Fitness Seller

Wat is je beroep?

Golfbalopduiker.

Zijn verschillende taken gaande van krantenstapels op paletten leggen, die paletten verplaatsen met heftruck en nog paar andere taken die ik ben vergeten. Ik vind het ook lekker betaald:D
Als ik zondagnacht werk krijg ik dubbel betaald dus 28 euro per uur:eek:

dat is wel egt zeer relax:p. ik zou sowieso elke zondagnachtdienst draaien:p.

Vulploegleider bij C1000, in de zomer beetje hovenier uithangen en af en toe evenementenbeveiliger. Zit momenteel even in afwachting van m'n stage ( wss tot na de zomer ) dus kan aardig wat centen bijverdienen.

Kok! ;)

Hoe langer men werkloos is , hoe kleiner de kans men ooit nog zal werken of wil/kan werken .

Beter zo vlug mogelijk uit die vicieuze spiraal te komen .

Het leven heeft veel meer te bieden dan alleen thuis te zitten , neem een beslissing zo vlug mogelijk , later zal je zo trots zijn als je alleen zelfstandig alles aankan .

Ik zal het denk ik vooral lastig vinden om zo zelfstandig te zijn:D Maar je hebt wel gelijk, op de duur ben je het thuis zitten zodanig gewoon dat je niets anders meer zou willen.

zo een gloeiende hekel aan slampampers die te beroerd zijn om te werken.
je drukt verdomme 100 kilo maar werken doe je niet....:(

:roflol: Krijg nu ongeveer evenveel als dat ik zou verdienen moest ik parttime in een supermarkt werken ofzo dus zou eig moeten gek zijn om in de huidige situatie te gaan werken, voor de moment heb ik ook niet echt veel geld nodig dus waarom dan werken als ik lekker lui in m'n zetel kan liggen en toch genoeg geld krijg toegestopt. Er zal natuurlijk wel weer een dag komen dat ik terug zal moeten werken, zal dan gewoon een maandje op de tanden bijten zijn tot ik het weer gewoon ben.

Foutje, vriend ;)

Laatst bewerkt:
Elektricien jonge

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet eigenlijk nog een keus maken tussen die of die in anderlecht. Werk jij daar ?

Nee maar ik ken heel wat mensen die er werken en ik wil er op termijn ook gaan werken.
Waar woon je? Anderlecht zal sowieso franstalig zijn en iets meer ghetto.
Groot-Bijgaarden is relax

Systeembeheerder.

Nee maar ik ken heel wat mensen die er werken en ik wil er op termijn ook gaan werken.
Waar woon je? Anderlecht zal sowieso franstalig zijn en iets meer ghetto.
Groot-Bijgaarden is relax

Ik woon in Leuven (heb wel treinabbo tot zone brussel). Ik ben ook perfect franstalig dus dat is geen probleem. Maar je kan sowieso bij beiden afwisselend werken dus ik zie nog wel.
Wil je er werken als interim of vast? Want interims moeten langs randstad gaan.

Ik woon in Leuven (heb wel treinabbo tot zone brussel). Ik ben ook perfect franstalig dus dat is geen probleem. Maar je kan sowieso bij beiden afwisselend werken dus ik zie nog wel.
Wil je er werken als interim of vast? Want interims moeten langs randstad gaan.

Ja je moet eerst naar zo'n introductiedag gaan, maar das maar 1x om de 6 maand ofzo en kheb de vorige gemist.
Kzou er al interim gaan werken, af en toe wanneer ik is wat tijd heb wat bijverdienen. Woon in brussel maar Groot-Bijgaarden is nog altijd de dichtste voor mij.

Fitness instructeur, wel nog met opleiding bezig. Volgend jaar voor personal coach en eigen bedrijf.

Sales Person en een Apple Product Proffesional

Klinkt lekker duur en hoog, maar in jip en janneke taal ben ik dus gewoon een verkoper in een APR

Sales Person en een Apple Product Proffesional

Klinkt lekker duur en hoog, maar in jip en janneke taal ben ik dus gewoon een verkoper in een APR

Professional/ professioneel/ ... is altijd met 1 F en 2 S'en

Eéne frak, 2 schoenen ;)

Verder ziet het er wel nog een leuke job uit.

Doe nu opleiding verpleegkundige , wil ambulance-verpleegkundige worden :D

UNIX engineer

chaffeur voor een garage :p

barman :)

Leraar

Terug
Naar boven