MuscleMeat

Wat is hot?

Jaar tot anderhalf jaar geleden die adidas vesten xD

Wat wil je is de vraag? Als je voor hype wil:

g-star qua merk en/of jack en jones. Broek laag op de kont en een shirtje aan in een belachelijke kleur (wellicht in de zomer nog leuk) met een domme tekst, afbeelding erop. Dat het hét als je 16/20 bent en je in dit type kunt vinden.

Daarnaast heb je ook, wat ik persoonlijk dan wel eens doe, een soort overhemd met iets van een vest eroverheen + normale broek en riem. natuurlijk niet combineert met belachelijk kapsel en 2 voetballen van diamenten in mijn oren, dan kom je weer in bovenstaande style terrecht.

Ik zou zeggen, kies ipv een merk een soort van favoriete winkel. Score is wel redelijk, Vipshop, WE, Man at work (die hebben diesel shirts, zitten geweldig!) etc.

Dit is hoe ik er ongeveer tegenaan kijk, als je echt in 1 merk antwoord wilt: G-Star (onder jongeren dan).

G-star is zooo 2005, al die g-star mongos dragen nu die spuuglelijke nickelson shit.

Dit is wel nice, lekker luchtig ook straks met de zomer in het verschiet.

Gio-goi,
zumo < (goede pasvorm, vooral lekker smal van onder (tshirts)
Eleven Paris!
Diesel jeans blijven de shit!!!

Superdry shirts zijn ook wel in. Maar er is op het moment niet echt een rage van een bepaalde kledij dat iedereen wil hebben zoals je dat vroeger inderdaad had met bijvoorbeeld evisu. Misschien komt er nog een rage..?

Je gewoon bij designer merken houden (prada, D&G, armani, boss...) en in de winkel gewoon vragen wat er allemaal gecentreerd/aansluitend is en daar je keuze uit maken. Gaat nooit fout.

Superdry shirts zijn ook wel in. Maar er is op het moment niet echt een rage van een bepaalde kledij dat iedereen wil hebben zoals je dat vroeger inderdaad had met bijvoorbeeld evisu. Misschien komt er nog een rage..?
Rage shirtjes zijn sowieso bagger!
toen liep echt iedereen met het zelfde shirt aan! zag er niet uit! low-life, mega knaken vanger merk!:)

tegenwoordig zijn er echt mega veel nieuwe kleinere merkjes, die er erg goed uit zien! persoonlijk vind ik S.dry er echt te wijd van onder, wat er niet uit ziet als je je maat pakt die je bij je schouders nodig hebt:)

• Topic Starter Topic Starter

hmmm jammer jammer, had ff willen cashen dan maar opzoek naar wat anders:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik voor dsquared schoenen ga, ik zie tegenwoordig veel mensen daarin lopen :p

ed hardy is back biatch:)

Strakke Chasin t-shirts, dan kan iedereen me pecs zien:cool:

Hoe kunnen al die dingen zo een hype zijn? Als ik het allemaal google is het spuuglelijk.

Ik denk dat je voor de zomer wat stretch tanktops moet gaan inslaan, ik heb zo het vermoeden dat iedere ecto met zn armpjes gaat lopen showen.

ik vind dit wel redelijk hot....

Terug
Naar boven