XXL Nutrition

Wat is je top 3 pre-workout

Bezoekers in dit topic

1: Limitless - Musclerage
2: Total War - Redcon1
3: Arc Reactor - Granite Supplements / John Meadows
 
Havermoutpap, koffie en onderweg naar de gym een banaan doet het tot nog te erg goed :D
 
'Vroeger' Jack3d en nox pump. De laatste paar maanden heb ik het gedaan met Blast van XXL en NO-explode, sinds deze week heb ik de 235U, ook van XXL, deze is toch net iets heftiger dan de blast, ik voelde me op momenten zelfs een beetje ongemakkelijk, even kijken hoe dit zich evolueert.
 
Assault van MusclePharm
5150 Rich Piana
Oude unstoppable

Jammer dat ik nooit de oude Jack3d heb gehad :/
 
1. De eerste Neurocore met DMAA
2. Craze
3. Monster PWO / BlackBooster
 
Fully Loaded van XXL vind ik heel fijn. Voel 'm niet heel sterk, maar kan intussen wel door blijven gaan...Moet mezelf dwingen te stoppen met trainen :D Geen ellende achteraf, geen overdreven focus...

Verder alleen maar meuk geprobeerd (van de oude Unstoppable tot Unleash), maar wil Limitless van Musclerage op basis van de ingrediëntenlijst nog wel een keer proberen.
 
1. Superpump 250
2. Re1gn
3. Devils shot limited
 
1. Assault - muscle pharm
2. Der Hammer - XXL Nutrition
3. No Xplode 3.0 - BSN

Dit is wat ik momenteel gebruik. Ben in het verleden echt een pwo junk geweest, nu nog steeds elke keer een pwo maar niet meer elke keer 3 scheppen. Monster pwo is bijvoorbeeld gruwelijk voor tijdens de training, maar de dip en crash erna is niet leuk. Het enige wat ik dan nog kan is een beetje lusteloos op de bank zitten.

Iets voor op vrije dagen dus die monster PWO. Zal hem eens bekijken.
 
Ik heb vroeger wel eens van mijn broer een schep pwo gejat toen ik een jaar of 17 was. Op het fietsje naar de basic fit halverwege dat spul opzuipen. Eenmaal in de basic shit ontiegelijk schijten. mijn arie prikkelde er zelfs van.
Mijn geweer was zelfs gekrompen alsof ik net een pakje speed weg getikt had. Waarschijnlijk nog de ouwe illegale subsantie. Good ol times
 
Momenteel enkel de No-Xplode geprobeerd en ben er niet zot van. Schuimt heel fel (zelfs bij roeren) en smaakt vrij zurig. Ook het effect is niet wat ik ervan verwacht, zelfs niet bij 3 scoops. Maar ja iedereen beleeft een PWO anders.
 
1unstoppable of die van xxl nutrition tijd geleden kan niet op de naam komen.
2shatter
3 no xplode
 
Ik heb vroeger wel eens van mijn broer een schep pwo gejat toen ik een jaar of 17 was. Op het fietsje naar de basic fit halverwege dat spul opzuipen. Eenmaal in de basic shit ontiegelijk schijten. mijn arie prikkelde er zelfs van.
Mijn geweer was zelfs gekrompen alsof ik net een pakje speed weg getikt had. Waarschijnlijk nog de ouwe illegale subsantie. Good ol times

hahahha....vlak voor t moment dat de pre bij mij inkickt moet ik ook altijd schijten! iig een indicatie dat t werkt.
 
hahahha....vlak voor t moment dat de pre bij mij inkickt moet ik ook altijd schijten! iig een indicatie dat t werkt.

Hahaha ja dat heb ik 8 van de 10x ook nog altijd.
 
Misschien werkt die No-Xplode voor mij dan toch, van dit effect heb ik iig ook :clap:

Pre werkt voor mij absoluut. Al ervaar ik nu niet meer de extreme energieke trainingsdrang. Waarschijnlijk door de gewenning.

Ik merk wel dat ik er goed wakker van word, aangezien ik altijd ochtendsvroeg train.

Ik zou natuurlijk nog een extra schepje kunnen nemen, maar ik heb geen idee hoeveel het lichaam aan kan haha.

Ps: en ik kan er goed van schijten:D
 
  • Like
Waarderingen: BG_1
Pre werkt voor mij absoluut. Al ervaar ik nu niet meer de extreme energieke trainingsdrang. Waarschijnlijk door de gewenning.

Ik merk wel dat ik er goed wakker van word, aangezien ik altijd ochtendsvroeg train.

Ik zou natuurlijk nog een extra schepje kunnen nemen, maar ik heb geen idee hoeveel het lichaam aan kan haha.

Ps: en ik kan er goed van schijten:D
Ik merk bij 3 scoops nog niet wat ik ervan verwacht, desondanks ik zelden koffie of caffeïne drink, geen extra trainingsdrang of pomp en desondanks toch een kleine crash na de training. Meer durf ik ook niet want ik heb geen idee hoeveel de wc aan kan :laugh:
 
ja als je al op 3 scoops zit dan zit je per dag wss al redelijk hoog in bijv. je caffeine consumptie....tolerantie treed sws al snel op. Ik train nu ook al een geruime tijd zonder en drink gewoon koffie. Toevallig vandaag een scoopie gehad.

De meeste normale pré's doen buiten de tintelingen vrij weinig bij mij. En mocht ik het doen dan heb ik vaak ook al meteen 2 of 3 scoops nodig.

waste of money imo.
 
ja als je al op 3 scoops zit dan zit je per dag wss al redelijk hoog in bijv. je caffeine consumptie....tolerantie treed sws al snel op. Ik train nu ook al een geruime tijd zonder en drink gewoon koffie. Toevallig vandaag een scoopie gehad.

De meeste normale pré's doen buiten de tintelingen vrij weinig bij mij. En mocht ik het doen dan heb ik vaak ook al meteen 2 of 3 scoops nodig.

waste of money imo.
Heb 1x 3 scoops geprobeerd en werd er vrij misselijk van dus ben terug naar 2 gegaan. Doorheen de dag drink of gebruik ik normaal geen caffeïne dus vind het vrij gek. Ga als deze pot op eens er zelf één proberen te maken. Vind het ook zo'n zonde de pot weg te gooien.
 
als je de ingrediënten zelf samenstelt heb je idd een veel beter resultaat. pot idd gewoon opmaken , misschien alleen gebruiken op momenten als je het echt nodig hebt..dat maakt ook veel verschil.

ik nam het altijd preventief op elke dag...maar uiteindelijk profiteer je er echt niet van.
 
Back
Naar boven