- Waardering
- 30
Dat hij bevriend was met Koos H. wisten we pas later. Dat Koos H. een psychopaat was werd ook pas zo'n 1 1/2 jaar later duidelijk. Daarna kwam mijn oom met het verhaal dat hij die Koos H. bijna dagelijks tegen kwam omdat hij in de winkel onder de woning van Koos H. werkte. Daar zag hij ook regelmatig onze buurman langskomen.
Dat de buurman gewelddadig was wisten we al langer. Ook al vermoordde hij onze kat na deze gebeurtenis. Het in elkaar meppen van een andere duivenmelker hebben tig mensen mogen aanschouwen, gevechten op straat waren vrij normaal in de wijk waar ik toen woonde. Heb ook wel eens een echtpaar gezien waarbij de man al schietend zijn vrouw voor zich uitjoeg. Vrouw gillen en die man maar knallen, gezellig wijkje.
Misschien wilde de buurman me inderdaad alleen maar meenemen om mijn moeder en broer te zoeken maar dat hij eerst niet reageerde toen ik ze langs de weg zag lopen blijft een vreemd gevoel geven.
Klinkt als de wijk waar ik woon. Altijd gezellig

Mijn honden zijn overigens vergiftigd door onze Turkse buurman een dag voor hij ging verhuizen. Als ik die kl***zak ooit nog eens tegen kom op straat gaat ie dood.