AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Ik heb die kerel meteen ontwapend, toen schoot die andere op mij, 3 keer, die kogels heb ik dan ontweken en dan gesprongen en terwijl ik viel op die andere geschoten.

Superman mode off:

Ik heb netjes gedaan wat me gevraagd werd. Mijn hond wou hen aanvallen, en ik heb toen nog vriendelijk gevraagd om haar niet dood te schieten en heb haar gekalmeerd.

Nu is het altijd wel raar om naar de kelder terug te gaan moet ik toegeven :D iedere keer wel vreemd om die deur vast te nemen.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 23:07 ----------

Erg blij ben ik daar niet om, maargoed :D

Op vakantie in Turkije achtervolgd worden door 20 a 30 honden.
Was ook met me neef die nacht we zagen een lange paal en klommen daarop en schreeuwen voor hulp:P

@Critmonster

Wat werd je gevraagd dan? Pincode pinpas, auto?, contant geld en sieraden en dergelijke ofzo?
Ben altijd wel benieuwd wat ze dan willen

@Critmonster

Wat werd je gevraagd dan? Pincode pinpas, auto?, contant geld en sieraden en dergelijke ofzo?
Ben altijd wel benieuwd wat ze dan willen

Al het geld in huis en in mijn portefeuille, sleutels van de auto, code van de kluis en bankkaart met pincode (valse code gegeven, gelukkig ging de één niet checken). En dan natuurlijk alle kostbare dingen in huis. Ze hadden ook de TV en radio (moest ik zelf in de koffer van de auto leggen) meegenomen en nog een walkman (is al een tijdje geleden).

Achteraf auto teruggevonden, was ergens achtergelaten.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 23:19 ----------

Broek omlaag en geen geluid maken.

Jij moet het trauma weer naar boven laten komen :mad::mad::(

Bad trips. Damn die kunnen eng zijn...

Tijdens mijn tripje dat ik slecht ging

Je spreekt niet uit ervaring hoop ik voor je

@ critmonster wel lef dat je je verkeerde pin geeft :D, maar serieus wel eng zoiets, ben je nu ook banger ofzo voor dat soort dingen? Of juist erop voorbereid?

Inderdaad, het was een hele moeilijke beslissing. Ik had alleen het laatste getal fout gezegd, zodat ik achteraf nog kon zeggen dat ik me vergist had door de stress.

Ik ben nu niet banger, nee. Wel bewaar ik nu altijd een pistool in mijn nachtkastje, just in case. Of ik het zou gebruiken weet ik niet, maar ik denk het wel, mits ik de kans ertoe krijg en ik zeker ben dat het zou lukken. na het incident wel wat meer aandacht aan beveiliging besteed. Kelderraampke dichtgedaan, alarmsysteem gekocht, ramen beter beveiligd, enz.

Hmm op Sunset Grooves 2009 schrok ik me wel de t*fus.

Werd nat gegooid, maar wist niet met wat. Ik draai me om en zie ineens iemand staan met een pistool, dacht serieus (was 100% nuchter) dat hij met een waterpistool op me schoot.
Toen schoot die in de lucht en bleek dus dat het gewoon een glas bier over me heen was en toen barstte de hel los daar op 3 meter afstand van me.

Mooi was wel toen we weg liepen, vroeg een gast wat er aan de hand was.
Ik zeg, ja er wordt geschoten, antwoordt die kerel: "ach joh ze hebben toch maar 12 kogels"

Inderdaad, het was een hele moeilijke beslissing. Ik had alleen het laatste getal fout gezegd, zodat ik achteraf nog kon zeggen dat ik me vergist had door de stress.

Ik ben nu niet banger, nee. Wel bewaar ik nu altijd een pistool in mijn nachtkastje, just in case. Of ik het zou gebruiken weet ik niet, maar ik denk het wel, mits ik de kans ertoe krijg en ik zeker ben dat het zou lukken. na het incident wel wat meer aandacht aan beveiliging besteed. Kelderraampke dichtgedaan, alarmsysteem gekocht, ramen beter beveiligd, enz.

Zou je hun gezicht nog herkennen, hun stem of accent?
Ik zou bang zijn dat ze uit wraak voor dat verkeerde cijfer nog eens zouden langskomen :D

Dat dit een topic is waar sniperx in heeft gepost. Ik naar de post-datum keek en nog serieus teleurgesteld was dat het uit '09 kwam. No return of de snipert

Vroeger stratenmaker geweest. Graafkraan was bezig met vlakken oid en ik stond er op een metertje of 3/4 achter terwijl de rest koffie stond drinken. En uit het niets draait de machinist de kraan om op volle snelheid(om een andere bak er aan te hangen waar ik naast stond).

maargoed ik lette niet op die kraan dus zie ineens uit mijn ooghoek die gigantische metalen bak/schep op me afkomen. Hoe ik het deed weet ik het niet maar binnen split-second liet ik mezelf op de grond vallen met mijn armen voor mijn hoofd. Me maten schreeuwen want die dachten dat ik geraakt was... Net niet dus maar die bak stopte precies waar mijn hoofd een seconde daarvoor nog was.

Ik weet niet wie er uiteindelijk het ergste geschrokken was, want de machinist kwam echt met knikkende knieen kijken of ik nog wel leefde... Daarna nooit meer in het bereik van de arm van een graver gekomen tenzij ik oogcontact had met de machinist...

En verder niks bijzonders eigenlijk, Vietnam 1957 hoorde er gewoon bij.

Zou je hun gezicht nog herkennen, hun stem of accent?
Ik zou bang zijn dat ze uit wraak voor dat verkeerde cijfer nog eens zouden langskomen :D

Is al een jaar of 6 geleden nu, dus zal wel niet meer gebeuren denk ik.

Ik denk niet dat ik nog iets zou herkennen nee, eerlijk gezegd is alles nogal vaag. Ik weet dat het enige wat ik dacht was: hopelijk blijft mijn hond rustig, anders schieten ze haar dood. De rest kon me eigenlijk niet veel schelen (was ook alleen thuis). Ik had nooit het gevoel dat ze mij iets zouden doen, ze hebben geen fysiek geweld gebruikt. Ze waren ook heel erg "laks" eigenlijk. Ze merkten ook wel aan mij dat ik niets van plan was, ik werkte heel rustig mee. Moest er een geweer in de lade gelegen hebben waar ik toen wat prullen uitgehaald heb om hun mee te geven, denk ik wel dat ik had kunnen schieten, aangezien ze niet eens meer met hun geweer op mij gericht stonden. Of ik het ook werkelijk had gedaan moest het zo geweest zijn betwijfel ik zeer sterk, maar ik denk wel dat het mogelijk geweest zou zijn. Ik was toen ook nog jonger natuurlijk.

paddo's + alcohol + wilde zee + nacht + haaien + LSD + krokodil + schoonmoeder + deurwaarder + gyno = minder eng dan de moment dat zyzz niet meer onder ons was! let us pray

shiiiiit bro sicke verhalen hier allemaal

Zelf niet veel bijzonders, wel eens diep in de nacht tijdens een PS3 sessie een n*ger die echt recht voor me raam stond naar me te kijken, al ik weet niet hoe lang, stond gewoon in m'n voortuin en hij ging maar niet weg.

Haha wtf, is jou slaapkamer beneden? Vertel wat meer.

Terug
Naar boven