AndroidHealthClinic

Peiling Wat is het laagste vetpercentage dat je ooit bereikt hebt?

Peiling Peiling Wat Is Het Laagste Vetpercentage Dat Je Ooit Bereikt Hebt?

• Totaal stemmers
    217
Status
Niet open voor verdere reacties.
6%, maar dat is voor een vrouw heel laag hoor! :D

Same here, nog nooit gemeten met een tang, dus zou het niet weten.
Zit toch het gehele jaar door wel op ongeveer hetzelfde vetpercentage.

Ik heb helaas nog geen blokjes kunnen zien. Mijn vetpercentage zal iets rond de 14% zijn.

4% bij wedstrijden.

Dat is nu wel een ''beetje'' hoger!:p

4,7 procent, vierpuntsmeting. Klote gevoel, 1 bries en begon te rillen.

Hedendaags netjes op de 8,1.

procentje of 14.

Heb heel lang een percentage van 4,5% gehad...tot mijn 16e ofzo...en ook geen spiertjes : )

Nadat ik erg ziek was geworden ben ik zelfs zo laag als 2,3% vet geweest....is NIET aan te raden.

Allerlaagste zal mss 8-9% geweest zijn in de zomer vorig jaar maar toen woog ik ook maar 73kg , zit nu op een 80-82kg met constant vet% van 10-11% . Ga het zo houden ook en in de zomer mss weer een klein beetje onder de 10% gaan. Heb zeker geen ambities om lager dan 8% te gaan :)

15%:(
Ben nu voor de 1ste keer aant cutten en hoop een 10-12% te bereiken.

9% toen ik begon.

Stond niet meer op de schaal van de 4 puntsmeting dus weet niet precies. Was laag.

daar zit ik nu op :D maar weet niet precies hoeveel. 4-3%

Rot voor je, hoor...:sad:

;)

Bovendien is het niet mooi meer als vrouwen nog lager gaan.

Of het mooi is of niet doet er niet toe.. De jury wil iets zien op een wedstrijd en het is jouw taak er zo uit te komen zien. En bij dames BB is dat een laag vetpercentage. Gelukkig loop ik er niet het hele jaar zo bij.. :)

dat ik trainde zal wel niet onder de 10 zijn geweest. Zit nu op 14-18 % :o werkelijk geen id

• Topic Starter Topic Starter
Of het mooi is of niet doet er niet toe.. De jury wil iets zien op een wedstrijd en het is jouw taak er zo uit te komen zien. En bij dames BB is dat een laag vetpercentage. Gelukkig loop ik er niet het hele jaar zo bij.. :)
Ik ben nog één van die conservatieve BB die waarde hecht aan esthetiek, dit heeft mij op dit forum en andere al meerdere keren scherpe kritiek opgeleverd, maar ik blijf bij mijn standpunt. BB gaat om meer dan zoveel mogelijk massa, zo weinig mogelijk vet en zo goed mogelijke verhoudingen. Ik hecht bij de mannelijke atleten belang aan de V (of X) shape, een belly of gyno mag voor mijn part zwaar afgerekend worden door de jury. Bij vrouwen vind ik het belangrijk dat de vrouwelijkheid tot een bepaald niveau behouden blijft. Daar hoort toch een beetje bil- en been vet bij imo. Opnieuw, op dat vlak ben ik misschien wat minder extreem dan anderen. Dat jij er niet altijd zo bij loopt weet ik, helaas geld dat niet voor iedereen inderdaad:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven