TeamSjonnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
Werd in de midden van de nacht wakker met een gevoel alsof er een mes door mijn buik gestoken was, kon ook mijn ogen niet openen. Voelde alsof er een kwade geest in de buurt was, ik voelde iets kwaadaardigst, en mijn been werd steeds opgetild door iets.
Na veel kracht zetten sprongen mijn oogleden open en ik keek naar mijn buik, ik zag een hand die niet de mijne was uit mijn buik steken. Ik wilde het uitschreeuwen van de schrik maar er kwam niks uit. Ik keek er enkele seconden naar maar het leek wel een eeuwigheid, het bleek uiteindelijk mijn boekenkast te zijn aan de voet van mijn bed. Mijn been was ook nooit opgetild geweest, lang gewoon plat op mijn bed.
Ik lachen van de schrik en weer doorslapen. Wat een k*t hallucinatie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Na veel kracht zetten sprongen mijn oogleden open en ik keek naar mijn buik, ik zag een hand die niet de mijne was uit mijn buik steken. Ik wilde het uitschreeuwen van de schrik maar er kwam niks uit. Ik keek er enkele seconden naar maar het leek wel een eeuwigheid, het bleek uiteindelijk mijn boekenkast te zijn aan de voet van mijn bed. Mijn been was ook nooit opgetild geweest, lang gewoon plat op mijn bed.
Ik lachen van de schrik en weer doorslapen. Wat een k*t hallucinatie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was toen behoorlijk angstig, uiteindelijk kwam ie gelukkig wel weer bij 

)