AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

als je je bedenkt hoeveel keren je morsdood had kunnen zijn in je jeugd :o

- een keer op een scheepswerf met grote (2 meter doorsnee) ijzeren buizen gespeeld, we probeerden er eentje weg te rollen, bijna ging het mis
- op een iets van 10 meter hoge bouwstelling geklommen met mijn broertje, ik was denk 15 hij 10.. hij durfde er niet meer af
- op 12 jarige leeftijd met een bus terpentine vuur maken, misschien niet dood maar wel half verbrand
- in overmoed te ver rivier/zee in zwemmen, dichtbij sterke stromingen zwemmen

Toen ik 12 was met de ploeg op voetbalkamp gegaan naar zo'n kuststadje ergens dichtbij barcelona. Waren savonds met het team gezellig op de dijk aan het wandelen en ineens komen er 2 knullen met bmx beetje rond ons heen fietsen terwijl we wandelen. Niks aan de hand dachten we, gewoon verder wandelen... Opeens pakt zo een knul een tas van ons af en fietsen ze weg, wij natuurlijk er achteraan lopen om die tas terug te krijgen, zat nogal dure shit in... Die knulletjes te pakke gekregen ( we hadden 3 begeleiders bij) en onze tas terug gepakt, snel opweg terug naar het hotel. Toen kwamen er ineens een 30 tal spanjaarden met knuppels en matrakken... Politie kwam gelukkig net langs, back to the hotel asap !!!

Geen idee wat er gebeurd zou zijn als die politie niet toevallig langs kwam, maar zou wel ****ed up geweest zijn no doubt

Laatst bewerkt:
als je je bedenkt hoeveel keren je morsdood had kunnen zijn in je jeugd :o

- een keer op een scheepswerf met grote (2 meter doorsnee) ijzeren buizen gespeeld, we probeerden er eentje weg te rollen, bijna ging het mis
- op een iets van 10 meter hoge bouwstelling geklommen met mijn broertje, ik was denk 15 hij 10.. hij durfde er niet meer af
- op 12 jarige leeftijd met een bus terpentine vuur maken, misschien niet dood maar wel half verbrand
- in overmoed te ver rivier/zee in zwemmen, dichtbij sterke stromingen zwemmen

Ja, klopt. Vreemd is tevens dat mijn ma me gewoon zonder toezicht liet buitenspelen en soms tot 5 km van mijn huis toen ik 4 a 5 jaar was. Enkel mijn broer die 23 maand ouder is was bij me. Ik herinner me zoveel potentieel fatale situaties zoals met mijn fietsje diezelfde gevaarlijke baan keereer op keer oversteken en het hele verkeer, 4 drukke lanen, doen stoppen. Ik ga mijn kinderen pas alleen buiten laten als ze 13zijn of zo.

Die ene keer toen ik verstopt zat in een kamer achter een kast en ik 's nachts hard geklop op de deur hoorde.

Toen ik 2/3was ,waren we op een camping , mijn vader en moeder waren de tent .in elkaar aan het zette.
ik was weg gelopen naar een vijver met kroos er in was er in gevallen .
4 minuten later.kwamen ze er achter dat ik weg was, gingen ze me zoeken.
en me moeder vonder me op me kop in de vijver
werd geranimeerd, die avond met 41/42 graden koorts op bed gelegen

Toen ik een jaartje of 6 was ben ik door een raam gevallen. Pols lag helemaal open, paar centimeter diepe snee. Ik zag de slagader kloppen. Een millimeter verder en ik was doodgebloed.

Vroeger toen ik nog bmx reed (srs) werd er in het lokaal skatepark een nieuwe jumpbox geplaatst, een stuk groter dan de vorige. Ik wilde hem als eerste testen en aangezien de grootte van de jumpbox nam ik echt een t*ring grote aanloop.
Ik kwam super snel aan, reed de schans op en ongeveer 1 sec na oprijden (mid-air) zag ik dat ik veel te hoog/ver zat en volledig de landing ging missen.

Volledig plat geland, stuur half geplooit en pedaal kapot, zelf enkel wat kneuzingen/blauwe plekken aan overgehouden.

Toen ik 2/3was ,waren we op een camping , mijn vader en moeder waren de tent .in elkaar aan het zette.
ik was weg gelopen naar een vijver met kroos er in was er in gevallen .
4 minuten later.kwamen ze er achter dat ik weg was, gingen ze me zoeken.
en me moeder vonder me op me kop in de vijver
werd geranimeerd, die avond met 41/42 graden koorts op bed gelegen

