weken laten werd ik weer wakker gemaakt door een koude bries. Ik zie hetzelfde witte licht maar nu met het gezicht van m'n opa erin die zegt: het is goed, ga maar weer slapen. Best freaky.