AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Het moment dat je denkt dat je kanker hebt, is voor mij toch wel t meest angstaanjagend geweest..

Verder niet echt 'eng' maar zo'n 5 jaar geleden in de klas een gum proberen te slaan met een vijl, maar vijl vloog tijdens de zwaai uit het handvat dwars door t raam (dubbelglas) en scheelde srs ong.10cm of hij was terecht komen in t hoofd van een medeleerling. Als ik er zo terug aan denk ben ik nog altijd blij dat t niemand geraakt heeft.

Nice! aardig hard als die door dubbelglas gaat ;)

Slaapverlamming... Echt mega griezelige shit.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zag links in de hoek van mijn kamer een of ander wezen (zonder duidelijk gezicht) in mijn kamer staan. Ondertussen lig je echt stijf in je bed en kan je niet bewegen.

Dit heb ik ook gehad, eerste en laatste keer dat ik op mn rug in slaap ben gevallen man :fuu:

tumblr_m8glf6neew1r9hpkl.gif
Zag laatst nog een lookalike in de weerspiegeling van m'n raam staan toen ik met een sleep paralysis lag. Niet kort daarvoor ook nog dat ik wakker schoot met m'n verlamd lichaam en zag dat mijn gesloten deur opengetrapt werd, duurde enkele seconden voor ik zag dat dit helemaal niet gebeurde. Ondanks dat het zo'n wazige en benauwende bedoeling is zou ik het toch vaker willen meemaken, vind het fascinerend.

Zag laatst nog een lookalike in de weerspiegeling van m'n raam staan toen ik met een sleep paralysis lag. Niet kort daarvoor ook nog dat ik wakker schoot met m'n verlamd lichaam en zag dat mijn gesloten deur opengetrapt werd, duurde enkele seconden voor ik zag dat dit helemaal niet gebeurde. Ondanks dat het zo'n wazige en benauwende bedoeling is zou ik het toch vaker willen meemaken, vind het fascinerend.

Je moet je er gewoon bewust van worden, dat je sleep peralyze hebt en je niet in gevaar bent, na de eerste keer lukte dat ook aardig en toen kwam ook bij mij fascinatie voor angst in de plaats. Heb het iets van 3 keer gehad nu, de 3e keer daagde ik het monster ook uit:o

Je moet je er gewoon bewust van worden, dat je sleep peralyze hebt en je niet in gevaar bent, na de eerste keer lukte dat ook aardig en toen kwam ook bij mij fascinatie voor angst in de plaats. Heb het iets van 3 keer gehad nu, de 3e keer daagde ik het monster ook uit:o

haha wat lullen jullie nou :roflol:

l.gif

Dat niet alleen, dat aspect is fascinerend inderdaad. Maar de angst op dat moment geeft me het gevoel dat ik leef.

Dat niet alleen, dat aspect is fascinerend inderdaad. Maar de angst op dat moment geeft me het gevoel dat ik leef.

Als je er bewust van wordt dat het maar sleep peralyze is, hoor je toch geen angst te hebben, omdat je weet dat het wezen je geen kwaad kan? :p
Tenminste, dat was bij mij het geval.

Als je er bewust van wordt dat het maar sleep peralyze is, hoor je toch geen angst te hebben, omdat je weet dat het wezen je geen kwaad kan? :p
Bedoel het moment waarop je dat niet inziet natuurlijk.

Fuark, ik hoop echt dat ik die sleep paralysis nooit mee maak.

Niks engs meegemaakt.. ben een echte man, geen angst dus

Ik dacht dat er een inbreker omhoog kwam en kon niet bewegen, probeerde te schreeuwen maar kon niks doen...

zijn er hier nog meer mensen bang in het donker, dat je bang bent in je eigen huis als je door het donker loopt voor geesten/inbrekers/whatever? en dat vooral als je het licht uitdoet en naar boven loopt

Terug
Naar boven