AndroidHealthClinic

Wat is hot?

Topic nr. XXX over kleding door freezerphilly :o .

• Topic Starter Topic Starter

inkoop verkoop, ff wat money maken. Heb tijdje niet gehandeld dus weet neit echt wat hot is op dit moment qua merk. Mensen ik bedoel merken die echt in de hype zitten, BAPE vesten 3 jaar terug, Ed hardy 2 jaar terug, evisu 6 jaar terug;)

ik heb gehoord dat Evisu helemaal terug komt

Zo 1 heb ik gehad.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb gehoord dat Evisu helemaal terug komt

:roflol:

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

thanks ff checken, maar zoveel winst maak je daar niet op man. Toentertijd maakte ik 100 euro winst per BAPE vest.. thats what im talking about

:roflol:

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

thanks ff checken, maar zoveel winst maak je daar niet op man. Toentertijd maakte ik 100 euro winst per BAPE vest.. thats what im talking about

Nou die 100 euro winst per vest zal je moeten vergeten nu, welcome to 2011. Wees blij met 40 eurie winst :P

Laatst bewerkt:
Stone Island!

oké, ik denk dat die baseballjasjes hot worden. Die Ben Saunders ook draagt!

ff op onderzoek uit! thanks for the input you guys

ik heb op straat inderdaad al heel wat 1 op 1 kopietjes gezien van die gozer... petje op en zo'n jas. voornamelijk ventjes van -20 though

Was zeker daarom zo druk bij de tattooshop?

@phillyfreezer: weet je al welke vrachtwagen je moet hebben?

gasten, dat moet toch Treu religion en Monclaire zijn.

Ik hoorde dat dit wel een hot item gaat worden in 2011:

veel chino pants in de nieuwe zomercollecties
alle kleuren
vooral opgerold

Sowieso, **** hypes, koop gewoon leuke merkkleding, en val niet teveel op, dus geen kleren waar dik het merk op staat, maar gewoon lekker subtiel. Ook geen pauper vuilniszak "Italia" jassen of andere 16 jarigen shit.

Uiteindelijk ben jij degene die de kleren goed doet staan, en niet andersom, al proberen sommige mensen dat wel.

Mijn zomer broek.

Terug
Naar boven