Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee, of het moet nep zijn en dan is het natuurlijk easy betaalbaar als het maar 15-20 E per t shirt kost. Hier krijg je tenminste nog wat voor je geld, mooie prints erop. Bij sommige merken betaal je alleen voor een klein printje van de merknaam...
ik besteed liever mijn geld aan kwaliteit dan aan merken. Duur en k*tkwaliteit, alla hugo boss, armani, g-star en D&G en andere zeik komt iets teveel voor en is idd dweeperig.
Met die neppe rotzooi uit turkije moet ik je misschien wel gelijk geven. Wat is het toch hilarisch, na de zomervakantie in de stad lopen alle gebruinde tokkies met "DOLCE & GABBANNA" en "ARMANI COUTURE" op hun shirtjes .
Ik heb zelf ook wel wat kleren van dolce & gabbana en giorgio armani, maar daar zie je nergens schreeuwerige merknamen op, want het is echt .
Met die neppe rotzooi uit turkije moet ik je misschien wel gelijk geven. Wat is het toch hilarisch, na de zomervakantie in de stad lopen alle gebruinde tokkies met "DOLCE & GABBANNA" en "ARMANI COUTURE" op hun shirtjes .
Ik heb zelf ook wel wat kleren van dolce & gabbana en giorgio armani, maar daar zie je nergens schreeuwerige merknamen op, want het is echt .