**** man. Dat is wat ik bedoel. Het kan zo snel gebeuren. Ik wou eergisteren een bad nemen met mijn vierjarige dochter. Het was al lang geleden dat ze zo een uur lang met haar kikkertje en badschuim had gespeeld, en ik dacht, hey het is weekend dus laten we de tijd nemen om samen tijd door te brengen. Het leven is al zo kort. Ik liet het bad vol lopen en ging snel naar de keuken om tegen mijn vrouw te zeggen dat we ook nog douchegel moesten kopen. Echter raakten we aan de praat, en pots besefte ik dat ik ongeveer 2 minuten mijn dochter alleen had gelaten in het bad. Zo dom, zo onvergeeflijk. Maat het leven is zo vreemd, en het gaat allemaal zo snel/ Daarom ben ik zo paranoide en ben ik voortdurend op mijn hoede. En dan toch maak ik zo een fout. Gelukkig is ze heel intelligent en "helder" waardoor ze altijd goed weet waar het gevaar zit. We hebben haar ook zo getraind; Aan iedereen die nog geen kinderen heeft: je engste momenten komen er aan zodra je kinderen krijgt.
Ik herinner me op vakantie: dochtertje 1 jaar oud en gek op brood. Een familielid geeft haar een veel te groot stuk brood, ze verslikt zich en ze krijgt geen lucht meer. Ik was zo in paniek dat ik haar nooit had kunnen redden. Gelukkig is mijn vrouw schooljuf en heeft ze die technieken geleerd. Ik heb de halve dag gehuild omdat ik merkte dat dit zeer slecht had kunnen aflopen.

****, er valt me net te binnen dat ik eens gered ben door Wesley, toen ik tussen 6 en 8 jaar oud was. We gingen met school naar het zwembad en ik was naar het veel te diepe gedeelte gegaan en ik herinner me nog goed dat ik "op z"n hondjes " zwom. Ik kon nog niet normaal zwemmen. Maar ik was zo uitgeput dat ik de rand niet meer haalde en naar de bodem begon te zinken. Ik herinner me nog dat ik boertjes begon te laten en wanhopig naar de oppervlakte trachtte te geraken. En een klasgenoot trok me naar boven en naar de rand. Ik heb pas rond mijn pubertijd beseft dat deze jonge gast mijn leven had gered. Zou hem graag eens terugzien om hem te bedanken. Vreemd trouwens dat de "redders" in het zwembad, noch mijn leraars toen hadden gezien wat er was gebeurd.

**** man. Dat is wat ik bedoel. Het kan zo snel gebeuren. Ik wou eergisteren een bad nemen met mijn vierjarige dochter. Het was al lang geleden dat ze zo een uur lang met haar kikkertje en badschuim had gespeeld, en ik dacht, hey het is weekend dus laten we de tijd nemen om samen tijd door te brengen. Het leven is al zo kort. Ik liet het bad vol lopen en ging snel naar de keuken om tegen mijn vrouw te zeggen dat we ook nog douchegel moesten kopen. Echter raakten we aan de praat, en pots besefte ik dat ik ongeveer 2 minuten mijn dochter alleen had gelaten in het bad. Zo dom, zo onvergeeflijk. Maat het leven is zo vreemd, en het gaat allemaal zo snel/ Daarom ben ik zo paranoide en ben ik voortdurend op mijn hoede. En dan toch maak ik zo een fout. Gelukkig is ze heel intelligent en "helder" waardoor ze altijd goed weet waar het gevaar zit. We hebben haar ook zo getraind; Aan iedereen die nog geen kinderen heeft: je engste momenten komen er aan zodra je kinderen krijgt.
Ik herinner me op vakantie: dochtertje 1 jaar oud en gek op brood. Een familielid geeft haar een veel te groot stuk brood, ze verslikt zich en ze krijgt geen lucht meer. Ik was zo in paniek dat ik haar nooit had kunnen redden. Gelukkig is mijn vrouw schooljuf en heeft ze die technieken geleerd. Ik heb de halve dag gehuild omdat ik merkte dat dit zeer slecht had kunnen aflopen.

****, er valt me net te binnen dat ik eens gered ben door Wesley, toen ik tussen 6 en 8 jaar oud was. We gingen met school naar het zwembad en ik was naar het veel te diepe gedeelte gegaan en ik herinner me nog goed dat ik "op z"n hondjes " zwom. Ik kon nog niet normaal zwemmen. Maar ik was zo uitgeput dat ik de rand niet meer haalde en naar de bodem begon te zinken. Ik herinner me nog dat ik boertjes begon te laten en wanhopig naar de oppervlakte trachtte te geraken. En een klasgenoot trok me naar boven en naar de rand. Ik heb pas rond mijn pubertijd beseft dat deze jonge gast mijn leven had gered. Zou hem graag eens terugzien om hem te bedanken. Vreemd trouwens dat de "redders" in het zwembad, noch mijn leraars toen hadden gezien wat er was gebeurd.

Is hier tijdje geleden ook gebeurt, jongetje van 3 ofzo gestikt in een pinda, keel opengesneden ed door ambulancebroeders.. Mocht niet baten. Is toch ff een schok om dat te horen, de hele straat stond buiten ook te kijken (roddeldorp). Was ook nog tijdens een verjaardag, scumbag-lot.

