Fitness Seller

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Ben een keer met m'n pa en ma naar een winkel centrum geweest ... Op het gegeven moment wisten we niet meer waar de uitgang was en hebben we gewoon de nooduitgang losgetrokken ... toen ging alleen het alarm af .. heb me toen wel een beetje bescheten van angst, er kwam zelfs politie op af ..

Mijn engste ervaring lijkt op die van OP , zat ook in auto en er kwam een audi met paar turken in recht op me af in een smalle straat met twee rijvakken, maar geparkeerde auto's. Hij ging dus spookrijden en volle gas recht op mij af. Ik stopte maar hij bleef bij gassen vlak voor mij en nam dan het andere rijvak de laatste moment. Blijkbaar gebeurt dat bij wel wat mensen.. is een of andere hobby voor van dat gespuis zeker?

Toen ik bedreigd was.

Het werd laat en ik kwam net uit een supermarkt in de stad Perth en liep terug naar mijn hostel.
Op een gegeven moment loop ik 2 Aziaten tegemoet, ze liepen breed als een stel paupertjes en ik merkte dat ze niet aan de kant gingen dus ik keek even over mijn schouder en zag iemand achter me lopen. Ik was bijna ingesloten en 1 van de 2 voor mij begon te roepen "Gimme your ****in' wallet ya c*nt! Quick!"

Ik schrik mij helemaal de pl**ris en de adrealine gierde door mijn lijf opeens, Ik draai mij om en ja hoor, daar had die gast achter mij een mes in zijn hand.

"Give us your money!" zei hij.

Het was 3 tegen 1 dus ik gaf me over.
"Okay, wait! It's in my bag."

Die man met het mes keek naar mijn tas en op dat moment ging er en knopje om in mijn hoofd en ik schopte hem zo hard ik kon in zijn noten. Hij ging neer, ik steek over zonder te kijken en kwam nog bijna onder een auto terecht. Aan de overkant van de straat keek ik even terug en ze renden niet achter me aan gelukkig, maar ik bleef net zo lang rennen totdat ik bij de hostel was.

Laatst bewerkt:
:roflol::roflol:, als het eerste waar is zit die gast dan nu in de cel voor poging tot moord?

Klinkt raar, maar ik heb geen aangifte gedaan. Ik heb een tijd gehad waar ik elke vechtpartij aanging (jonge jaren), tot ik werd opgepakt wegens mishandeling. Gelukkig geen strafblad maar ze vertelden me dat ik 4 jaar stond ingeschreven, en als ik in die tijd weer zou worden opgepakt alsnog een strafblad zou krijgen. Ik was op dat moment bang dat wanneer ik aangifte zou doen dat ze misschien zouden denken dat ik het zelf uit had gelokt etc. Wel dom, want misschien hebben ze nu hetzelfde kunstje wel bij andere mensen geflikt.

Spring van pier
hoog water, veel golven, leuk
ineens drijf ik af, stroming
Compleet in paniek als een wilde man proberen terug te zwemmen, lukt niet
Ik bedenk me dat ik (want het waaide snoeihard) beter onderwater kon gaan zwemmen
Ik neem een teug, duik onderwater en zwem een meter of 10, kom boven en jawel hoor, ik kwam dichterbij. Nog een paar x gedaan tot ik compleet buiten adem op een steen stond die in het water lag. Damn dan ben je echt ff bang.

Spring van pier
Ik bedenk me dat ik (want het waaide snoeihard) beter onderwater kon gaan zwemmen
Ik neem een teug, duik onderwater en zwem een meter of 10, kom boven en jawel hoor, ik kwam dichterbij. Nog een paar x gedaan tot ik compleet buiten adem op een steen stond die in het water lag. Damn dan ben je echt ff bang.
wel goede cardio

Spring van pier

Ook ooit gehad in spanje.. Allemaal lol met die hoge golven maar dan besef je ineens dat je heel ver bent afgedwaald.

En zie dan maar eens terug te komen, was kkkaaapot. Lag een paar minuten op het strand met benen nog half in het water bij te komen lol.

Toen ik bedreigd was.

Het werd laat en ik kwam net uit een supermarkt in de stad Perth en liep terug naar mijn hostel.
Op een gegeven moment loop ik 2 Aziaten tegemoet, ze liepen breed als een stel paupertjes en ze ik merkte dat ze niet aan de kant gingen dus ik keek even over mijn schouder en zag iemand achter me lopen. Ik was bijna ingesloten en 1 van de 2 voor mij begon te roepen "Gimme your ****in' wallet ya c*nt! Quick!"

