martossw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik fietste een keer savonds van voetbal training naar huis toe.. het was donker en ik had de MP3 op... ik woon buiten en moet door bossen en afgelegen plekken. Ik weet dat bij zo'n boerderij een hond rondloopt die nog wel eens mensen wil aanvallen die langs komen.. (gebeurd alleen heel weinig) en het is gewoon de kortste route.
Dus ik fiets langs die boerderij met m'n mp3 op hoor ik ineens een hond blaffen (was al heel kort bij me, hoorde het pas laat door mp3) Ik schrok me de pl**ris maar op hetzelfde moment kwam er ook een auto langs me heen, en die schepte die hond dus
Ik hoorde de hond piepen en auto had flinke deuk voorin.. konden hem niet in de sloot vinden ofzo, niks van weer gehoord.
Dus ik fiets langs die boerderij met m'n mp3 op hoor ik ineens een hond blaffen (was al heel kort bij me, hoorde het pas laat door mp3) Ik schrok me de pl**ris maar op hetzelfde moment kwam er ook een auto langs me heen, en die schepte die hond dus
Ik hoorde de hond piepen en auto had flinke deuk voorin.. konden hem niet in de sloot vinden ofzo, niks van weer gehoord.