Fitness Seller

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Dat hij bevriend was met Koos H. wisten we pas later. Dat Koos H. een psychopaat was werd ook pas zo'n 1 1/2 jaar later duidelijk. Daarna kwam mijn oom met het verhaal dat hij die Koos H. bijna dagelijks tegen kwam omdat hij in de winkel onder de woning van Koos H. werkte. Daar zag hij ook regelmatig onze buurman langskomen.

Dat de buurman gewelddadig was wisten we al langer. Ook al vermoordde hij onze kat na deze gebeurtenis. Het in elkaar meppen van een andere duivenmelker hebben tig mensen mogen aanschouwen, gevechten op straat waren vrij normaal in de wijk waar ik toen woonde. Heb ook wel eens een echtpaar gezien waarbij de man al schietend zijn vrouw voor zich uitjoeg. Vrouw gillen en die man maar knallen, gezellig wijkje.

Misschien wilde de buurman me inderdaad alleen maar meenemen om mijn moeder en broer te zoeken maar dat hij eerst niet reageerde toen ik ze langs de weg zag lopen blijft een vreemd gevoel geven.

Klinkt als de wijk waar ik woon. Altijd gezellig :D

Mijn honden zijn overigens vergiftigd door onze Turkse buurman een dag voor hij ging verhuizen. Als ik die kl***zak ooit nog eens tegen kom op straat gaat ie dood.

Woensel-West is best relexte buurt moet ik zeggen

Toen ik naar school ging met de brommer, had ik voorrang op 2 auto's bij het voorbij steken van eens straat. Je denkt dat ze de regels wel kennen maar nee! Je ziet die auto gewoon naderen in je flank en zo stijf als iets was er maar één ding waar ik aan dacht: als die mij raakt ben ik mijn brommer kwijt. 10 sec later alles zwart en word ik wakker in de gracht van het ongeval weet ik niks meer. als cadeau littekens en gebarsten enkel en mijn 5de opnieuw doen (was gebeurt tijdens m'n zwaarste examen periode)

langs een roedel wilde honden in Turkije fietsen ergens in de ****ing bergen. Ben nog nooit zo bang geweest voor mijn leven.

The ****ing Mountains, mooi gebied is dat wel in Turkije

5wfdky.gif

Dat levert je karma op!

ot: Geen idee eigenlijk, kan me niet zo snel iets herinneren. :(

ik zelf geloof niet echt in van die freaky stuff enzo qua mysterieuze dingen zoals geesten noem ma maar op.

tot dat ik een keer ging savonds wandelen met een kameraad zegmaar een ommetje om of ho je dat ook zegt.

anyway we zien 10 meter van ons op een duur een vrouw met een hoofddoek op een steen zitten huilen nederlands btw en wij lopen naar der toe en vragen mevrouw alles goed en het enigste wat ze zegt is zonder te kijken

jullie zijn goeie jongens , dus tja wij lopen verder draaien ons echt na 10 meter om om nog eens de situatie te bekijken en ze was nergens meer te bekennen en geloof me ze had in een straal van 100 meter nergens om achter te verstoppen of what ever.

oja en 1x , als k zegma naar de andere helft van de stad wil waar ik woon , dan heb ik 2keuzes.

half uur omlopen of onder een klein tunneltje door ( wat natuurlijk berucht is om verkrachting etc)

maarja ik als stoere yugo zou dus echt niet omlopen voor een paar eventuele n*gers onder een tunneltje ( prima volk hoor maar die daar onder stonden vaak niet)

anyway om een einde aan me verhaal te maken want k krijg koppijn

ik loop richting het tunneltje , ik zet voet er onder en de 3 tl lichten gaan echt 1 voor 1 uit net als in de movies haha.

en natuurlijk je ziet geen **** voor ogen ik ook nog gw lekker doorlopen en ik zet weer 1 stap aan het eind van het tunneltje buiten en ze springen weer 1 voor 1 aan.

ik kwam lijkbleek aan bij me kameraad weet niet waarom maar iets ging doorme heen dat het niet goed was.

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

leuk topic btw:)

bump.

Paar jaar geleden

Ik kwam thuis van werk, moet altijd stukje door het bos fietsen..

Staat er ineens een auto in het bos, lampen uit, binnenverlichting aan en ik zie vaag iemand erin liggen, half tussen de voorstoelen.. ik denk wtf.

