Fitness Seller

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

:roflol: dat is hoe suwardi rolt

Je ziet vaak al die programma's van gevangen zijn in Thailand om niets!

Ik in Thailand in Phuket, zit in een klein cafetje waar veel Thaise gasten zaten.
Probeerd die ober me te naaien met 100bath ($2,50). Zeg ik er wat van, geeft ie een grote bek. Ik sta op en waarschuw die midget, en voor ik t weet staa ze met zń 5en om me heen en proberen ze me gezamelijk voor t vaderland aan te vallen en stomp ik er 2 tegen de valkte. Springen er nog 2 op, ook die kregen dutch-finest kickboxing skills op hun gestel, puur uit zelf verdedeging, om ze maar van me af te houden.

Maaaar toen..... rende er een paar naar buiten, en voor ik t wist moest ik rennen voor me leven, want ik wist dat ze politie gingen halen.
Dus ik rende naar buiten de steeg uit, staat er ineens een man voor me met een badge!!!

Me leven vloog aan me voorbij, ik zag de gevangenis al voor me. Met ze 20e op een betonne vloer slapen in een hol van 3 bij 3. Vakantie voorbij alles.

Politie hielt dat elftal aan thaipoppen op afstand, nam me mee de hoek om. Ik vertelde dat hun me aanvielen met 10 man omdat ik me niet liet naaien om geld...
En ik mocht GAAN!!!!!! Whahahahaha

Ben toch aarig wat gewend, maar een kwartier later begon ik pas te trillen!
Ze sluiten je daar op voor poep. Heb echt geluk gehad, mede omdat de politie waarsch wist dat ze daar elke toerist proberen te naaien om een euro.

dan ga je wel effe bonen schijten:D

Je ziet vaak al die programma's van gevangen zijn in Thailand om niets!

Ik in Thailand in Phuket, zit in een klein cafetje waar veel Thaise gasten zaten.
Probeerd die ober me te naaien met 100bath ($2,50). Zeg ik er wat van, geeft ie een grote bek. Ik sta op en waarschuw die midget, en voor ik t weet staa ze met zń 5en om me heen en proberen ze me gezamelijk voor t vaderland aan te vallen en stomp ik er 2 tegen de valkte. Springen er nog 2 op, ook die kregen dutch-finest kickboxing skills op hun gestel, puur uit zelf verdedeging, om ze maar van me af te houden.

Maaaar toen..... rende er een paar naar buiten, en voor ik t wist moest ik rennen voor me leven, want ik wist dat ze politie gingen halen.
Dus ik rende naar buiten de steeg uit, staat er ineens een man voor me met een badge!!!

Me leven vloog aan me voorbij, ik zag de gevangenis al voor me. Met ze 20e op een betonne vloer slapen in een hol van 3 bij 3. Vakantie voorbij alles.

Politie hielt dat elftal aan thaipoppen op afstand, nam me mee de hoek om. Ik vertelde dat hun me aanvielen met 10 man omdat ik me niet liet naaien om geld...
En ik mocht GAAN!!!!!! Whahahahaha

Ben toch aarig wat gewend, maar een kwartier later begon ik pas te trillen!
Ze sluiten je daar op voor poep. Heb echt geluk gehad, mede omdat de politie waarsch wist dat ze daar elke toerist proberen te naaien om een euro.

Ja, de Thaise gozertjes hebben het vaak wel op 'farangs' (blanken)gemunt. Kleine mannetjes die samen wel redelijk intimiderend over kunnen komen.:D

Ja, de Thaise gozertjes hebben het vaak wel op 'farangs' (blanken)gemunt. Kleine mannetjes die samen wel redelijk intimiderend over kunnen komen.:D

Intimiderent? Mwa dat viel wel mee.
Ik vond overigens wel dat ze erg veel lef hadden.
Ik mag met me ruim 100kg droog, schoon aan de haak en 46cm armen toch wel zeggen dat ik een flinke jongen ben. Maar t lijkt wel alsof ze het niets uit maakt. Maar achteraf wel raar opkijken als ze gestrekt gaan.

Lijken wel kamikaze's :D

Intimiderent? Mwa dat viel wel mee.
Ik vond overigens wel dat ze erg veel lef hadden.
Ik mag met me ruim 100kg droog, schoon aan de haak en 46cm armen toch wel zeggen dat ik een flinke jongen ben. Maar t lijkt wel alsof ze het niets uit maakt. Maar achteraf wel raar opkijken als ze gestrekt gaan.

Lijken wel kamikaze's :D

what the **** denken ze te doen? Je bent een ****ing beest xp die thaiboys zijn allemaal ectos xp

Toen ik als kind aan het verdrinken was in het Uitgeestermeer, omdat ik van m'n opblaashaai was gevallen. Ik kon toen niet zwemmen maar kon nog af en toe m'n hoofd boven water krijgen om hulp te roepen en naar adem te happen. Ondanks dat er gewoon mensen om me heen waren werd ik compleet genegeerd ??? Ik dacht toen echt dat het gebeurd was met me...