Is hier tijdje geleden ook gebeurt, jongetje van 3 ofzo gestikt in een pinda, keel opengesneden ed door ambulancebroeders.. Mocht niet baten. Is toch ff een schok om dat te horen, de hele straat stond buiten ook te kijken (roddeldorp). Was ook nog tijdens een verjaardag, scumbag-lot.

Een stomme pinda, **** man. Mijn oudste broer, die 6 jaar ouder is, zat ooit eens verstopt onder de tafel, die gedekt was met een groot tafellaken. Je zag hem dus niet zitten. Hij had zich verstopt omdat hij snel een banaan wou eten, net voor het avondmaal. Mijn ma zocht hem en zag plots zijn hand vanonder tafel komen. hij had de banaan zo snel willen opeten dat hij vergeten slikken was. Zijn mond, tot in zijn keel zat vol. Ze heeft er alles uitgepeuterd met haar vingers, en omdat hij al 8 of 9 was, kon hij de rest wel ook verder uitspugen; Maar zo zie je maar dat het snel kan gaan.

Een stomme pinda, **** man. Mijn oudste broer, die 6 jaar ouder is, zat ooit eens verstopt onder de tafel, die gedekt was met een groot tafellaken. Je zag hem dus niet zitten. Hij had zich verstopt omdat hij snel een banaan wou eten, net voor het avondmaal. Mijn ma zocht hem en zag plots zijn hand vanonder tafel komen. hij had de banaan zo snel willen opeten dat hij vergeten slikken was. Zijn mond, tot in zijn keel zat vol. Ze heeft er alles uitgepeuterd met haar vingers, en omdat hij al 8 of 9 was, kon hij de rest wel ook verder uitspugen; Maar zo zie je maar dat het snel kan gaan.

damn gast wat heb jij een accident prone familie:roflol:

Zieke verhalen Yasmine, jij hebt niet bepaald een saai leven hoor ik al :P

Ben vroeger ook eens bijna verzopen met 8 jaar met een verjaardagsfeestje. Ik ben nooit een goede zwemmer geweest moet ik zeggen.

Maar ik wilde dus het snelstromende gedeelte oversteken voor het eerst, ik was nu tenslotte 8 en dan kon dat wel dacht ik zo. Dus ik zet me af vanaf de kant en ik zwemmen maar langzamerhand merkte ik dat ik ineens heel veel moeite moest doen om boven water te blijven. En ik werd na 5 meter al onder water gezogen. Ik was in paniek en probeerde om mij heen te grijpen naar iets maar ik was in het midden van het zwembad. Het enige waar ik aan dacht is dat de badmeesters mij hopelijk op tijd ontdekken als ik het straks niet meer red. Ik kon mijn adem niet meer inhouden en ik nam een slok water in en ik voelde me meteen heel kalm en zweverig worden en net op dat moment werd ik omhoog getrokken door een hele dikke vrouw die daar liep. Die heeft me toen rustig in haar armen naar de kant getilt. Wat een heldin zeg :)

Laatst bewerkt:
Op mijn 7de uit een hoge boom gevallen recht op mijn nek/rug, gelukkig had ik niks.

Op mijn 5de hadden we een zwembad in de tuin, met een waterval die uit stenen was gemaakt, ik hing aan een grote steen die los zat en vol op mijn hooft terecht kwam, ik zonk bewusteloos naar beneden en werd door mijn nichtje gered.

Op mijn 6de waren we bij een soort van waterpark, ik ging van een glijbaan en een dikke jongen zat net achter mij, waarna hij met zijn dikke kont op mijn hooft terecht kwam in het water.. en ik gered werd door mijn broer.

Op mijn 8ste stenen naar een zwerver gegooid die in de bosjes aan het poepen was, die gelijk opsprong achter mij aan wou rennen, maar struikelde over zijn afgezakte broek.

Op mijn 7de uit een hoge boom gevallen recht op mijn nek/rug, gelukkig had ik niks.

Op mijn 5de hadden we een zwembad in de tuin, met een waterval die uit stenen was gemaakt, ik hing aan een grote steen die los zat en vol op mijn hooft terecht kwam, ik zonk bewusteloos naar beneden en werd door mijn nichtje gered.

Op mijn 6de waren we bij een soort van waterpark, ik ging van een glijbaan en een dikke jongen zat net achter mij, waarna hij met zijn dikke kont op mijn hooft terecht kwam in het water.. en ik gered werd door mijn broer.

Op mijn 8ste stenen naar een zwerver gegooid die in de bosjes aan het poepen was, die gelijk opsprong achter mij aan wou rennen, maar struikelde over zijn afgezakte broek.

images?q=tbn:ANd9GcSZlXSUhThIVsC2Msj6Ld-ysbbllnlcF_EW9gjbu5eioeLlNy9JFw.jpg

blijkbaar permanente schade, al die klappen op je hoofd

We gaan net zo lekker ontopic Angelus :)

blijkbaar permanente schade, al die klappen op je hoofd

Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik, dit wist jij (dacht ik al), wat jou associatie wat kortzinnig maakt:scratch:

Terug
Naar boven