AndroidHealthClinic

Wat is hot?

Je hebt die superdry shirts in verschillende pasvormen. De duurste soort heeft de perfecte pasvorm (:o). Goed om je schouders, sluiten mooi aan aan je armen en perfect van onder. Eerlijk gezegd nog nooit zo'n fijne pasvorm gehad. De goedkope soort zeg maar, heeft een andere stof en is inderdaad een beetje wijd.
Die kleinere merkjes zoals Zumo hebben inderdaad mooie kleren, maar het is vaak wel zoeken naar een winkel die het verkoopt.

En waarom is het gay als je een beetje let op wat je draagt? Ik heb geen passie voor kleren ofzo, maar het kan geen kwaad als je mooie kleren hebt.
neem aan dat dit niet op mij sloeg? zeg namelijk nergens dat het gay is! werk zelf ik kleding winkel
maar iets dragen omdat de rest het draagt?! nee bedankt!

neem aan dat dit niet op mij sloeg? zeg namelijk nergens dat het gay is! werk zelf ik kleding winkel
maar iets dragen omdat de rest het draagt?! nee bedankt!

Nee ik doelde niet op jou natuurlijk! ;) En ik heb ook nog nooit met zo´n zielige rage mee gedaan... Verschrikkelijk.

Laatst bewerkt:
gelukkig man, was gelijk een beetje rusteloos door je reactie, en was al bang voor slapeloze nachten enzo! thanks!!:P

Trends zijn voor mensen die voor zichzelf niet kunnen bepalen wat mooi is.
En om het helemaal af te maken zijn er zelfs mensen die er hun beroep van maken en worden 'trend-watcher' :roflol:

tip-strijkijzer.jpg

silentio heeft opzich wel gelijk hoor, een shirtje waarvan de pasvorm totaal niet klopt maar men het draagt omdat er groot armani of boticelli oid op staat. En als je dan nagaat dat dat soort merken uit stylistisch oogpunt never nooit hun merknaam zo groot erop zetten denk ik wel dat je ervan uit kan gaan dat het nep is en het voor de show wordt gedragen.

Laats nog bij de Bijenkorf, armani shirtje met v-hals en lange mouwen, €260 en het logotje stond gecamoufleerd 2 bij 3cm op de borst, niks groots, dus al die gasten met teringgroot armani ofzo op hun shirt zijn allemaal poepwankers

doeidxx(L)

Gorilla wear is de nieuwe hype. Ik zie zelfs ecto's erin lopen.

silentio heeft opzich wel gelijk hoor, een shirtje waarvan de pasvorm totaal niet klopt maar men het draagt omdat er groot armani of boticelli oid op staat. En als je dan nagaat dat dat soort merken uit stylistisch oogpunt never nooit hun merknaam zo groot erop zetten denk ik wel dat je ervan uit kan gaan dat het nep is en het voor de show wordt gedragen.

Laats nog bij de Bijenkorf, armani shirtje met v-hals en lange mouwen, €260 en het logotje stond gecamoufleerd 2 bij 3cm op de borst, niks groots, dus al die gasten met teringgroot armani ofzo op hun shirt zijn allemaal poepwankers

doeidxx(L)

En de fabricage gebeurd in dezelfde fabriek waar ook de t-shirts van de Wibra vandaan komen een ander logo erop en meer vangen :D .

Dit geldt ook voor alle spijkerbroeken, een grote fabriekshal met alle merken naast elkaar :roflol: .

Meer als 30 Euro geef ik niet uit voor een t-shirt, of lekker wachten tot de uitverkoop begint ;) .

• Topic Starter Topic Starter

I aint got no munnie, I aint got no car to take you on a date

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Had het verkeerd gelezen. Dacht dat er baseballpetjes stond ipv baseballjasjes. Met die jasjes zou je wel eens gelijk kunnen krijgen

Nee. baseball jasjes zijn voor die gayboys die denken dat ze in de us zijn

En de fabricage gebeurd in dezelfde fabriek waar ook de t-shirts van de Wibra vandaan komen een ander logo erop en meer vangen :D .

Dit geldt ook voor alle spijkerbroeken, een grote fabriekshal met alle merken naast elkaar :roflol: .

Meer als 30 Euro geef ik niet uit voor een t-shirt, of lekker wachten tot de uitverkoop begint ;) .

Dat zeggen de paupers die kwaliteit kleding niet kunnen betalen altijd. Dat het toch allemaal hetzelfde, epic bullshit bruh.

Mij ga je echt niet met armani of nickselson zien lopen. Meestal zijn het in Nederland juist de grootste paupers die die shit aanschaffen om hun "ik ben te lui om te werken en hier besteed ik mijn uitkeringsgeld aan"-status te verbergen.

ik besteed liever mijn geld aan kwaliteit dan aan merken. Duur en k*tkwaliteit, alla hugo boss, armani, g-star en D&G en andere zeik komt iets teveel voor en is idd dweeperig.

Alhoewel dat ik ook door die fase ben gegaan...

Laatst bewerkt:
antony morato wordt ook steeds populairder volgens mij.
vette kleren ook

Terug
Naar boven