Toen zag m'n oma vanaf de kant een opblaashaai drijven zonder mij erop, en zag ze al snel mijn hoofd af en toe boven water komen. Is toen het water in gerend en mij gered :)

Ik scheet ook eens behoorlijk in m'n broek in de trein. Zat in de sprinter naar Amsterdam, op een van die klapstoeltjes bij de deuren. Tegenover me zat een Arabier met een baard, tulband, vouwfiets en iets van 3 rug-/reistassen. Zat hardop te telefoneren in het Arabisch. Ik grapte nog in mezelf "lol, hopen dat ie geen bom bij zich heeft".

Maar toen de trein stopte bij Sloterdijk, stond ie op, en liep naar de deur terwijl die z'n fiets en tassenzooi liet staan. Ik dacht toen echt "Oh, shi... :eek:". Zat te twijfelen of ik niet de trein uit moest rennen. Maar uiteindelijk keek ie alleen even naar buiten, alsof ie met iemand had afgesproken, en liep weer terug naar z'n plaats.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha, herkenbaar. Altijd als iemand koffertje ofzo bij zich heeft houd ik hem in de gaten. Wanneer diegen opstaat en zijn koffer niet pakt smeer ik hem ook.

haha, herkenbaar. Altijd als iemand koffertje ofzo bij zich heeft houd ik hem in de gaten. Wanneer diegen opstaat en zijn koffer niet pakt smeer ik hem ook.
Is idd herkenbaar!!

Ik heb een keer gehad op de bus dat rechts van mij 2 mensen met een tulband zaten. En die waren al 10min bezig met het instellen van het melodietje van hun gsm.
Ergens in borgerhout (antwerpen) moesten ze afstappen en 1 van die gasten was zijn rugzak vergeten. Moest die kerel niet snel terug op de bus was gestapt voor zijn rugzak, zou ik echt snel de bus zijn uitgelopen :o

Is idd herkenbaar!!

Ik heb een keer gehad op de bus dat rechts van mij 2 mensen met een tulband zaten. En die waren al 10min bezig met het instellen van het melodietje van hun gsm.
Ergens in borgerhout (antwerpen) moesten ze afstappen en 1 van die gasten was zijn rugzak vergeten. Moest die kerel niet snel terug op de bus was gestapt voor zijn rugzak, zou ik echt snel de bus zijn uitgelopen :o

En het vage is dan nogwel dat het altijd zulke figuren zijn die dan moeite hebben om hun melodietje in te stellen ;p. En het dan raar vinden als we een vooroordeel hebben..

sTiiWaZz doe eens iets aan die vreselijke foto van je.
Als me vriendin over me schouder mee kijkt, denkt ze straks nog dat ik op een gay forum zit.

Laatst bewerkt:
Het meisje waar ik zoveel van hield wou niet met mij :treuren:

Een paar maanden later kreeg ik te horen omdat ze dacht dat een goede vriendin van haar mijn ex was, terwijl dat helemaal niet was ... :mad:

toen ik 18 was, liep ik de ochtendkrant en was er een man die had mij opgewacht 's ochtends in een doodlopende straat met zn broek op zn knieën. Ik heb nog nooit zo hard gefietst om weg te komen:P

In het buitenland had ik zin om te gaan lopen om een uurtje of half 12, kilometer of 5 een landweg in gelopen toen ik bij een boerderij kwam waar één grote zwarte hond midden op de weg zat in het donker. Er was geen optie om er omheen te lopen of een andere route te nemen behalve terug te lopen en daar had ik nog geen zin in. Ik heb een lichte angst voor honden en ik probeerde er toen een beetje vanaf te komen dus ik dacht zo van "**** it, gewoon proberen het valt vast wel mee". Ik kwam dichterbij en naderde hem op zo'n 2 meter afstand waarop hij begint te blaffen (dan zie je die grote witte tanden) en aanstalten doe om op me af te komen waarop ik dingen zeg om hem tot rust te manen. Ik loop dus rustig terug waarop die hond blijft blaffen en blaffen, ik zie telkens die tanden en ik word banger en banger dat hij me aanvliegt. Uiteindelijk 20 meter telkens achter mijn schouders gekeken of die toch niet op me af kwam en ben terug gelopen.
De volgende dag reed ik langs die hond en hij zag er eigenlijk best chill uit. Het was natuurlijk ook een waakhond, die vallen niet één twee drie aan. Mijn angst voor honden is sindsdien niet verminderd.

Het engste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is denk ik toen ik in groep 7/8 scream 1, 2 en 3 achter elkaar ging kijken toen ik bij een mattie logeerde. Kun je na gaan hoe angstaanjagend leven ik heb.

Edit: misschien een paar maandjes terug reed ik langs het kanaal waar je 80 mag ongeveer 120 op de motor, en er haalde een tegemoet komende vrachtwagen een auto in. Weg naast het kanaal is heel onoverzichtelijk en veel bochten dus zag het behoorlijk laat. Moest vol in de remmen om de vrachtwagen zijn lompe asociale inhaalmanoeuvre af te kunnen laten maken... Wat een idioot zeg.

En ja ik weet dat ik ook te hard reed :o

Laatst bewerkt:
Horrorgames in het donker.

Terug
Naar boven