Fitness Seller

Wat is je beroep?

Is het niet zo dat je na een bepaalde tijd werkloosheid een job die het interimbureau jou geeft sowieso moet aannemen zonder klagen?

Ik heb geen ervaring met werkloosheid.

Heb zo'n 4 verplichte sollicitaties moeten doen maar zei daar telkens waarom ik totaal niet geschikt was voor de job. :p Daarna werd ik 33% werkonbekwaam omdat ik last had van axiety issues en nu zit ik al een tijdje aan de ziekenkas als invalide. :o:D

Heb zo'n 4 verplichte sollicitaties moeten doen maar zei daar telkens waarom ik totaal niet geschikt was voor de job. :p Daarna werd ik 33% werkonbekwaam omdat ik last had van axiety issues en nu zit ik al een tijdje aan de ziekenkas als invalide. :o:D

Dus je krijgt ook nog een uitkering wou je zeggen? 24 jaar, jezus man :roflol:

Sloperij beetje met metalen spelen

die axiety issues... zijn gekomen door drugs? :rolleyes:

of ze bestaan gewoon niet.. je bent nog erger dan onze aziatische bruine vrienden

Werkvoorbereider in de timmerindustrie

:roflol:

Hahahahaah, vinto, gij zijt ne kl***zak. :D

Komen je ouders daar niet kwaad van dat zij hele dagen gaan werken terwijl jij zit te niksen? Ik zit nu zelf ook enkele weken thuis omdat ik geen lessen heb en mijn ouders kunnen dit niet verdragen. Ik heb hen dan maar verteld dat ik een klein jobke heb in het fitnesscenter. :D

Logistiek medewerker bij een bedrijf als bijbaan, werk er al wel lang dus in functie gestegen en het is erg chill werk... Zit er nu ook.

en ik cash natuurlijk stufi... Wat niet opgaat aan school maar supps. Zoals het hoort

Laten we de topic veranderen,
Wat voor werk / studie doe je nu.
Wat ga je doen (later) ?
En wat is je droombaan.

Ik begin wel
Ik werk als portier
Wil graag een eigen bedrijf / sportschool
Mijn droombaan = Massage Therapist for Models video hieronder.
http://www.youtube.com/watch?v=l1TcJKFB0sY

Dus je krijgt ook nog een uitkering wou je zeggen? 24 jaar, jezus man :roflol:

Ik geniet nu idd een uitkering, zal wel ong hetzelfde zijn denk als het leefloon dat je krijgt aan het ocmw.

die axiety issues... zijn gekomen door drugs? :rolleyes:

of ze bestaan gewoon niet.. je bent nog erger dan onze aziatische bruine vrienden

Weet ik niet, en jammer genoeg bestaan ze wel, maar het gekke is dat het maar een jaar na dat ik volledig gestopt ben met drugs begonnen is. Maar zou me idd niet verwonderen moesten de vele bad trips die ik gehad heb er voor iets tussen zitten.

Bwa, mss wel, want ik vind echt dat ik krijg waar ik recht op heb. :P

:roflol:

Hahahahaah, vinto, gij zijt ne kl***zak. :D

Komen je ouders daar niet kwaad van dat zij hele dagen gaan werken terwijl jij zit te niksen? Ik zit nu zelf ook enkele weken thuis omdat ik geen lessen heb en mijn ouders kunnen dit niet verdragen. Ik heb hen dan maar verteld dat ik een klein jobke heb in het fitnesscenter. :D

:roflol: Zou niet graag jouw ouders hebben dan. :p Valt wel mee, de eerste jaren natuurlijk wel. Dan vroegen ze meermaals of dat ik eig wel wilde werken enz, en veel gezaag en werden ze vaak eens boos (omdat er niet echt iets te merken valt aan mij), maar dan kwam ik natuurlijk nog altijd bozer omdat zij me niet begrepen, dachten dat er niets aan de hand was, werd ik echt zwaar pissed van en zei toen ook telkens dat ik vrijwillig naar een instelling wilde gaan en zo, dus daarna was het altijd terug stil voor enkele maanden.:D Nu is het hen gelukkig duidelijk geworden dat ik wel degelijk een probleem heb aangezien ik nu ook invalide verklaard ben en zo en enkele maanden geleden ook eens op het randje van een (angst)psychose gezeten heb.. kan nu dus gewoon lekker doorgaan met weinig of niets doen. :p

Laatst bewerkt:

Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar voelt het niet een beetje aan als een waste of time? Heb je geen doelen in het leven?

Ik zit zelf inmiddels ook alweer een tijdje thuis maar het voelt afentoe toch wel een beetje alsof ik mn tijd aan het verspillen ben.

ik heb een motorische stoornis, een hele lichte trilling in mijn hand en daardoor ben ik voor 80 tot 100% arbeidsongeschikt :trollface:

Laatst bewerkt:
Werkloze student en fiscalist-in-wording.

Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar voelt het niet een beetje aan als een waste of time? Heb je geen doelen in het leven?

Ik zit zelf inmiddels ook alweer een tijdje thuis maar het voelt afentoe toch wel een beetje alsof ik mn tijd aan het verspillen ben.

Niet echt eigenlijk, ik heb denk ik ook niet dezelfde doelen als het grootste deel van de mensen, of die doelen zijn bij mij maar ondergeschikt. Heb enkele persoonlijke doelen en werken, een job uitoefenen zie ik eig maar als een obstakel, een verlies van tijd die ik zou kunnen gebruiken om die persoonlijke doelen allemaal te kunnen halen. Heb er verder eig nog nooit echt over nagedacht, mss moet ik dat maar eens doen.

ik heb een motorische stoornis, een hele lichte trilling in mijn hand en daardoor ben ik voor 80 tot 100% arbeidsongeschikt :trollface:

:roflol:, You Lucky Basterd :D

Niet echt eigenlijk, ik heb denk ik ook niet dezelfde doelen als het grootste deel van de mensen, of die doelen zijn bij mij maar ondergeschikt. Heb enkele persoonlijke doelen en werken, een job uitoefenen zie ik eig maar als een obstakel, een verlies van tijd die ik zou kunnen gebruiken om die persoonlijke doelen allemaal te kunnen halen. Heb er verder eig nog nooit echt over nagedacht, mss moet ik dat maar eens doen.

:roflol:, You Lucky Basterd :D

"persoonlijke doelen, ik durf wedden dat je gewoon hele dagen op DBB zit en films kijkt. Allemaal leuk en wel nu, maar je ouders gaan niet eeuwig je stront opkuisen. hoe denk je trouwens ooit een vriendin te vinden?

ontopic: doctor assistent

student+postbode+horecamedewerker(tot paar dagies geleden).
vermaak me bij alledrie prima maar wel druk zeker met dat bb-en erbij.

Terug
Naar boven