XXL Nutrition

Wat is je top 3 pre-workout

ja...hoe ranziger hoe beter. ik kan me de eerste keer monster nog herinneren, net terug van 5 weken Polen. Flink naar de klote , een scoopie en voelde me meteen weer wakker , uiteindelijk het gevoel dat t ruk was omdat ik amper wat voelde en in 1 keer knapte er iets in mn kop hahaha. Droge bek , alsmaar door willen pompen en geen verzuring. Na de training vage tintelingen en rillingen door en over je hele lichaam.

• Topic Starter Topic Starter

ik neem geen genoegen meer met effecten minder als dit.

Voor mij graag ook een pb waar je die haalt :D

1. Devils shot (niet meer verkrijgbaar)
2. The Grim Reaper (marktplaats)
3. Monster/Blackburn (marktplaats)

Monster is eigenlijk te heftig. Een crash na de workout is lekker maar niet zoals je die op monster krijgt.

Voor de mensen die devils geweldig vonden.
Ze hebben nu een nieuwe speciale editie: https://www.muscle-lab.de/supplemen...me-limited-edition-180g?number=Xz-MLN-DSLE-Zx

Hier zit naar hun zeggen geen DMAA meer in, maar ik ging helemaal loco toen ik 1 schepje probeerde van een vriend. Deed me weer denken aan die eerste keer DMAA pre.. Als ik mijn andere potten op heb (duurt waarschijnlijk nog een jaar :o) ga ik zeker deze aanschaffen als ie nog beschikbaar is.

Voor de mensen die devils geweldig vonden.
Ze hebben nu een nieuwe speciale editie: https://www.muscle-lab.de/supplemen...me-limited-edition-180g?number=Xz-MLN-DSLE-Zx

Hier zit naar hun zeggen geen DMAA meer in, maar ik ging helemaal loco toen ik 1 schepje probeerde van een vriend. Deed me weer denken aan die eerste keer DMAA pre.. Als ik mijn andere potten op heb (duurt waarschijnlijk nog een jaar :o) ga ik zeker deze aanschaffen als ie nog beschikbaar is.
Zit dmha in onder de noemer 1.5 Octodrine.

Ik snap sowieso niet waarom je amfetamine nodig hebt om te liften, pak dan gewoon een punt speed:roflol:

Als chemicus word ik echt knettergek met de vergelijking tussen DMAA / DMHA / DMBA en speed (amfetamine). Het voelt misschien hetzelfde, maar structureel is DMAA is een lineaire koolstofketen met een 2 methyl groepen en een amine groep en is niet aromatisch zoals amfetamine, dus heeft totaal andere eigenschappen en interacties. Maar oh 'het heeft een NH2 groep en van die gekke kronkeltjes, dus het zal wel hetzelfde zijn'.

Laatst bewerkt:
Als chemicus word ik echt knettergek met de vergelijking tussen DMAA / DMHA / DMBA en speed (amfetamine). Het voelt misschien hetzelfde, maar structureel is DMAA is een lineaire koolstofketen met een 2 methyl groepen en een amide groep en is niet aromatisch zoals amfetamine, dus heeft totaal andere eigenschappen en interacties. Maar oh 'het heeft een NH2 groep en van die gekke kronkeltjes, dus het zal wel hetzelfde zijn'.
Luister, broer. En luister goed.

NIETS maar dan ook NIETS voelt zoals echte speed/amfetamine :D

De goede oude tijd :(

Als chemicus word ik echt knettergek met de vergelijking tussen DMAA / DMHA / DMBA en speed (amfetamine). Het voelt misschien hetzelfde, maar structureel is DMAA is een lineaire koolstofketen met een 2 methyl groepen en een amine groep en is niet aromatisch zoals amfetamine, dus heeft totaal andere eigenschappen en interacties. Maar oh 'het heeft een NH2 groep en van die gekke kronkeltjes, dus het zal wel hetzelfde zijn'.
Klopt, het punt wat ik wilde maken is dat je op caffeine en beta alanine hard genoeg kunt trainen en dat een research chemical in je lichaam duwen waar 0,0 over de toxicologie bekend is misschien een tikkeltje overdreven is.

Beta Alanine zit niet voor niets het woordje BETA in, @EigenWereld. Come on!

1. Devils shot (niet meer verkrijgbaar)
2. The Grim Reaper (marktplaats)
3. Monster/Blackburn (marktplaats)

Monster is eigenlijk te heftig. Een crash na de workout is lekker maar niet zoals je die op monster krijgt.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat mensen niet zo tevreden waren omdat die van MP nep waren?

Die monster fatburner caps die ik had besteld waren wel nep....niks gevoelt. die potjes zijn echt , tenminste die ik kocht wel.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat mensen niet zo tevreden waren omdat die van MP nep waren?

Klopt! Ik heb via marktplaats een potje Monster aangeschaft en het was nep... moeilijk aan te komen dat spul

Gebruik nu dus na aanraden van een vriend The Grim Reaper die ook via marktplaats te verkrijgen is. Top spul. 300 mg DMHA en 400mg cafeïne.

Apparte is dat het een poeder/capsule combinatie is. Nog nooit eerder gezien als 1 product samen

Geen top 3 maar dr lekkerste pwo is voor mij fully loaded (xxl) met 1 scoop monster pwo

#1 blast van xxl ( werkt snel en heerlijke
Schokken door je hele lichaam. Smaakt naar zure matjes wel moeilijk om mee te slapen )

#2 beast ( krijg de energie maar
Opname duurt lang bij mij )

#3 creatine ( gebruik het alleen offseason aangezien vocht en krijg er een plofkop van )

In chronologische volgorde:

1) 1 liter ijs, in de smaak "Brasil" van Ola; soms 2 l. Onwijze energie en pomp, scheelde zeker 1cm op de armomvang (vroger).
2) 2 1/2l blikken Grolsch Kanon, lekker koud en snel achter elkaar geconsumeerd. Onwijze energie en overmoed bij de gewichtenkeuze, ideaal voor de betere "alles of niets" training (vorig jaar).
3) grote kop belachelijk sterke koffie met onwijs veel rietsuiker. Weinig effect behalve dan dat ik vannacht na de late training niet kan slapen (2018).

• Topic Starter Topic Starter
In chronologische volgorde:

1) 1 liter ijs, in de smaak "Brasil" van Ola; soms 2 l. Onwijze energie en pomp, scheelde zeker 1cm op de armomvang (vroger).
2) 2 1/2l blikken Grolsch Kanon, lekker koud en snel achter elkaar geconsumeerd. Onwijze energie en overmoed bij de gewichtenkeuze, ideaal voor de betere "alles of niets" training (vorig jaar).
3) grote kop belachelijk sterke koffie met onwijs veel rietsuiker. Weinig effect behalve dan dat ik vannacht na de late training niet kan slapen (2018).

Ik moet zeggen dat ik tijdens een avondje borrelen er heilig van overtuigd ben dat ik op het betreffende moment dikke PR,s kan zetten.

• Like
Waarderingen: BG_1
Terug
Naar boven