Fitness Seller

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Ik heb ook wel eens wat vage dingen meegemaakt in m'n slaap. Mijn opa en oma woonden vroeger naast ons voordat ze overleden. Ik lag te slapen en werd op een gegeven moment wakker gemaakt door een koude bries, ik keek m'n kamer rond waar ik een soort wit licht zag met een soort lichtgevende arm/hand eraan die met een vinger wees naar het huis van m'n opa en oma. Volgende ochtend worden we overstuur gebeld door m'n oma dat m'n opa is overleden. Paar weken laten werd ik weer wakker gemaakt door een koude bries. Ik zie hetzelfde witte licht maar nu met het gezicht van m'n opa erin die zegt: het is goed, ga maar weer slapen. Best freaky.

Best freaky if real ja :p

Reed op het fietspad haalde een fietser in en kwam weer op mijn eigen helft en op dan moment komt er een fietser van links die mijn kant op slaat en op mijn weghelft komt.
Ik zo hard als ik kon remmen maar had geen zin meer toen zat ik al tegen hem aan.
10 meter asfalt geproefd en toen lag ik stil in de berm, Maar ik voelde me long niet meer
dus ambulance kwam en ik naar het ziekenhuis. Ik had dus 4 gebroken ribben, ingeklapte long, longbloeding en een longkneuzing. Ik had ook heel veel bloed verloren toen mijn bloedruk werd gemeten was mijn onderdruk onder de 20 wat redelijk kritiek is (normaal is 80). na 10 dagen ziekenhuis kon ik weer naar huis en toen nog 2 maand thuis geweest om dat ik niks kon doen. heeft niet veel gescheeld of ik was dood

Bijna doodervaring met brommer, reed 120 km/h op fietspad en kwam bij kruising aan. Zie ik ineens een auto ( die voorrang heeft ), dus ik volop op de rem, paar stoppies gemaakt, knalde uiteindelijk met brommer en al tegen de auto aan met een harde snelheid. Rechterpols op 2 plaatsen hard gebroken ( is geopereerd ), rechterbeen gebroken en rechterschouderblad lag helemaal open ( je kon je vuist erin steken ), nu wel lelijk litteken daar vanwege spoedhechting, maar ben blij dat ik nog leef en niet verlamd ben, ofzo..
Are you ****ing kidding me? wie rijdt er dan ook 120 per uur op een fietspad? ik rij altijd op de baan. Ookal ben ik verplicht voor op het fietspad.. ik vertrouw het fietspad gewoon niet, veel te veel auto's die van hun oprit komen gevlogen of uit een straatje komen en direct al op het fietspad staan kijkend naar aankomend verkeer... ik betaal al die boete's van op de baan rijden wel met een glimlach op mijn gezicht (niet dat ik er al heb gehad :D)

120 op de fietspad.. lekker verantwoordelijk lol, dan verdien je het ook imo
voor t zelfde waren het een paar kids die oversteken

Haha, herkenbaar.
Lekker over fietspaden blazen vroeger.

Nachtelijke patrouille in Afghanistan, tussen de fukking maïsvelden van 2 hoog. Die boeren werken daar s'nachts, kreeg bijna een hartaanval toen er één uit het maisveld kwam zetten. Adrenaline hoog, wapen gereed en je moet beslissen of ie wel of niet gevaarlijk is... heb veel meegemaakt daar maar die avond was ik gewoon echt bang.

Laatst bewerkt:
Nachtelijke patrouille in Afghanistan, tussen de fukking maïsvelden van 2 hoog. Die boeren werken daar s'nachts, kreeg bijna een hartaanval toen er één uit het maisveld kwam zetten. Adrenaline hoog, wapen gereed en je moet beslissen of ie wel of niet gevaarlijk is... heb veel meegemaakt daar maar die avond was ik gewoon echt bang.

hhaha leip... maar wel begrijpelijk, overdag werken is een hell in die hitte

Damn, die lucid dreaming lijkt me echt creapy!! Ik hoop dat ik het nooit krijg!!!
Kan iedereen het krijgen?

Je weet dat ludic dreaming dromen zijn waarin jij alles in de hand hebt?

Chicks verkrachten, je k*tte buurvrouw neersteken, mensen doodschieten en naakt rondlopen. Kan allemaal!

Je weet dat ludic dreaming dromen zijn waarin jij alles in de hand hebt?

Chicks verkrachten, je k*tte buurvrouw neersteken, mensen doodschieten en naakt rondlopen. Kan allemaal!

Hehe dat eerste :p
Was mijn enige natte droom ooit, 4 jaar terug ofzo :p Was een kk lekkere chick aant rapen, volgende dag dacht ik echt, wajow ben echt een gekke psycho ofzo :o

Toen ik 10 of 11 jaar was en nog op de basisschool zat, kwam ik een keer terug van school.
Onderweg naar huis kwam ik mijn broertje tegen en we zouden met de legerpoppetjes gaan spelen, thuis was er niemand aanwezig dus we gingen naar boven waar onze slaapkamer was. Toen ik de deur van mn slaapkamer open deed zag ik tot mijn grote schrik dat een deel van de kamer in de fik stond. Dus ja dan heb je de keuze, 06-11 bellen of het zelf blussen. 06-11 bellen was eng dus had ik een handdoek nat gemaakt en voor mn mond gebonden (tegen de rook he, zo slim was ik wel op die leeftijd).
Uiteindelijk weten te blussen door elke x water van de badkamer naar de slaapkamer te brengen. Daarna het slaapkamer raam open gedaan zodat de rook weg kon waarna de brandweer en politie kwam.
Maar het engste was hoe mn moeder zou reageren als ze thuis kwam :| (wat overigens wel mee viel uiteindelijk, die was meer blij dat wij niets hadden.)

