Ed Hardy +1, verder gewoon armani, d&g enzo t-shirts... G-star, chasin loopt tegenwoordig iedereen in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ed Hardy +1, verder gewoon armani, d&g enzo t-shirts... G-star, chasin loopt tegenwoordig iedereen in.

Zou ik ook zeggen als ik zo lelijk als jij was..

ik zeg maar zo, beter knap, slim en veel zelfvertrouwen, dan lelijk, slim en veel zelfvertrouwen
ik zeg maar zo, beter lelijk, slim en veel zelfvertrouwen, dan dom, meeloper en gay

ik zeg maar zo, beter knap, slim en veel zelfvertrouwen, dan lelijk, slim en veel zelfvertrouwen

ja jij wel cowboy.ik zeg maar zo, beter knap, slim en veel zelfvertrouwen, dan lelijk, slim en veel zelfvertrouwen

holy ****, maar dit is echt wel een double-kill-diss
respect

Rage shirtjes zijn sowieso bagger!
toen liep echt iedereen met het zelfde shirt aan! zag er niet uit! low-life, mega knaken vanger merk!
tegenwoordig zijn er echt mega veel nieuwe kleinere merkjes, die er erg goed uit zien! persoonlijk vind ik S.dry er echt te wijd van onder, wat er niet uit ziet als je je maat pakt die je bij je schouders nodig hebt![]()
). Goed om je schouders, sluiten mooi aan aan je armen en perfect van onder. Eerlijk gezegd nog nooit zo'n fijne pasvorm gehad. De goedkope soort zeg maar, heeft een andere stof en is inderdaad een beetje wijd.