AndroidHealthClinic

Wat is hot?

phillyfreezer

Ripped Bodybuilder
Waardering
210
Lengte
1m76
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Welke kleding merk is hot op dit moment? Bedoel net als BAPE vesten paar jaar geleden etc... thanks in advance

retro suits worden de nieuwe mode van 2011

• Topic Starter Topic Starter
alleen serieuze reacties aub

suits-2011.jpg

not really bb material

http://www.fashionising.com/trends/b--mens-suit-styles-designs-modern-suits-1467.html

• Topic Starter Topic Starter
Sorry maar heb je wel gelezen wat ik heb getypt? Ik vraag een bepaald soort merk wat gehypt is

op mijn school zie ik iedereen zowat met adidas vestjes rondlopen
je weet toch...:o

die basebaljackies zouden weer in worden begreep ik

Wat wil je is de vraag? Als je voor hype wil:

g-star qua merk en/of jack en jones. Broek laag op de kont en een shirtje aan in een belachelijke kleur (wellicht in de zomer nog leuk) met een domme tekst, afbeelding erop. Dat het hét als je 16/20 bent en je in dit type kunt vinden.

Daarnaast heb je ook, wat ik persoonlijk dan wel eens doe, een soort overhemd met iets van een vest eroverheen + normale broek en riem. natuurlijk niet combineert met belachelijk kapsel en 2 voetballen van diamenten in mijn oren, dan kom je weer in bovenstaande style terrecht.

Ik zou zeggen, kies ipv een merk een soort van favoriete winkel. Score is wel redelijk, Vipshop, WE, Man at work (die hebben diesel shirts, zitten geweldig!) etc.

Dit is hoe ik er ongeveer tegenaan kijk, als je echt in 1 merk antwoord wilt: G-Star (onder jongeren dan).

C1000 huismerk schijnt helemaal hot te zijn deze periode.

Bootschoenen, hoorde ik laatst op 538. En las het ook in de men's health. Zijn echt uberlelijk die dingen!

Mode is voor heameaux koop wat je past en lekker vind zitten.. chicks krijg je wel wann je flexed.

Doe gewoon jcrags strakke vhals en broek aan die beetje laag hoort. (model ernaar)
Basic. Ketting armbandjes en horloge erbij en klaar.

@ die bootschoenen, was laatst in een winkel en hadden ze die.. Ik dacht wtf weetje hoe lelijk, eens aanpassen voor de grap. (was met vrienden)
Ik had ze aan en vond ze echt gaaf staan haha:o

Nickelson jassen worden enorm gehyped op het moment.

ga je inkopen ofzo?

Terug
Naar boven