XXL Nutrition

Wat is jou record 500gram kwark opeten?

Gemiddeld doe ik er een kwartier over. Heb in het verleden nogal slechte ervaringen gehad met snel-snel te willen eten. Om precies te zijn heb ik het twee keer voor gehad dat ik het moest uitkotsen. De eerste keer was ik echt slecht en ben ik zo mijn bed in gekropen. De tweede keer heb ik het in mijn kwarkbak gekotst en gewoon opnieuw naar binnen gewerkt. Het was toch pure kwark enkel met een nog iets zuurdere smaak. Das wel best hardcore, maar toen heb ik gezworen nooit meer te snel die kwark te zullen eten. Dus nu doe ik er desnoods 20 minuten over.

Ik heb mijn kwark een halfuur geleden naar binnen gewerkt deed er een minuut over, maar ik ben nu erg misselijk..

Als ik er wat vruchten indoe dan geniet ik ervan....zon 2 min. Zonder iets erbij 500 gr in 25 sec.

Stelletje slikkers hier zeg, hou je wel van he die kwak uh kwark in je mond.
Zo snel mogelijk het spul naar binnen werken, heel je gezicht onder, zoiets dus:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, ik doe het lekker rustig aan.
Ga rustig in bed liggen bakje kwark ernaast, zet ff een filmpje/serie whatever aan op me laptop.
Filmpje kijken en lekker van me kwark genieten, yeah! :cool:

Tijd: 10 tot 20 minuten

kwartier hier. vaak genoeg gekotst van eten: 1x kwark, 1x noten, 1x shake, 2x brinta en ook een keer van te veel brood

Ben ik nu zo vreemd dat wanneer ik het op m'n gemak opeet ik het echt wel in 'n minuutje op heb ???

10 minuten max, maar het gaat steeds sneller, 1 keer meer dan 2 uur erover gedaan, had tijd tekort en 2 bakken gemixt met tonijn, kreeg je een soort roze mess waar je niet door heen kwam, kokkend op zitten eten :fuu

Ik doe er ook altijd wel 5-10 minuten over hoor. Ben aan het einde van de dag meestal echt vol gewoon. Even rustig op eten en met een veel te vol gevoel op bed. ;p

Deed het vroeger blenderen met melk en dan gewoon opdrinken in 1 minuut.

10 minuten max, maar het gaat steeds sneller, 1 keer meer dan 2 uur erover gedaan, had tijd tekort en 2 bakken gemixt met tonijn, kreeg je een soort roze mess waar je niet door heen kwam, kokkend op zitten eten :fuu

Hahaha:roflol: Ik ken het:P Een keer melk met kwark geblenderd en er een forel doorheen gegooid. Had ik beter niet kunnen doen wat een ranzige vismeur zat daar aan! Half uur over gedaan, buiten in de kou opgedronken aangezien je in een warme omgeving echt heel misselijk wordt!

stelletje slikkers hier zeg, hou je wel van he die kwak uh kwark in je mond.
Zo snel mogelijk het spul naar binnen werken, heel je gezicht onder, zoiets dus:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee, ik doe het lekker rustig aan.
Ga rustig in bed liggen bakje kwark ernaast, zet ff een filmpje/serie whatever aan op me laptop.
Filmpje kijken en lekker van me kwark genieten, yeah! :cool:

Tijd: 10 tot 20 minuten
+2

Bakkie ging er altijd vlug in maar ben overgestapt op de nightprotein, 2 uurtjes voor het slapen 250 ml water met 40gr nightprotein even 1 a 1,5 uur in de koelkast laten staan krijg je een lekkere pudding deze lepel ik dan uit in me bed! yum yum:)

Bakkie ging er altijd vlug in maar ben overgestapt op de nightprotein, 2 uurtjes voor het slapen 250 ml water met 40gr nightprotein even 1 a 1,5 uur in de koelkast laten staan krijg je een lekkere pudding deze lepel ik dan uit in me bed! yum yum:)
en hoelang doe je er dan over, want ik doe er niet lang over omdat t gewoon smerig is, maar omdat je die dikke zooi gewoon niet normaal door geslikt krijg! Heb misschien niet zoveel (lees: geen) slik ervaring als de rest van dbb!:P

kwark.. bah...
wel 1,6KG rosbief.. en ne keer 2 steaks, 4 koteletten, 4 worsten en 3 satés.. hmmmmmm lekkah..

met beetje siroop 18 seconde, zonder iets van 25

Ben ik nu zo vreemd dat wanneer ik het op m'n gemak opeet ik het echt wel in 'n minuutje op heb ???

Hahaha nee joh, maat van mij eet een kilo boerenkool met 2 rookworsten in een minuut op dus het kan nog veel erger :D. (srs.. ik heb nog nooit zo snel zo'n hoeveelheid eten zien verdwijnen)

Ik eet me kwark soms in 20 minuten, lekker kalm, ff een stand up aanzetten. Maar soms heb ik echt honger en/of beni k beetje skaffa en dan is dat bakje in minuut of 2 leeg, wat een scheppen dan joh.

Terug
Naar boven