Fitness Seller

Wat is je top 3 pre-workout

• Topic Starter Topic Starter
In het begin leek het wel te werken. Kan natuurlijk ook tussen de oren zitten(placebo effect idee) . Maar Zoals @elnostra zegt, tolerantie treed snel op en heb niet meer het idee dat het nog meerwaarde heeft buiten de creatine die er vaak in zit. Die kan je natuurlijk ook los suplementeren.

@BG_1 zelf maken staat idd ook nog op mijn lijstje.

In het begin leek het wel te werken. Kan natuurlijk ook tussen de oren zitten(placebo effect idee) . Maar Zoals @elnostra zegt, tolerantie treed snel op en heb niet meer het idee dat het nog meerwaarde heeft buiten de creatine die er vaak in zit. Die kan je natuurlijk ook los suplementeren.

@BG_1 zelf maken staat idd ook nog op mijn lijstje.

zal hem 2 keer liken hahah..de pre workouts die hier tegenwoordig allemaal verboden zijn doen het dan weer wel enorm goed..

zal hem 2 keer liken hahah..de pre workouts die hier tegenwoordig allemaal verboden zijn doen het dan weer wel enorm goed..

Alles voor de post count :D haha telefoon vond het nodig 2maal te sturen.

Ja mijn enige ervaring met de ouderwetse verboden substantie betreft dat verhaal hier eerder. Daar ging ik wel echt hard op.

Nou betwijfel ik of ik dat dagelijks voor de training wil drinken, zoals ik nu mijn pw drink.

herkenbaar? , willen trainen. Pre workout drinken, kledij aandoen, flink gaan schijten terwijl je wat youtube motivatie filmpjes kijkt, na training terug naar toilet lopen om weer flink te schijten :roflol:

als je de ingrediënten zelf samenstelt heb je idd een veel beter resultaat. pot idd gewoon opmaken , misschien alleen gebruiken op momenten als je het echt nodig hebt..dat maakt ook veel verschil.
ik nam het altijd preventief op elke dag...maar uiteindelijk profiteer je er echt niet van.

Maak jij ze zelf?

Oxymetholone

Nee , een collega maakte ze zelf met de losse ingrediënten. Als je alles in bulk bijv..via myprotein koopt dan is t veel cheaper en je kan alles supplementeren aan je eigen persoonlijke voorkeur.

Nee , een collega maakte ze zelf met de losse ingrediënten. Als je alles in bulk bijv..via myprotein koopt dan is t veel cheaper en je kan alles supplementeren aan je eigen persoonlijke voorkeur.
Wat moet er zeker in vind je? Citrulline, Guarana en kigelia africana heeft ROVA me al zeker aangeraden. Creatine en beta alanine laat ik er even uit ivm cut. Nog iets dat je zou toevoegen?

caffeine. Oh en waarom creatine vermijden? het trekt vocht naar de spieren , niet onderhuids. Dik worden of lijken is een fabel.

De Guarana werkt als caffeïne vervanger dus die kan ik evt switchen als ik zou willen. Creatine zou ik evt er kunnen bijnemen dan, deze zit ook in m'n huidige PWO (No Xplode).

Wat denk je over Taurine, Beta alanine, citrulline etc?

ik heb daar geen specifieke mening over , mijn kennis houd op bij het feit dat ik weet dat het in de meeste pwos zit. Kan er niet echt inhoudelijk wat over zeggen. Taurine helpt voor mij wel altijd voor spierkrampen.

• Like
Waarderingen: BG_1
not4pussy heb ik ook...beschrijving op de achterkant is grappig maar de pre is ruk.

not4pussy heb ik ook...beschrijving op de achterkant is grappig maar de pre is ruk.
Dan ben je redelijk stim-resistent..

Aan de andere kant: iedereen reageert anders op PWO. Ken mensen die gerust twee scoops Unstoppable, Devil's shot of crack konden nemen..ik ging soms al bijna dood op een halve:o

Unstoppable kon ik wel 2 scoops nemen maar bij devil's shot ging ik echt kut op nog niet eens is 1 volle scoop, wat een troep is dat joh:o

.

IMG_20180612_183932.jpg

Dan ben je redelijk stim-resistent..

Aan de andere kant: iedereen reageert anders op PWO. Ken mensen die gerust twee scoops Unstoppable, Devil's shot of crack konden nemen..ik ging soms al bijna dood op een halve:o

ik nam er ook al vrij snel 2. Maandag dan weer een scoop gehad van wolf nog wat...en die was wel echt een fijne focus. Monster heb ik een jaar geleden ook regelmatig op legdays gedaan alleen die blijft gewoon enorm heftig. Die geur maakt me al misselijk....waren ook van die heerlijke klonten.

Maar als iemand nog aan leuke pwos kan komen , dan ff een pb. :banana:

die dmaa/dmha pre workouts hebben ook altijd zon aparte smaak waardoor je het meteen herkend

Terug
Naar boven