Ik schrik mij helemaal de pl**ris en de adrealine gierde door mijn lijf opeens, Ik draai mij om en ja hoor, daar had die gast achter mij een mes in zijn hand.

"Give us your money!" zei hij.

Het was 3 tegen 1 dus ik gaf me over.
"Okay, wait! It's in my bag."

Die man met het mes keek naar mijn tas en op dat moment ging er en knopje om in mijn hoofd en ik schopte hem zo hard ik kon in zijn noten. Hij ging neer, ik steek over zonder te kijken en kwam nog bijna onder een auto terecht. Aan de overkant van de straat keek ik even terug en ze renden niet achter me aan gelukkig, maar ik bleef net zo lang rennen totdat ik bij de hostel was.

Pff, wel gewaagd man. De grootste kans was geweest dat ze maat met het mes achter je aan zou rennen. Maar goed dat je heelhuids terug ben gekomen. Je had toen zeker wel een konings gevoel toen je eenmaal terug was :D

toen ik als jochie van 14 ging zwemmen bij de rivier. kwamen soms grote schepen langs die soort eb en vloed beweging maken wat vooral bij de krib sterk is. ik zwom niet eens zo heel ver van de kant af (was een soort inham, L vorm) maar werd nogal meegetrokken richting de rivier. fcking scary.. wist op de krib te komen op een of andere manier dat gebeurt je ook maar 1 keer

Een aantal jaren terug (ik gok dat ik een jaar of 10 was) met wat buurtkinderen gaan zwemmen in de beek/plas+waterval die bij ons achter het huis ligt.
Ik sprong als eerste van de "waterval" af in de plas. Ik voelde een enorme steek in mijn been en de plas veranderde oppeens in een rode waas. ( Ik was blijkbaar op een rots gesprongen)
Ik kwam uit de plas gekloutert en zag dat ik een enorme gaap in mijn been had en dat er een flink stuk vel van mijn been hing. Het gat in mijn been was zo diep dat ik mijn spieren kon zien (srs).
Ik kon niet meer lopen en bleef bloeden als een rund.. Vriendjes hebben toen mijn vader gehaald en die heeft me naar de spoedeisende hulp gebracht.
Eenmaal daar verliep eigenlijk alles prima,ik werd gehecht en mocht daarna weer gewoon naar huis. (De aanwezige dokters vertelden mij wel dat ik vreselijk geluk heb gehad, want de steen had op een paar mm na mijn pees gemist, wat inhoud dat ik tot mijn middel verlamd had kunnen zijn)

Echter 2 dagen later begon ik een hoge koorts te ontwikkelen het werd me vaker zwart voor de ogen en moest steeds overgeven. Ook begon de wond de ontsteken, dus weer snel naar de EHBO gegaan omdat ik op een gegeven moment 42,5 graden koorts had.
Wat bleek, er zat een bacterie in het water van die plas die mij geïnfecteerd had en een virus had overgedragen.

De wond moest worden opengemaakt en gereinigd, echter moesten de hechtdraden er uit getrokken worden omdat deze al een stuk waren dicht gegroeid. Dit deed zo'n pijn dat ik was flauwgevallen en naderhand onder narcose moest worden gebracht.

Na de operatie heb ik nog een week in het ziekenhuis moeten verblijven ter observatie.
Iets wat leuke (ik mocht de hele dag zoveel games spelen als ik wou) en minder leuke (dood ziek zijn en helemaal alleen in een eng ziekenhuis op jonge leeftijd) kanten had.

Al met al is dit geen prettige ervaring voor een kleine jongen.
Alhoewel dit verhaal + de gigantische littekens op mijn been het wel leuk doet bij de dames :grinny:

Nog een leuke;

Ik was pas 18, had een week mijn rijbewijs en mijn auto.
Zoals wel iedere versgebakken rijbewijs houdende tiener doet ben ik gaan chillen met wat vrienden.
We stonden op een redelijk afgelegen beboste parkeerplaats langs een grote weg. Het was al wat later op de avond en begon al redelijk donker te worden.