Doorgefietst en toen vertelde ik het aan een vriend van me, die zei: kom we gaan kijken.

Dus wij erheen, was best spannend al :D
komen we daar, het regende een beetje.. lag er een vrouw tussen de voorstoelen.. ik dacht miss slaapt ze dus klopte met een stok op het raam.
Op het moment dat ik op het raam tikte ging de ruitenwisser aan.. echt wtf dachten we en ik schrok me dood. bleek dat dat door de regen kwam, automatische ruitenwisser.

maar die vrouw leek dus dood voor ons.
Was ze niet :o

Politie kwam en ramde wat harder op het raam. toen schrok ze wakker en flipte half. was buitenlandse vrouw met kenteken uit litouwen, dus duurde even voordat ze doorhad dat er mensen ongerust om haar waren.

maarja dat van die ruitenwisser was engste moment wat ik me zo snel kan bedenken.

In de bergen wandelen en dat het dan plotseling gaat onweren. Voor de zekerheid ben ik maar even op de grond gaan liggen...misschien paniek voor niks, maar het ging flink te keer..

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 21:03 ----------

En een pit van een nectar in je keel krijgen is ook geen pretje. Hij zat muurvast, er was ook verder niemand.

5 jaar oud, ouders dik 2 uur kwijt geweest op het vliegveld van johannesburg is Zuid Afrika :o

Verder nog een keer een bijna ongeluk gehad in de auto, heb m somehow wel kunnen redden... Toch dik half uur bij een tankstation gezeten bijkomen...

Een man zien dood gaan midden op de stoep in mijn wijk. Je snapt dat mensen doodgaan, je snapt alleen niet dat ze dat ook spontaan 100 meter van je huis kunnen doen. Zo vreemd. Ambu erbij, en ze bleven maar reanimeren. Toen uiteindelijk wit laken eroverheen en de ambu in. Kvind het nog steeds raar als ik er aan denk.

Een meet met Otherwizethen.

:o

Eerste keer RPB binnen lopen ;)

Ik ging eens naar de kelder, en voelde dat de klink niet naar beneden wou gaan. Toen ik nog eens probeerde leek het net alsof die klink op en neer bewoog en er iemand aan de andere kant stond. En dan bleek ook zo te zijn. 10 seconden later kreeg ik een pistool in mijn gezicht. Er waren 2 "heren" door het kelderraampje naar binnen kunnen komen.

shiiiiit bro sicke verhalen hier allemaal

Zelf niet veel bijzonders, wel eens diep in de nacht tijdens een PS3 sessie een n*ger die echt recht voor me raam stond naar me te kijken, al ik weet niet hoe lang, stond gewoon in m'n voortuin en hij ging maar niet weg.

Ik ging eens naar de kelder, en voelde dat de klink niet naar beneden wou gaan. Toen ik nog eens probeerde leek het net alsof die klink op en neer bewoog en er iemand aan de andere kant stond. En dan bleek ook zo te zijn. 10 seconden later kreeg ik een pistool in mijn gezicht. Er waren 2 "heren" door het kelderraampje naar binnen kunnen komen.

lol, jij wint dit topic:roflol:

Ook kort verhaaltje van 4j geleden ofzo
Was een keer met een maat door een park aan het lopen hier in de buurt.
We wonen wel in een wat akelige wijk in Brussel waar het 's avonds al eens grimmig kan zijn.
Anyway we gaan op een bankje zitten, alletwee met een fles rum of whatever in onze handen, zwaar aan het doorzakken. KOmen er ineens wat marokkaanse gasten bij ons zitten van een jaar of 40, we bieden hen wat te drinken aan en praten over de meest serieuze topics, zoals dat wel vaak het geval is wnnr je aangeschoten bent.
Ineens komt er een marok aangelopen onze richting, begint luidkeels naar ons te roepen in het frans dat we blijkbaar zijn ruit hadden ingegooid met een steen blabla.
Haalt ie ineens ook een pistool uit zijn zak en richt dat casual op ons terwijl de anderen hem proberen te kalmeren. Ik moest er op dat moment eigenlijk wat mee lachen met mn zatte kop, maar nu bekeken :o
Kan wel een valse geweest zijn maar weet je nooit hé.

Ben wel niet de enige blijkbaar met een pistool to the head, daar gaat de originaliteitsprijs..

EN TOEN?!! Vertel vertel

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 22:58 ----------

Jij maakte een bewuste keuze !

Terug
Naar boven