Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat wil je is de vraag? Als je voor hype wil:
g-star qua merk en/of jack en jones. Broek laag op de kont en een shirtje aan in een belachelijke kleur (wellicht in de zomer nog leuk) met een domme tekst, afbeelding erop. Dat het hét als je 16/20 bent en je in dit type kunt vinden.
Daarnaast heb je ook, wat ik persoonlijk dan wel eens doe, een soort overhemd met iets van een vest eroverheen + normale broek en riem. natuurlijk niet combineert met belachelijk kapsel en 2 voetballen van diamenten in mijn oren, dan kom je weer in bovenstaande style terrecht.
Ik zou zeggen, kies ipv een merk een soort van favoriete winkel. Score is wel redelijk, Vipshop, WE, Man at work (die hebben diesel shirts, zitten geweldig!) etc.
Dit is hoe ik er ongeveer tegenaan kijk, als je echt in 1 merk antwoord wilt: G-Star (onder jongeren dan).
Dit is wel nice, lekker luchtig ook straks met de zomer in het verschiet.
epicDit is hoe ik er ongeveer tegenaan kijk, als je echt in 1 merk antwoord wilt: G-Star (onder jongeren dan).
oké, ik denk dat die baseballjasjes hot worden. Die Ben Saunders ook draagt!

Rage shirtjes zijn sowieso bagger!Superdry shirts zijn ook wel in. Maar er is op het moment niet echt een rage van een bepaalde kledij dat iedereen wil hebben zoals je dat vroeger inderdaad had met bijvoorbeeld evisu. Misschien komt er nog een rage..?

Superdry shirts zijn ook wel in. Maar er is op het moment niet echt een rage van een bepaalde kledij dat iedereen wil hebben zoals je dat vroeger inderdaad had met bijvoorbeeld evisu. Misschien komt er nog een rage..?

![]()
New Era petjes![]()
Alleen jammer dat iedereen ze nu draagt omdat Ben Saunders ze ook draagt![]()
Nickelson jassen worden enorm gehyped op het moment.

Ik denk dat je voor de zomer wat stretch tanktops moet gaan inslaan, ik heb zo het vermoeden dat iedere ecto met zn armpjes gaat lopen showen.
Strakke Chasin t-shirts, dan kan iedereen me pecs zien![]()

Die jassen mogen ze echt in de fik steken. Altijd dezelfde paupers dr in![]()