Je ziet vaak al die programma's van gevangen zijn in Thailand om niets!
Ik in Thailand in Phuket, zit in een klein cafetje waar veel Thaise gasten zaten.
Probeerd die ober me te naaien met 100bath ($2,50). Zeg ik er wat van, geeft ie een grote bek. Ik sta op en waarschuw die midget, en voor ik t weet proberen ze me gezamelijk voor t vaderland aan te vallen en stomp ik er 2 tegen de valkte. Springen er nog 2 op, ook die kregen dutch-finest kickboxing skills op hun gestel, puur uit zelf verdedeging, om ze maar van me af te houden.
Maaaar toen..... rende er een paar naar buiten, en voor ik t wist moest ik rennen voor me leven, want ik wist dat ze politie gingen halen.
Ren ik de steeg uit, staat er ineens een man voor me met een badge!!!
Me leven vloog aan me voorbij, ik zag de gevangenis al voor me. Met ze 20e op een betonne vloer slapen in een hol van 3 bij 3. Vakantie voorbij alles.
Politie hielt dat elftal aan thaipoppen op afstand, nam me mee de hoek om. Ik vertelde dat hun me aanvielen met 10 man omdat ik me niet liet naaien om geld...
En ik mocht GAAN!!!!!! Whahahahaha
Ben toch aarig wat gewend, maar een kwartier later begon ik pas te trillen!
Ze sluiten je daar op voor poep. Heb echt geluk gehad, mede omdat de politie waarsch wist dat ze daar elke toerist proberen te naaien om een euro.