MuscleMeat

Wat is hot?

Versace, d&g enso blegh, teveel mocros die in nepperts lopen, wil je niet dood in gezien worden, tevens zijn dat soort merken een beetje jaren 2002, just sayin bruh. edit: Armani kan nog wel.

Laatst bewerkt:
Moncler jassen voor de bitches, 900,- euries nieuw. Moet toch wel wat geld mee te verdienen zijn.

raar topic

Topic nr. XXX over kleding door freezerphilly :o .

Best gay inderdaad, niks mis met mooie kleding maar er op gefixeerd zijn doet me denken aan Maik de Boer :

admin_maik%20de%20boer.jpg

Vraag het hem anders eens, Philly.

Philly hosselt alles wat los en vast zit.

Rage shirtjes zijn sowieso bagger!
toen liep echt iedereen met het zelfde shirt aan! zag er niet uit! low-life, mega knaken vanger merk!:)

tegenwoordig zijn er echt mega veel nieuwe kleinere merkjes, die er erg goed uit zien! persoonlijk vind ik S.dry er echt te wijd van onder, wat er niet uit ziet als je je maat pakt die je bij je schouders nodig hebt:)

Je hebt die superdry shirts in verschillende pasvormen. De duurste soort heeft de perfecte pasvorm (:o). Goed om je schouders, sluiten mooi aan aan je armen en perfect van onder. Eerlijk gezegd nog nooit zo'n fijne pasvorm gehad. De goedkope soort zeg maar, heeft een andere stof en is inderdaad een beetje wijd.
Die kleinere merkjes zoals Zumo hebben inderdaad mooie kleren, maar het is vaak wel zoeken naar een winkel die het verkoopt.

En waarom is het gay als je een beetje let op wat je draagt? Ik heb geen passie voor kleren ofzo, maar het kan geen kwaad als je mooie kleren hebt.

who cares wat andere kerels denken, echt...

Terug
Naar boven