Op een gegeven moment kwam er een auto met een rotgang de parkeerplaats oprijden, hij scheen met zijn groot licht recht in onze b**kes. Wij waren natuurlijk al een klein beetje geïrriteerd van zijn hufter gedrag en keken hem met z'n allen een beetje stoer aan :eyes: .

Hij rijd langs en onder het rijden gooit hij een volle beker McDonalds milkshake tegen mijn auto aan. Wij zo verontwaardigd als we waren keken elkaar aan en stapten in mijn auto, we wilden wel even verhaal gaan halen.
Dus ik met een rot gang achter deze auto aan, hij stopte langs de kant en stapte uit.
Wij ook met z'n allen uitgestapt en gevraagd waar dit op sloeg.
Mijnheer riep; 'een van jullie kanker-lijers heeft mijn vriendin gedoet en jullie gaan mij nu vertellen wie', wij wisten natuurlijk van niets.

Mijnheer ging zijn auto in aan de passagiers kant en trok handschoenen aan, wij hadden zoeits van oke.. hij wilt dus daadwerkelijk vechten ???
We vonden het wel een grappige vertoning vooral omdat we er niets van begrepen. Echter sloeg deze humor over in pure angst.. Mijnheer had iets in zijn handen maar van ver af was dit in het donker niet goed uit te maken wat dit was.
Een maal dichterbij zagen we dat hij een pistool in zijn handen had, dus het werd meteen een stuk serieuzer. We begonnen te roepen dat hij 'normaal moest doen' 'en we van niets wisten'. Echter boeide dit deze kerel niet en loste een schot in de lucht.
We zijn direct mijn auto in gevlucht en snel weg gereden, met mijn hart in de keel kloppend bleef ik gassen over de donkere lege bosweg. Die man bleef ons achter na rijden en kwam op een gegeven moment naast ons rijden en deed een 'ik snijd je keel door motie' jegens mij.
Aan het einde van die grote bosweg was een woonwijk, daar hebben we nog nek aan nek doorheen gescheurd totdat deze kerel het uiteindelijk opgaf.

Tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen enkel idee waarom deze kerel juist ons moest hebben.
Eerlijk is eerlijk, ik heb toen wel 10 kleuren gescheten.

Laatst bewerkt:
en terecht, holy shit

Welke kleuren waren het allemaal?

'een van jullie kanker-lijers heeft mijn vriendin gedoet en jullie gaan mij nu vertellen wie'

:roflol: Wel raar dat hij zo zeker was dat één van jullie het was . Terwijl het dus echt niet zo was... Zal vast wel vaker voorgekomen zijn dat hij zo door het rooie ging :D

Mijnheer ging zijn auto in aan de passagiers kant en trok handschoenen aan, wij hadden zoeits van oke.. hij wilt dus daadwerkelijk vechten ???
We vonden het wel een grappige vertoning vooral omdat we er niets van begrepen. Echter sloeg deze humor over in pure angst.. Mijnheer had iets in zijn handen maar van ver af was dit in het donker niet goed uit te maken wat dit was.
Een maal dichterbij zagen we dat hij een pistool in zijn handen had, dus het werd meteen een stuk serieuzer. We begonnen te roepen dat hij 'normaal moest doen' 'en we van niets wisten'. Echter boeide dit deze kerel niet en loste een schot in de lucht.
We zijn direct mijn auto in gevlucht en snel weg gereden, met mijn hart in de keel kloppend bleef ik gassen over de donkere lege bosweg. Die man bleef ons achter na rijden en kwam op een gegeven moment naast ons rijden en deed een 'ik snijd je keel door motie' jegens mij.
Aan het einde van die grote bosweg was een woonwijk, daar hebben we nog nek aan nek doorheen gescheurd totdat deze kerel het uiteindelijk opgaf.

Drugs are bad mmmmkay :)

Pff, wel gewaagd man. De grootste kans was geweest dat ze maat met het mes achter je aan zou rennen. Maar goed dat je heelhuids terug ben gekomen. Je had toen zeker wel een konings gevoel toen je eenmaal terug was :D

haha! ja achteraf wel, maar toen het me overkwam piste ik zowat in mijn broek. een kat in het nauw maakt rare sprongen ;).

huh, waarom zeg je gewoon niet 'ik heb die h**r genaaid!!!' ?
hij schiet toch alleen in de lucht

:roflol:

Terug
Naar boven