Aimee
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond niet meer op de schaal van de 4 puntsmeting dus weet niet precies. Was laag.

Bovendien is het niet mooi meer als vrouwen nog lager gaan.
Bovendien is het niet mooi meer als vrouwen nog lager gaan.

Ik ben nog één van die conservatieve BB die waarde hecht aan esthetiek, dit heeft mij op dit forum en andere al meerdere keren scherpe kritiek opgeleverd, maar ik blijf bij mijn standpunt. BB gaat om meer dan zoveel mogelijk massa, zo weinig mogelijk vet en zo goed mogelijke verhoudingen. Ik hecht bij de mannelijke atleten belang aan de V (of X) shape, een belly of gyno mag voor mijn part zwaar afgerekend worden door de jury. Bij vrouwen vind ik het belangrijk dat de vrouwelijkheid tot een bepaald niveau behouden blijft. Daar hoort toch een beetje bil- en been vet bij imo. Opnieuw, op dat vlak ben ik misschien wat minder extreem dan anderen. Dat jij er niet altijd zo bij loopt weet ik, helaas geld dat niet voor iedereen inderdaadOf het mooi is of niet doet er niet toe.. De jury wil iets zien op een wedstrijd en het is jouw taak er zo uit te komen zien. En bij dames BB is dat een laag vetpercentage. Gelukkig loop ik er niet het hele jaar zo bij..![]()