Hehe moeders zijn eng inderdaad :D

haha goed topic!

Engste wat ik ooit heb meegemaakt is een zieke bad trip gevolgd door paniekaanvallen in de weken daarop :(

Nu geluk geen last meer van

Ik heb er 2

Ik had een afscheidsfeest van een maat van mij die een half jaar naar Afghanistan zou gaan, flink zuipen je weet hoe dat gaat. Het was lekker weer dus we waren als groep met de fiets gegaan. Veel maten moesten volgende dag werken dus waren eerder weg gegaan waardoor ik dus alleen moest fietsen. Ik was zo dronken als een tor en ik slingerde over de weg (een verlaten landweggetje zonder lantaarns etc.) maar had niet door dat er 2 mannen me tegemoed kwamen lopen. Ineens voel ik iemand m'n fiets tegenhouden en zie 2 mannen voor me neus en zaten met een vaag accent om geld te schreeuwen (waarschijnlijk Polen). Ik dacht eerst dat het een grap was tot 1 me van mn fiets afduwde en zag dat de ander een mes pakte. Ik heb jarenlang gebokst en een tijdje krav maga gedaan, maar in mijn dronken bui en vol spanning wist ik niet goed wat ik moest doen. Ze bleven om geld schreeuwen en 1 probeerde me te steken richting m'n maag, ik weerde het af en werd in m'n arm gestoken. Hij wilde nog een keer steken maar ik kon hem van me af duwen waardoor hij viel, die andere stond meer op te uitkijk en lette niet heel goed op, dus ik suckerpunchte hem van de zijkant waardoor die KO ging. Ik heb hem daarna nog nooit zo hard op een lopen gezet. Ben toen als een bang klein meisje 20 meter verder in een bosje gaan zitten omdat m'n fiets er nog stond en die wilde ik graag terug. Na 5 minuten waren ze ver genoeg waardoor ik m'n fiets durfde op te halen.

Ik heb ook wel eens wat vage dingen meegemaakt in m'n slaap. Mijn opa en oma woonden vroeger naast ons voordat ze overleden. Ik lag te slapen en werd op een gegeven moment wakker gemaakt door een koude bries, ik keek m'n kamer rond waar ik een soort wit licht zag met een soort lichtgevende arm/hand eraan die met een vinger wees naar het huis van m'n opa en oma. Volgende ochtend worden we overstuur gebeld door m'n oma dat m'n opa is overleden. Paar weken laten werd ik weer wakker gemaakt door een koude bries. Ik zie hetzelfde witte licht maar nu met het gezicht van m'n opa erin die zegt: het is goed, ga maar weer slapen. Best freaky.

:roflol::roflol:, als het eerste waar is zit die gast dan nu in de cel voor poging tot moord?

haha goed topic!

Engste wat ik ooit heb meegemaakt is een zieke bad trip gevolgd door paniekaanvallen in de weken daarop :(

Nu geluk geen last meer van

Is ook wel 1 van de engste dingen die ik meegemaakt heb. Een bad trip krijgen in een discotheek waardoor alle mensen er als kwaadaardige, duivelachtige wezens uitzien. Heb het daarna nog een keer in de gym gehad. Keek naar de uitbaatster die vrij knap is en haar gezicht veranderde plots in zo'n evil Aphex twin face. Was wel een erg korte training toen.:roflol:

Een dikke monsterhond stond hijgend voor de deur naar mij te kijken terwijl ik aan het sleutelen was! Ik kon geen kant op als hij naar binnen kwam rennen. Gelukkig ging hij direct weer weg op zoek naar zijn baas !

Als klein kind hield ik af en toe kattenkwaad uit. Ik was met mijn broer en een maat bij een huis aangekomen. Wat ons bezielde wist ik niet maar ik klom samen met die maat over de schutting de tuin in. Me broer was dus nog aan de buitenkant.

Eenmaal in de tuin zagen we dat de mensen die daar woonden bezig waren met schilderen. Ze waren momenteel niet thuis, blijkbaar naar de praxis om wat spullen te halen. Afijn we zagen een emmer met opgelost verf en kwasten erin. We begonnen het raam daarmee te bekliederen. Opeens zette die maat van mij hem op het rennen en klom als een gek weer over de schutting heen. Ik wist op dat moment niet waarom en ik ging gewoon door met het bekliederen. Ineens ging de deur naar de achtertuin open en waren de mensen des huis in de tuin. Ik was op heterdaad betrapt. Toch lieten ze me gaan.

Toen ik afgelopen winter met me duim in de cirkelzaag kwam.

En iets met een spelletje voetbal, struikelen --> paaltje raken --> onderbroek onder het bloed en vervolgens 4/5 spuiten verdoving in me jongeheer gevolgd door 7 hechtingen.

• Like
Waarderingen: Roth
bedreigd geweest van iemand met een vuurwapen.
Dikke k*t ervaring. op 1 seconde gingen er duizend dingen door men koppie :(

Toen ik te horen kreeg dat mijn beste maat op intensieve zorgen in coma lag met: gebroken dijbeen, bloed in zijn longen, verbrijzelde neus en +30 breuken in zijn gezicht! :(

Terug
Naar boven