XXL Nutrition

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

haha als je die tegenkomt geef je haar uit schrik reactie n klap op dr hoofd.. valt dood neer en jij wordt schuldig bevonden, zou wat zijn..

leipe moves a sahbi

Een magere vrouw die gek danst.. wat doen jullie raar joh dit is verre van eng.

Ja. Waar blijven nou al die verhalen?

Toen ik als kind aan het verdrinken was in het Uitgeestermeer, omdat ik van m'n opblaashaai was gevallen. Ik kon toen niet zwemmen maar kon nog af en toe m'n hoofd boven water krijgen om hulp te roepen en naar adem te happen. Ondanks dat er gewoon mensen om me heen waren werd ik compleet genegeerd ??? Ik dacht toen echt dat het gebeurd was met me...

Toen zag m'n oma vanaf de kant een opblaashaai drijven zonder mij erop, en zag ze al snel mijn hoofd af en toe boven water komen. Is toen het water in gerend en mij gered :)

Ik scheet ook eens behoorlijk in m'n broek in de trein. Zat in de sprinter naar Amsterdam, op een van die klapstoeltjes bij de deuren. Tegenover me zat een Arabier met een baard, tulband, vouwfiets en iets van 3 rug-/reistassen. Zat hardop te telefoneren in het Arabisch. Ik grapte nog in mezelf "lol, hopen dat ie geen bom bij zich heeft".

Maar toen de trein stopte bij Sloterdijk, stond ie op, en liep naar de deur terwijl die z'n fiets en tassenzooi liet staan. Ik dacht toen echt "Oh, shi... :eek:". Zat te twijfelen of ik niet de trein uit moest rennen. Maar uiteindelijk keek ie alleen even naar buiten, alsof ie met iemand had afgesproken, en liep weer terug naar z'n plaats.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb mijn ouders ooit betrapt :angstig:

Ik heb mijn ouders ooit betrapt :angstig:

Not+sure+if+gusta+template.+Not+mine.+Sorry+if+this_4278de_3232692.jpg

Is toch prachtig om te zien. 2 mensen die van elkaar hou...

Aaah fock dat man, kapot smerig idd :roflol:

Hoezo hebben ouders coïtus ???
Straks zeg je dat meiden ook schijten gfto..

Terug
Naar boven