Fitness Seller

Wat is je beroep?

Maandag word mijn eerste dagje op mijn nieuwe werk.

Ik weet niet waarom maar ik zou zomaar ineens weer een groeispurt kunnen krijgen :)
Zouden ze het geloven als ik per ongeluk in de vat testeron ben gevallen? :p

Ik kom dus te werken bij een bedrijf die medicijnen maakt en kom dus met oa spierversterkers te werken :D

Gelukkig heb ik een naaldenangst dat weerhoud me nu al van gebruiken.

Laatst bewerkt:
Je hoeft zelf niet te gebruiken om er van te profiteren :D
Gewoon beetje aan de kant zetten en tegen woekerprijzen doorsluizen naar DBB leden? :rolleyes:

"persoonlijke doelen, ik durf wedden dat je gewoon hele dagen op DBB zit en films kijkt. Allemaal leuk en wel nu, maar je ouders gaan niet eeuwig je stront opkuisen. hoe denk je trouwens ooit een vriendin te vinden?

ontopic: doctor assistent

Klopt ja, dbb, films/series/programma's bekijken en muziek beluisteren. Dat besef ik ook wel, en wil ook zeker tegen m'n 30ste op mezelf wonen met eventueel een vriendin. Met mijn huidige uitkering kan ik nu ook wat sparen dus gaat eig best goed zo en tegen m'n 30ste hoop ik ook vast werk te hebben, is dus nog een poosje. Maar hoop eig een vriendin te vinden die al een huis heeft zodat ik bij haar kan intrekken maarja, daarvoor zal ik denk ik veel geluk moeten hebben.:D

Klopt ja, dbb, films/series/programma's bekijken en muziek beluisteren. Dat besef ik ook wel, en wil ook zeker tegen m'n 30ste op mezelf wonen met eventueel een vriendin. Met mijn huidige uitkering kan ik nu ook wat sparen dus gaat eig best goed zo en tegen m'n 30ste hoop ik ook vast werk te hebben, is dus nog een poosje. Maar hoop eig een vriendin te vinden die al een huis heeft zodat ik bij haar kan intrekken maarja, daarvoor zal ik denk ik veel geluk moeten hebben.:D

Hoe langer men werkloos is , hoe kleiner de kans men ooit nog zal werken of wil/kan werken .

Beter zo vlug mogelijk uit die vicieuze spiraal te komen .

Het leven heeft veel meer te bieden dan alleen thuis te zitten , neem een beslissing zo vlug mogelijk , later zal je zo trots zijn als je alleen zelfstandig alles aankan .

Hoe langer men werkloos is , hoe kleiner de kans men ooit nog zal werken of wil/kan werken .

Beter zo vlug mogelijk uit die vicieuze spiraal te komen .

Het leven heeft veel meer te bieden dan alleen thuis te zitten , neem een beslissing zo vlug mogelijk , later zal je zo trots zijn als je alleen zelfstandig alles aankan .

Dit.
Ik snap niet waarom men de hele dag zou willen thuis zitten.
Als je geen doel(en) hebt in je leven heb je geen leven, althans vind ik toch.
De sociale zekerheid in België is om te lachen.

OT : Internal sales bij IT distributeur

Ik ben student en heb een studentenjobke geregeld :woot:
14 euro per uur plus ploegenpremie voor in de coreliodrukkerij wat te werken. Bovendien zijn het flexibele uren en kies je zelf wanneer je werkt :cheer:

zo een gloeiende hekel aan slampampers die te beroerd zijn om te werken.
je drukt verdomme 100 kilo maar werken doe je niet....:(

Laatst bewerkt:
Ik ben student en heb een studentenjobke geregeld :woot:
14 euro per uur plus ploegenpremie voor in de coreliodrukkerij wat te werken. Bovendien zijn het flexibele uren en kies je zelf wanneer je werkt :cheer:

klinkt goed man. lekker betaald ook voor een bijbaantje:P. wat zijn je precieze taken?

klinkt goed man. lekker betaald ook voor een bijbaantje:P. wat zijn je precieze taken?

Zijn verschillende taken gaande van krantenstapels op paletten leggen, die paletten verplaatsen met heftruck en nog paar andere taken die ik ben vergeten. Ik vind het ook lekker betaald:D
Als ik zondagnacht werk krijg ik dubbel betaald dus 28 euro per uur:eek:

Ik dacht dat jij gay was ???

Dat is hij ook, maar hij heeft zich nog niet geout op dbb.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn verschillende taken gaande van krantenstapels op paletten leggen, die paletten verplaatsen met heftruck en nog paar andere taken die ik ben vergeten. Ik vind het ook lekker betaald:D
Als ik zondagnacht werk krijg ik dubbel betaald dus 28 euro per uur:eek:

Werk je in Groot-Bijgaarden?

rentenier

kadaververwijderaar (part-time)
en mollenjager (ook part-time)

teveens freelance zaadrover

Laatst bewerkt:
parkietontstopper

Ik zou me schamen en voelen alsof ik gefaald heb als ouder, als mijn kind een uitkeringstrekker wordt.

Ik zou me schamen en voelen alsof ik gefaald heb als ouder, als mijn kind een uitkeringstrekker wordt.

/care

:roflol: kan mij wel voorstellen dat je hele dagen thuis zit. als jij je zo kunt vermaken moet je dat helemaal zelf weten. verder vind ik het triester als je jezelf je hele leven uitsloofd om aan de verwachtingen van andere mensen te voldoen dan dat je doet wat je zelf wilt. (maar die mensen zorgen er weer wel voor dat mensen zoals corleone lekker een uitkering kunnen trekken.) goede balans dan toch? :roflol:

vakkenvuller @ albert heijn :trollface:

Terug
Naar boven