MuscleMeat

Peiling Wat is het laagste vetpercentage dat je ooit bereikt hebt?

Peiling Peiling Wat Is Het Laagste Vetpercentage Dat Je Ooit Bereikt Hebt?

• Totaal stemmers
    217
Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
6% ofzo toen ik begon met trainen. In de zomer van 2006 nog wel gecut tot 7 a 8%.

9% denkik :D

in de laatste 10 jaar niet onder de 10% geweest

zit net voor de eerste keer in de cut! toch ervoor gekozen om eerst te cutten om strax makkelijker te hebben, ergens tussen de 8-12 % uitkomen en dit gaan behouden met een cleanbulk.

Nooit onder de 10 %

Leuk topic :) 9.1% trainde toen 1.5 jaar ofzo BW weet ik niet meer, zal wel ergens rond de 82 gelegen hebben:)

Nooit onder de tien procent .

Exact..geen flauw idee....maar iig extreem laag in de tijd toen ik regelmatig recreatief drugs gebruikte he he. :D
Ik wou dat ik nu ook dat bf had, ha ha...maar goed dat was ook niet gezond uiteraad,vel over been.

in mijn bb tijd.....ik gok +/- 12a14...toen ik begon.

Laatst bewerkt:
Op een bepaald moment kan je met een huidplooimeting je vetpercentage niet meer nauwkeurig vaststellen (dat kan 3,4 of misschien wel 5% zijn). Dat punt heb ik wel bereikt.

De waarde van een huidplooimeting is dus beperkt. De spiegel is een betere maatstaf. Ken persoonlijk geen bodybuilders van hoog niveau die er in hun wedstrijdvoorbereiding gebruik van maken.

9-10%

5,7% was het laagst.

ik ben ooit volgens huidplooimetingen tot 2,3% geraakt, maar ik was helemaal verrot, paar weken niet in staat tot coïtus geweest, trainen ging supermoeizaam en ik was super chagrijnig...niet voor het plezier doen dus :D

nog nooit onder 10% geweest..denk dat ik op mijn droogst op 11/12% stond,
voorjaar van 2010 wil ik onder de 8% gaan komen

Nog nooit onder de 12 geraakt ... mss dit jaar wel eens :p

geen idee ???

Niet lager dan 10%. :( Forever fatsig.

10.1% bij 68kg, en dat was een 2,5jaar geleden. Deze zomer wil ik onder de 10 komen :o

9~8... Dan tel ik niet mee toen ik een jaar of 11 was en anorexia had of zo, zo iel was ik!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven